quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef Catbert het volgende:
Weet je zeker dat dat branderige gevoel niet van die heroinehoer van gisteravond was?
Succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Laat je moeder je ff met een washandje je plassertje schoonmaken met baby-shampoo. En de volgende keer beter opletten welke pretzalf je gebruikt bij het fappen hè!!
PWNEDquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Je moeder beloofde me nog dat ze ECHT geen ziektes en rare aandoeningen had!!
Herman Brusselmans, mijn held!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Telecaster het volgende:
Misschien kan de literatuur troost bieden:
Ik ben rijk en beroemd en ik heb nekpijn
Laat ons een pintje op 'm drinken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Herman Brusselmans, mijn held!!![]()
Jupiler FTWquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Laat ons een pintje op 'm drinken!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb een stijve NEK!![]()
Vanmorgen werd ik wakker met mijn hoofd zo naar links gedraaid, heel raar! Eventjes mijn hoofd naar rechts draaien dacht ik.... Aaaaaaaargh!!! Wat een pijn!!!!![]()
Waarschijnlijk heb ik verkeerd gelegen ofzo.
Dus ik zo naar mijn moeder toe strompelen, om te vragen of zij wist wat ik het beste kon doen.
[ afbeelding ]
Was de oplossing volgens haar![]()
Dus ik zo die tijgerbalsem op de zere plek smeren... Klaar!!
Maar toen kwam het! Ik kreeg jeuk aan mijn zak!
Dus ik zo krabben als een gek!
Waarschijnlijk zat er toch nog een beetje balsem aan mijn vingers, want het brand als de tering!!![]()
Klacht: Stijve nek, waardoor ik nauwelijks kan lopen
Klacht 2: Mijn zak staat in brand!!!
Nee die maakt het juist uuh..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe mn spelvaud er ook even uithalen
Kaas met sambal!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Whehe slimme actie.Volgende keer moet je ff wat tijgerbalsem rond het randje van je eikel smeren.
dat lijkt me erg pijnlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Whehe slimme actie.Volgende keer moet je ff wat tijgerbalsem rond het randje van je eikel smeren.
Heb ik al gedaan!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Haha , ga eens onder de douche ofzo.
Je moet ook eerst de kraan opendraaien en shitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan!!!
Maar het heeft niet geholpen
probeer nou die afternsun eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan!!!
Maar het heeft niet geholpen
Is dit niet een flauwe: Ha-Ha!! Kijken hoe Ts zijn zak nog meer kapot maakt grap?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
probeer nou die afternsun eens.
werkt toch verkoelend
Kapot, kapot... Eerder compacter maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dit niet een flauwe: Ha-Ha!! Kijken hoe Ts zijn zak nog meer kapot maakt grap?
Hahaha, oh oh, ik moet zo mijn lenzen nog indoen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef Catbert het volgende:
Ook kut: gaan pissen terwijl je nog sambal aan je handen hebt van 't koken. Doe je ook maar 1 keer in je leven...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Laat je moeder je ff met een washandje je plassertje schoonmaken met baby-shampoo. En de volgende keer beter opletten welke pretzalf je gebruikt bij het fappen hè!!
quote:
Ik zeg je: Neem een jonko ga op bed liggen. Neem veel drank in en je bent morgen weer beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Het is nog steeds niet over....![]()
Score:3 Asprines 1 Spierverslapper 10 kilo Tijgerbalsem
Moet morgen werken namelijk!!!
Hoeveel asprines en al die andere pruttel mag ik eigenlijk per dag!
Ohja, en voorspelbare reacties als: "Neem er maar 200, dan ben je er ook van af" mogen wel achterwege blijven
ik zou iig niet meer aan je zak gaan krabben met de klauwen vol tijgerbalsemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Het is nog steeds niet over....![]()
Score:3 Asprines 1 Spierverslapper 10 kilo Tijgerbalsem
Moet morgen werken namelijk!!!
Hoeveel asprines en al die andere pruttel mag ik eigenlijk per dag!
Ohja, en voorspelbare reacties als: "Neem er maar 200, dan ben je er ook van af" mogen wel achterwege blijven
Ja, op jouw literaire hoogstandje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:21 schreef sinadO het volgende:
Verkapt vertel-mij-wat-ik-allemaal-op-mijn-zak-smeren-kan topic. TS is zalfjesfetisjist. Fetishist? Fetishjist? ZAKJOSTI? Hij zit gewoon keihard te fappen nu.![]()
met het gemiddelde niveau hier op FOK!? geen wonder dat je zak in de hens staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, op jouw literaire hoogstandje!
"Daar vliegt mijn zak van in de brandquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met het gemiddelde niveau hier op FOK!? geen wonder dat je zak in de hens staat
En het er laten aflikken door de hond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:57 schreef Enslaved het volgende:
Tandpasta op je eikel smeren schijnt lekker te zijn!
Heeft TS toch nog geluk met zn moeder en haar washandje...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En het er laten aflikken door de hond.
je hebt er ervaring mee kennelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daar wil hij wel werken geloof ik ja...quote:
Ah gatverdamme! Wat een smerige fetishquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Arme hond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Welnee!!! Kopkaas is juist zijn favoriet!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |