Tijd gaat bizar snel nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Nog maar een week octo, dan ben je getrouwd!![]()
O wat gul, wat danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi allemaal!
PF, misschien kan je ze lezen als je een BrEzAh drinkt?
Ik heb heel leuk over je gedroomd, je gaf me 20 euro, ipv een snickers!
Ik heb een paar jaar geleden lettertypes gedownload. en deze heeft m'n arial of welke hier ook gebruikt wordt vervangen. alleen ik weet niet meer precies waar ze staan en welke dit isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
En daar had hij het normaal ook altijd overquote:Ik heb een opgevoerde Yahama Aerox. Onder mijn scooter zit een getunde Polini Evo 5 cilinder en ik heb een Yasuni C20 race-uitlaat. Ook heb ik een Del’lorto 21mm carburateur en een Malossi ontsteking. Ik rijd met deze onderdelen ongeveer 120 kilometer per uur. Ik was dus laatst rustig aan het toeren met mijn scooter en ik reed over de Hollandse brug. Opeens zag ik de verte een motoragent staan. Hij had mij ook gezien en na een lange achtervolging had hij mij tenslotte te pakken gekregen. Ik moest toen op de rollerbank, een rollerbank is een apparaat dat de constructiesnelheid van de scooter meet.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
ik zat echt te denken: 'wat is een wijnvork'
Dat is idd het voordeel van wijn......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:36 schreef Vork het volgende:
. Gelukkig proef je daar na een paar wijntjes steeds minder van.
Komt dat nou door de hormonen Freecell?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
ik zat echt te denken: 'wat is een wijnvork'
nee, normaal doe ik ook zo eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt dat nou door de hormonen Freecell?
* krakkemieke weet dat niet, geen kinderen.
o.a.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:31 schreef freecell het volgende:
Ik zou me zo vervelen met zo'n vriendje
Is het daarom ook uitgegaan?
O dat is echt een schattig ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Rondvaart maken, volgens mij vanaf de oude gracht.
Als een druivenras en oogstjaar goed is, is het zonde om daar een mix van te maken. Hierdoor smaken wijnen veel meer hetzelfde en verliezen ze karakter. Ik vind het dus lang niet altijd een verrijking voor het product. Echter hebben veel wijnen ook een verhouding van twee druivenrassen 1:10. Dan hoef je maar een ras (dat is wanneer er meer dan 85% van dat druivenras in de wijn zit) op je etiket te vermelden, waarbij ik het vermoeden heb dat ik veel gevallen de overige paar procenten worden gebruikt om een smaak te corrigeren en de kwaliteit constant te houden, zonder dat de typische karaktereigenschappen vervagen, voor zover daar sprake van is. Dat kan ik wel hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind cepages helemaal niks.
Ik vind het verschil van een kort verhaal tegen de roman van een gemengde wijn.
Dan weet ik ff niet wat een wijnvork isquote:
Brrrrquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
o.a.![]()
En elke keer als we zoenden was m'n halve gezicht nat
Het komt er op neer dat ik het totaal niet met je eens ben, inclusief onderbouwing in een iets te lange zin met een hoop komma's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt Vork.
Maar in mijn beleving vind ik de smaak van een gemiddelde wijn veel minder interessant en vlakker, wanneer er maar 1 druivenras gebruikt wordt.
Het kan best een lekkere wijn zijn, maar ik vind het na 2 glazen vervelen.
Ik drink liever een gemengde wijn van de aldi, dan een iets duurdere cepage uit de supermarkt.
oeh.... drank...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:30 schreef Vork het volgende:
Zo, de alcoholist in mij is weer helemaal tevreden, want ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens wijn in huis
Nog ziek? Kom je anders nog naar buiten binnenkort, Arnhem gedag zeggen en zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
oeh.... drank...
straks maar 's kijken of hier nog ergens iets is dat op moet voor de verhuizig
Oh da's mooi, ik ook niet. Nouja met uitzondering van komend weekend dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
zit nog niet heul florisant te zijn hier
maar er komt vast nog wel een goodbye-arnhem momentwanneer weet ik nog niet want kan me de komende 2 weken geen vrije avond bedenken
Ja, maar dan moeten de juiste mensen, wel kunnen. Dat weet ik uiteraard morgen pas. Ik zou zeggen, bel maar als je in de trein terug zit dan. Ik ben vast wel ergens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
morgenavond moet ik naar verjaardag van twee vage mensen.. maar we zijn met de trein. Was u van plan om nog ergens de stad in te gaan?
Ik dacht ergens iets drinken beneden bij die grachtjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Museum van speeldoos tot pierement?
Universiteitsmusuem met rare dingen op sterk water?
Botanische tuin in fort weetikevenniet?
Ja klopt en dan haak ik dus al af. Ik probeer liever wat uit in de hoop dat ik een goede te pakken heb. Alles leuk en aardig en blends of multi-cepages of hoe ze het ook noemen in de wijnwereld zijn prima om van te slobberen, maar het verrassende effect van goede wijn komt toch echt van de mono-cepages, of de wijnen waar je een enkel ras op het etiket mag vermelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij zijn we het wel eens.
Het is zonde om een goed ras-oogstjaar te versnijden.
Maar het lijkt me dat cepages overschat worden. 'Doe me maar een ..... dat is goed heb ik gelezen.'
En de cotes du rhone is niet een kwestie van een 10 p0rocent toevoegen, dat bestaat altijd uit 3 of 4 rassen.
Pf, werkt jou papa in een botanische tuin?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ergens iets drinken beneden bij die grachtjes
En een broodje biogoli eten (maar volgens SHE was dat niet lekker, maar ik ben de naam vergeten van welke wel lekker is)
misschien alvast het restaurant van de slankmeet inspecteren
o en we gaan een pyjama voor mij kopeneen echte.
verder niet echt winkelen.
misschien picknicken in het wilhelmina park
oh ik hou niet echt van musea, maar de botanische tuinen is wel een leuk idee! daar werkt m'n papa
De plantjes water gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pf, werkt jou papa in een botanische tuin?Wat doet ie daar?
Grappig, kaas is een hrdcr bomenfreakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De plantjes water geven
Ik beweer niet dat ze allemaal het zelfde zijn. Maar ze zijn nergens echt spannend van smaak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Hah! Vork! Nu ben ik niet met je eens.
Heb je wel eens een goede Rioja geproefd?
Of een Vacqeyras of een Gigondas? Allebei cotes du rhone village, maar toch verschillend...
Nee dat was een grapje, hij werkt er naast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
PF, dus je vader geeft plantjes water en hij zeurt over je studie?
stom grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje, hij werkt er naast.
Wat is het?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Vraag maar eens aan m of hij wel eens heeft gehoord van een Rhamnus Imeretinus
Blijdenstein?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Kaasplankje, ken je het arboretum in Hilversum? Mooi!
Naaktzadigen idd, ze hebben er ook speldjes met een Ginkgo blaadje erop. Die wil ik hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Blijdenstein heeft naaktzadigen, maar het is sowieso een mooie plek.
Ze hebben er ook bonsai tentoonstellingen enzo.
Ik ben er geweest vanwege hun amazonia, die vertikte open te gaan.... maar toch leuk.
O die hebben we in de tuin staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naaktzadigen idd, ze hebben er ook speldjes met een Ginkgo blaadje erop. Die wil ik hebbendas trouwens ook een naaktzadige, de Ginkgo.
![]()
[ afbeelding ]
Ok is goed preistengel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:14 schreef Vork het volgende:
Hey, dit is CUL. Zullen we het dan op z'n minst over eetbare planten gaan hebben?
I know, 't is parels voor de zwijnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tegen mij? Ik ben niet zo into bomen
Meer into chillen met een wijntje
O vlindertuinen zijn wel echt de shit!
met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Eik tegen kaasplankje.
Maar er zijn zulke leuke bomen!![]()
Een boom die bloeit met bloemen als een zakdoekje!
Of de Pawlonia, die bloemen lijken op orchideen!
zeg, een beetje meer creativiteit is wel gewenst. Hoe moeten we anders ooit nog dat hippe vegetarische imperium op gaan zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ok is goed preistengel.
De Japanners denken daar heul anders overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Kaasplankje, men heeft hier wel gevoel voor estetiek.
Alleen gaat het hier meer om CUL dan om flora.
Het komt er op neer dat de ginko niet smakelijk is
Daar moet je eens mee kappen, met dat eng vinden. Het is niet eng, je gaat er niet dood aan. Gewoon afwachten en over je heen laten komen (niet de niet al te letterlijke zin van het woord).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ga ook wel. Maar ik word hier altijd heel misselijk en overstuur van. Net als gezamenlijke verplichte vakanties. En dan "zeur" ik heel erg. Maar dat is gewoon omdat ik het eng vind.
Op je vliegend tapijt misschienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
Almere > Amsterdam is toch maar een half uur ofzo?
jawel almere havenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Vork het volgende:
Wat voor uithoek? toch niet Almere Haven he?
Ja. Jij woont in schubbekutjehoogeveenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je woont echt in Almere Haven?
Ik 'woon' deze maand in Zuidwolde, dat is nog erger dan schubbekutjehoogeveenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja. Jij woont in schubbekutjehoogeveen
onee dat was Isa
Heb maar 1 keer over iemand heen gekotst hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je mag niet op mij kotsen
Ik 1 keer. Na véél Bacardi Razz met sprite, bier en rosé. Vol over het t-shirt van een of andere gozer (die ik helemaal niet kende) heen. Gelukkig was het in Haarlem en ken ik daar verder maar heel weinig mensenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Ik heb nog nooit over iemand heen gekotst
Morgen ontbijt met SHE-rijst?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
PF je krijgt de groeten van CF
Ze zijn rijst aan het koken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik raaskal. Courtesy of the red wine.
Steer, je moet dat denk ik even editen als dat kan. CF vindt t niet fijn als de plaats waar ze woont op fok staat...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
CF en mr. CF hebben een fraai appartement, heel mooi in het centrum van Belgie. Prima plek om te wonen.
Don't know, don't carequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is internet niet heel duur in België via je telefoon?
Ja, daar heb je gelijk in, heb het veranderd. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, je moet dat denk ik even editen als dat kan. CF vindt t niet fijn als de plaats waar ze woont op fok staat...
Ja gaaf is het daar heh! Timbuktu is zo´n gave stad, maar het gezelschap maakt ook een hoop goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Toch is het hier erg fijn, zou hier ook wel willen wonen.
Steer, ben je aangeschoten of dronken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
De wijn is hier lekker, de mensen zijn vriendelijk, het eten is goed, de vrouwen zijn mooi, het taaltje is zo zacht....
Waarom twijfelen over Belgie
Was even aangeschoten, maar nu ik plat lig gewoon nuchter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, ben je aangeschoten of dronken?
Ik heb geen tijd om te zoenenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wij gaan vandaag niet meer zoenen, Lein.
Mijn zwager gaat mijn zus aanzoeken. Hij had een partner in crime nodig omdat hij zelf geen gevulde picknickmand kon meeslepen zonder argwaan te wekken. Dus sleep ik die naar zandvoort morgenquote:
Als hij haar midden in de nacht meekrijgt naar het strand wel jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, een PIC mooi, mooi. Aanzoeken zijn mooi kan ik uit ervaring melden. Dus het wordt een mooie dag morgen?
Risa and shinequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
Lein en PF welterusten!
Ook tijd voor mij om te slapen.
+1 alleen koffie ipv appelflappenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Risa and shineOpstaan en ontbijten met warme broodjes en verse appelflappen
Lein wat ontzettend spannendquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te zoenenik moet slapen. Morgen overdag kapper en laatste aanzoek-aankopen doen, waarschijnlijk aankomende nacht het aanzoek van zwager op het strand van Zandvoort, zondag feest van Oma en maandag weer aan de bak in Zuidwolde. Strak geplanned allemaal
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schatten, ik kom jullie verblijden met een fantastisch snack-recept! Niet geschikt voor diëters!![]()
Ovenschaal besmeren met scherpe mosterd, plakken jonge kaas erop, plons bier (ik had leffe dubbel) eroverheen en twintig minuten in de oven op 180-200 graden. Intussen twee volkoren boterhammen roosteren en wat zilveruitjes en augurken in plakjes snijden. Kaaszooi over de boterhammen gieren en het zuurgoed erover verdelen.
Godhemeltergend lekker en ongezond!![]()
![]()
Dawast!
Verder iedereen gefeliciteerd en sterkte en goede reis en zo.
Nou dan kan het nooit zo gezond zijn, want Elvis is nog steeds alive natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Vét
wat een caloriebom is dat zeg, doet me denken aan de sandwiches die Elvis zo lekker vond, ong. hetzelfde idee..
Mwah, dat is een beeeetje veel om bij te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie de afgelopen 40 topics![]()
Waar zit jij nu dan
alles ok?
Nicequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, dat is een beeeetje veel om bij te lezenIk zit nu op mijn balkon, met een biertje en een sigaretje, laptop op schoot (niet lang meer want het word toch wel iets te warm) in de meest extreme woestijnstad ter wereld
Met die griezel achter de bar... *huiver*quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:39 schreef Vork het volgende:
Goed, dan zijn we hier al met anderhalf. Privefeestje. Lijkt wel een niet nader te noemen kroeg in Arnhem.
Jij komt ook vanuit elke gelegenheid even op het forum rondneuzen he? Wanneer volgen de live seksverslagen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was naar!
het feestje waar ik nu zit is ook erg overigens![]()
Driek de gadgetfreak zit mobiel te fokken op een te saai feestjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was naar!
het feestje waar ik nu zit is ook erg overigens![]()
Uppsala heeft een geweldige botanische tuin, schijntquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grappig, kaas is een hrdcr bomenfreaken komt volop in botanische tuinen, arboreta ed
Ik ga er zelfs voor naar het buitenland
Die zweden, die zeggen tegen iedereen hej hej, zo vrolijk klinkt dat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
goeie reis gehad ?
of is het nu
Göëïë rëïs gëhäd ?![]()
nice nice check m ff voor me oke?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Uppsala heeft een geweldige botanische tuin, schijnt
!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die zweden, die zeggen tegen iedereen hej hej, zo vrolijk klinkt dat!
Ik heb een goeie reis geahd. Het was lang, maar veilig gearriveerd in Uppsala. Gister de hele ikea leeggekocht, en nu zit ik in m'n eentje op mn kamer. Net al wel gegeten met m'n huisgenootje en haar Nederlandse vriend, erg gezellig!
En maandag ga ik alweer volleyballen!
Begin je je al bijna thuis te voelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die zweden, die zeggen tegen iedereen hej hej, zo vrolijk klinkt dat!
Ik heb een goeie reis geahd. Het was lang, maar veilig gearriveerd in Uppsala. Gister de hele ikea leeggekocht, en nu zit ik in m'n eentje op mn kamer. Net al wel gegeten met m'n huisgenootje en haar Nederlandse vriend, erg gezellig!
En maandag ga ik alweer volleyballen!
nee, nog lang niet. M'n kamer is nog kaal, ik moet nog dozen uitpakken, ik ken de weg niet, ik versta de mensen niet, maar dat zal langzaam wel komen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Begin je je al bijna thuis te voelen?
9.69 op de 100 meterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, nog lang niet. M'n kamer is nog kaal, ik moet nog dozen uitpakken, ik ken de weg niet, ik versta de mensen niet, maar dat zal langzaam wel komen!
Hoe is het hier? Heb ik nog dingen gemist?
http://ordbok.lagom.nl/obforums/viewtopic.php?id=349quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:40 schreef AKnynke het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 augustus 2008 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
9.69 op de 100 meter
[/quote
Ik heb ook tv!
Maar, ik begrijp er geen snars van, en ik heb maar 5 kanalen.
Ik heb randjes op m'n nagels! En m'n duimen, die moet ik al bijna knippen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
CFje en Los bedankt voor het gezellige weekend.Was heel leuk * burp * !
Nu in de trein richting Ulaanbatar.
Isfarkland, dat komt me bekend voor! Ik geloof dat ik daar 4 toffe jaren heb gehad!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Aha!Ik zal thuis foto's van mijn nagels maken. Ik moet ze al knippen!
Ben in Ulaanbatar. Overstappen naar Isfarkand en dan naar Eindhoven.
Als je die chinezen een glaasje wijn geeft zijn ze drie dagen daarna nog dronken!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat het 17-jarige zusje van stipjes er ook appetijtelijk uitziet. Nynke's even oude zusje ook, maar dat mag ik niet zeggen van Nynke, dan wordt ze beschermend en kwaad. Maar ach, die muts is er toch niet atm.![]()
![]()
Trek een tsingtao openquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee! Je mag niet teruglezen als iemand er niet is! Ofzo!
Hè wat een misere.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Lang weekendrelatie gehad en nu vrienden in Belgenland.
Ja klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je in een cynische modus vanavond, Dude?
Ik ben ook wel eens Stereomoe hoor, en ik kan daar niet eens voor weglopen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens Stereomoe hoor, en ik kan daar niet eens voor weglopen.
*GROM*quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schatten, ik kom jullie verblijden met een fantastisch snack-recept! Niet geschikt voor diëters!![]()
Ovenschaal besmeren met scherpe mosterd, plakken jonge kaas erop, plons bier (ik had leffe dubbel) eroverheen en twintig minuten in de oven op 180-200 graden. Intussen twee volkoren boterhammen roosteren en wat zilveruitjes en augurken in plakjes snijden. Kaaszooi over de boterhammen gieren en het zuurgoed erover verdelen.
Godhemeltergend lekker en ongezond!![]()
![]()
Auw?quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
*schop
Vroeg opstaan op zondag is ook stomquote:Op zondag 17 augustus 2008 06:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Auw?
Ik verveel me![]()
's Nachts spoken is stom
quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeg opstaan op zondag is ook stom
Dat is waar! Vooral als je er helemaal niet vroeg uit hoeftquote:Op zondag 17 augustus 2008 06:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeg opstaan op zondag is ook stom
wie belt er nu op dit uur, vraag ik me dan af. Meneer Pastoor?quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:52 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat m'n wekker ging, was het de telefoon.
Nee een vriend van mij die op vakantie gaat en waarbij ik de katten te eten geef. Die hebben twee sleutels. Een ligt dus nu bij mij en de ander lag nog thuis, toen hij de deur net achter zich dicht trok om richting vakantiebestemming te vertrekken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:56 schreef kaasplankje het volgende:
wie belt er nu op dit uur, vraag ik me dan af. Meneer Pastoor?
Whehe, minder handige actiequote:Op zondag 17 augustus 2008 08:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee een vriend van mij die op vakantie gaat en waarbij ik de katten te eten geef. Die hebben twee sleutels. Een ligt dus nu bij mij en de ander lag nog thuis, toen hij de deur net achter zich dicht trok om richting vakantiebestemming te vertrekken.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee een vriend van mij die op vakantie gaat en waarbij ik de katten te eten geef. Die hebben twee sleutels. Een ligt dus nu bij mij en de ander lag nog thuis, toen hij de deur net achter zich dicht trok om richting vakantiebestemming te vertrekken.
En ook zilver. Ik heb natuurlijk weer alles gemist, maar vandaag is medailletechnisch gezien wel een goede dag voor Nederland geloof ik.quote:
4 roeiboten in de finale. 1 dus al goudquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:40 schreef Vork het volgende:
[..]
En ook zilver. Ik heb natuurlijk weer alles gemist, maar vandaag is medailletechnisch gezien wel een goede dag voor Nederland geloof ik.
Doe me eens updaten? geen zin om te gaan zoeken! Marleen Veldhuis? Ik ben helemaal uit de olympische spelen. Lig nu wel naar zeilen te kijken.quote:
welke sport? kan geen voetbal zijn, want die lagen er uit. hockey lijkt me nog te vroeg in het toernooi eigenlijk, maar isa sprak van een wedstrijd, dus het kan geen zwemmen zijn. Welicht atletiek, maar ook daar spreek je niet echt van een wedstrijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Medailleuitreiking nu op Nederland 1 (en dat heeft voor Nynke 0,0 nut natuurlijk)
quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe me eens updaten? geen zin om te gaan zoeken! Marleen Veldhuis? Ik ben helemaal uit de olympische spelen. Lig nu wel naar zeilen te kijken.
cool, thanks!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]Goud voor de dames lichte 2. Marit van Eupen en Kirsten vd Kolk
Veldhuis werd 5de op de 50meter vrij.
Bij het zeilen in de Yngling klasse hebben we zilver gewonnen.
ik lig nog in bed.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Eiigenlijk wil ik weer terug naar bed, maar ik zit hier nu toch aangekleed en al...
Beetje raar om me weer uit te kleden.
Daar heb ik ooi tmijn portemonnee gevondenquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:21 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en Kaasplankje: ik vind vaak m'n sleutels terug in m'n koelkast als ik ze kwijt ben.
Bv. je fiets een soort van op slot zetten.. zo;n ketting in je slot steken, gaan shoppen en dan toch nog je sleutel in het slot laten zittenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook zo verstrooid als wat. Maar ik heb allemaal trucs en controlepunten om dat een beetje de baas te blijven. Zo kijk ik altijd vóór ik mijn fiets op slot zet of ik het sleuteltje wel heb, ik leg mijn sleutels thuis altijd op hetzelfde plekje, etc.
dat doe ik werkelijk waar zo vaak!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bv. je fiets een soort van op slot zetten.. zo;n ketting in je slot steken, gaan shoppen en dan toch nog je sleutel in het slot laten zitten( en dat je fiets er dan gelukkig wel nog staat)
Semi op slot zet actie![]()
'ga nou maar mee trutquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou heh ik ben ook weer wakker. Weer eens zeldzaam kut geslapenAanzoek is niet door gegaan vannacht, zwager kreeg zus niet zo ver dat ze wilde gaan strandwandelen. Zo maar eens gaan douchen, jurkje strijken, versch geknipte haar gaan stijlen
en met ouders overleggen hoe laat we hier vertrekken en hoe laat we Isa op gaan halen voor oma's feest
Ja maar dan was het geen verrassing meer geweest denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'ga nou maar mee trutanders vraag ik je nooit meer ten huwelijk' had wrsch wel geholpen
Is je vent een keer romantisch door je mee te vragen voor een strandwandeling 's avonds, is het weer niet goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou heh ik ben ook weer wakker. Weer eens zeldzaam kut geslapenAanzoek is niet door gegaan vannacht, zwager kreeg zus niet zo ver dat ze wilde gaan strandwandelen. Zo maar eens gaan douchen, jurkje strijken, versch geknipte haar gaan stijlen
en met ouders overleggen hoe laat we hier vertrekken en hoe laat we Isa op gaan halen voor oma's feest
Lees jij je sms uberhaupt nog wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |