quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Guinness
Om over donkere biertjes te spreken...
Bleek geswitched te zijn van radio zender in winamp, die miste even de connectie en dacht ik skip even naar ander radio station naar herstellen van verbindingquote:
Ik luister radio gewoon via een radio...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bleek geswitched te zijn van radio zender in winamp, die miste even de connectie en dacht ik skip even naar ander radio station naar herstellen van verbinding
Heb jij een soort programma draaien waarbij als er een woord voorbij komt uit je lijst je een melding krijgt....quote:
Vanaf de eerste slok, meteen fan. Heerlijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef borisz het volgende:
Guinness moet je wel leren drinken trouwens. Het eerste flesje wat ik\ ooit opende was niet te zuipen. Nu is het best lekker
Relluh!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Goh, het volume van de radio gaat spontaan omhoog, hoe kan dat zo?
Ik ruik datquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb jij een soort programma draaien waarbij als er een woord voorbij komt uit je lijst je een melding krijgt....
Het leven is soms heel slechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga aftaaien![]()
Morgen gaat de wekker om 06.30, we gaan met de selectie op "trainingskamp": om 12.00 in Zwolle een wedstrijd voetballen tegen Be Quick'28 1 en 2, daarna door naar Groningen om aan de teambuilding te gaan werken [ afbeelding ]
Wat kut
Mijn wekker gaat om 8 uur, en rond 10 uur ben ik dan in Kaatsheuvel (rara, wat ga ik daar doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga aftaaien![]()
Morgen gaat de wekker om 06.30, we gaan met de selectie op "trainingskamp": om 12.00 in Zwolle een wedstrijd voetballen tegen Be Quick'28 1 en 2, daarna door naar Groningen om aan de teambuilding te gaan werken [ afbeelding ]
Wat kut
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 8 uur, en rond 10 uur ben ik dan in Kaatsheuvel (rara, wat ga ik daar doen).
Als je iets eerder stopt. Kun je koffie krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 8 uur, en rond 10 uur ben ik dan in Kaatsheuvel (rara, wat ga ik daar doen).
Van het zelfde: Weeeeekeeeeend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nogal laat vanavondMoest tot 19.00uur werken ipv. 16.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |