Tijd gaat bizar snel nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Nog maar een week octo, dan ben je getrouwd!![]()
O wat gul, wat danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi allemaal!
PF, misschien kan je ze lezen als je een BrEzAh drinkt?
Ik heb heel leuk over je gedroomd, je gaf me 20 euro, ipv een snickers!
Ik heb een paar jaar geleden lettertypes gedownload. en deze heeft m'n arial of welke hier ook gebruikt wordt vervangen. alleen ik weet niet meer precies waar ze staan en welke dit isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
En daar had hij het normaal ook altijd overquote:Ik heb een opgevoerde Yahama Aerox. Onder mijn scooter zit een getunde Polini Evo 5 cilinder en ik heb een Yasuni C20 race-uitlaat. Ook heb ik een Del’lorto 21mm carburateur en een Malossi ontsteking. Ik rijd met deze onderdelen ongeveer 120 kilometer per uur. Ik was dus laatst rustig aan het toeren met mijn scooter en ik reed over de Hollandse brug. Opeens zag ik de verte een motoragent staan. Hij had mij ook gezien en na een lange achtervolging had hij mij tenslotte te pakken gekregen. Ik moest toen op de rollerbank, een rollerbank is een apparaat dat de constructiesnelheid van de scooter meet.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
ik zat echt te denken: 'wat is een wijnvork'
Dat is idd het voordeel van wijn......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:36 schreef Vork het volgende:
. Gelukkig proef je daar na een paar wijntjes steeds minder van.
Komt dat nou door de hormonen Freecell?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
ik zat echt te denken: 'wat is een wijnvork'
nee, normaal doe ik ook zo eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt dat nou door de hormonen Freecell?
* krakkemieke weet dat niet, geen kinderen.
o.a.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:31 schreef freecell het volgende:
Ik zou me zo vervelen met zo'n vriendje
Is het daarom ook uitgegaan?
O dat is echt een schattig ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Rondvaart maken, volgens mij vanaf de oude gracht.
Als een druivenras en oogstjaar goed is, is het zonde om daar een mix van te maken. Hierdoor smaken wijnen veel meer hetzelfde en verliezen ze karakter. Ik vind het dus lang niet altijd een verrijking voor het product. Echter hebben veel wijnen ook een verhouding van twee druivenrassen 1:10. Dan hoef je maar een ras (dat is wanneer er meer dan 85% van dat druivenras in de wijn zit) op je etiket te vermelden, waarbij ik het vermoeden heb dat ik veel gevallen de overige paar procenten worden gebruikt om een smaak te corrigeren en de kwaliteit constant te houden, zonder dat de typische karaktereigenschappen vervagen, voor zover daar sprake van is. Dat kan ik wel hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind cepages helemaal niks.
Ik vind het verschil van een kort verhaal tegen de roman van een gemengde wijn.
Dan weet ik ff niet wat een wijnvork isquote:
Brrrrquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
o.a.![]()
En elke keer als we zoenden was m'n halve gezicht nat
Het komt er op neer dat ik het totaal niet met je eens ben, inclusief onderbouwing in een iets te lange zin met een hoop komma's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt Vork.
Maar in mijn beleving vind ik de smaak van een gemiddelde wijn veel minder interessant en vlakker, wanneer er maar 1 druivenras gebruikt wordt.
Het kan best een lekkere wijn zijn, maar ik vind het na 2 glazen vervelen.
Ik drink liever een gemengde wijn van de aldi, dan een iets duurdere cepage uit de supermarkt.
oeh.... drank...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:30 schreef Vork het volgende:
Zo, de alcoholist in mij is weer helemaal tevreden, want ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens wijn in huis
Nog ziek? Kom je anders nog naar buiten binnenkort, Arnhem gedag zeggen en zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
oeh.... drank...
straks maar 's kijken of hier nog ergens iets is dat op moet voor de verhuizig
Oh da's mooi, ik ook niet. Nouja met uitzondering van komend weekend dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
zit nog niet heul florisant te zijn hier
maar er komt vast nog wel een goodbye-arnhem momentwanneer weet ik nog niet want kan me de komende 2 weken geen vrije avond bedenken
Ja, maar dan moeten de juiste mensen, wel kunnen. Dat weet ik uiteraard morgen pas. Ik zou zeggen, bel maar als je in de trein terug zit dan. Ik ben vast wel ergens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
morgenavond moet ik naar verjaardag van twee vage mensen.. maar we zijn met de trein. Was u van plan om nog ergens de stad in te gaan?
Ik dacht ergens iets drinken beneden bij die grachtjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Museum van speeldoos tot pierement?
Universiteitsmusuem met rare dingen op sterk water?
Botanische tuin in fort weetikevenniet?
Ja klopt en dan haak ik dus al af. Ik probeer liever wat uit in de hoop dat ik een goede te pakken heb. Alles leuk en aardig en blends of multi-cepages of hoe ze het ook noemen in de wijnwereld zijn prima om van te slobberen, maar het verrassende effect van goede wijn komt toch echt van de mono-cepages, of de wijnen waar je een enkel ras op het etiket mag vermelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij zijn we het wel eens.
Het is zonde om een goed ras-oogstjaar te versnijden.
Maar het lijkt me dat cepages overschat worden. 'Doe me maar een ..... dat is goed heb ik gelezen.'
En de cotes du rhone is niet een kwestie van een 10 p0rocent toevoegen, dat bestaat altijd uit 3 of 4 rassen.
Pf, werkt jou papa in een botanische tuin?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ergens iets drinken beneden bij die grachtjes
En een broodje biogoli eten (maar volgens SHE was dat niet lekker, maar ik ben de naam vergeten van welke wel lekker is)
misschien alvast het restaurant van de slankmeet inspecteren
o en we gaan een pyjama voor mij kopeneen echte.
verder niet echt winkelen.
misschien picknicken in het wilhelmina park
oh ik hou niet echt van musea, maar de botanische tuinen is wel een leuk idee! daar werkt m'n papa
De plantjes water gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pf, werkt jou papa in een botanische tuin?Wat doet ie daar?
Grappig, kaas is een hrdcr bomenfreakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De plantjes water geven
Ik beweer niet dat ze allemaal het zelfde zijn. Maar ze zijn nergens echt spannend van smaak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Hah! Vork! Nu ben ik niet met je eens.
Heb je wel eens een goede Rioja geproefd?
Of een Vacqeyras of een Gigondas? Allebei cotes du rhone village, maar toch verschillend...
Nee dat was een grapje, hij werkt er naast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
PF, dus je vader geeft plantjes water en hij zeurt over je studie?
stom grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje, hij werkt er naast.
Wat is het?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Vraag maar eens aan m of hij wel eens heeft gehoord van een Rhamnus Imeretinus
Blijdenstein?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Kaasplankje, ken je het arboretum in Hilversum? Mooi!
Naaktzadigen idd, ze hebben er ook speldjes met een Ginkgo blaadje erop. Die wil ik hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Blijdenstein heeft naaktzadigen, maar het is sowieso een mooie plek.
Ze hebben er ook bonsai tentoonstellingen enzo.
Ik ben er geweest vanwege hun amazonia, die vertikte open te gaan.... maar toch leuk.
O die hebben we in de tuin staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naaktzadigen idd, ze hebben er ook speldjes met een Ginkgo blaadje erop. Die wil ik hebbendas trouwens ook een naaktzadige, de Ginkgo.
![]()
[ afbeelding ]
Ok is goed preistengel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:14 schreef Vork het volgende:
Hey, dit is CUL. Zullen we het dan op z'n minst over eetbare planten gaan hebben?
I know, 't is parels voor de zwijnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tegen mij? Ik ben niet zo into bomen
Meer into chillen met een wijntje
O vlindertuinen zijn wel echt de shit!
met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Eik tegen kaasplankje.
Maar er zijn zulke leuke bomen!![]()
Een boom die bloeit met bloemen als een zakdoekje!
Of de Pawlonia, die bloemen lijken op orchideen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |