Alweer afgelopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Volg hier Lowlands bij de VPRO op TV
Zo op TVLowlands
EDIT: Ting Tings nu op 3voor12.vpro.nl
Rectificatie inzake column Femke Halsemaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*wheej* ben ik weer ff...las nl dit op Telegraaf.nl... FOK word aangeklaagd maar ken t nergens vinden op t forum
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Rectificatie inzake column Femke Halsema
Moet je nagaan hoe Guis zich wekelijks voelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Damn, volgens mij heb ik verkeerd gelegen ofzo, ik probeer al sinds een uur of 11 bij te komen van afgelopen nacht, maar ik ben nog steeds kapot
dat vraag ik me dus ook af. Maar waarschijnlijk komt het omdat ik 6 dagen moet werken deze weekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo
Net Nederland 3 zitten kijken en ik ben achter 2 dingen gekomen:
1) Waarom ben ik niet op lowlands. Ik ben wel gecharmeerd van de meeste bands en nu helemaal fan van the Ting Tings. (santogold ook goed etc etc etc.)
quote:2) Ik zie Corton weer met zijn sleeve. En nu weet ik zeker dat ik van mijn kuit tattoo een kuit-sleeve ga maken
3) toch een 3. Ik moet gaan slapen, morgen een lange festival dag voor de boeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |