Kapot, kapot... Eerder compacter maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dit niet een flauwe: Ha-Ha!! Kijken hoe Ts zijn zak nog meer kapot maakt grap?
Hahaha, oh oh, ik moet zo mijn lenzen nog indoen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef Catbert het volgende:
Ook kut: gaan pissen terwijl je nog sambal aan je handen hebt van 't koken. Doe je ook maar 1 keer in je leven...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Laat je moeder je ff met een washandje je plassertje schoonmaken met baby-shampoo. En de volgende keer beter opletten welke pretzalf je gebruikt bij het fappen hè!!
quote:
Ik zeg je: Neem een jonko ga op bed liggen. Neem veel drank in en je bent morgen weer beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Het is nog steeds niet over....![]()
Score:3 Asprines 1 Spierverslapper 10 kilo Tijgerbalsem
Moet morgen werken namelijk!!!
Hoeveel asprines en al die andere pruttel mag ik eigenlijk per dag!
Ohja, en voorspelbare reacties als: "Neem er maar 200, dan ben je er ook van af" mogen wel achterwege blijven
ik zou iig niet meer aan je zak gaan krabben met de klauwen vol tijgerbalsemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Het is nog steeds niet over....![]()
Score:3 Asprines 1 Spierverslapper 10 kilo Tijgerbalsem
Moet morgen werken namelijk!!!
Hoeveel asprines en al die andere pruttel mag ik eigenlijk per dag!
Ohja, en voorspelbare reacties als: "Neem er maar 200, dan ben je er ook van af" mogen wel achterwege blijven
Ja, op jouw literaire hoogstandje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:21 schreef sinadO het volgende:
Verkapt vertel-mij-wat-ik-allemaal-op-mijn-zak-smeren-kan topic. TS is zalfjesfetisjist. Fetishist? Fetishjist? ZAKJOSTI? Hij zit gewoon keihard te fappen nu.![]()
met het gemiddelde niveau hier op FOK!? geen wonder dat je zak in de hens staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, op jouw literaire hoogstandje!
"Daar vliegt mijn zak van in de brandquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met het gemiddelde niveau hier op FOK!? geen wonder dat je zak in de hens staat
En het er laten aflikken door de hond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:57 schreef Enslaved het volgende:
Tandpasta op je eikel smeren schijnt lekker te zijn!
Heeft TS toch nog geluk met zn moeder en haar washandje...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En het er laten aflikken door de hond.
je hebt er ervaring mee kennelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daar wil hij wel werken geloof ik ja...quote:
Ah gatverdamme! Wat een smerige fetishquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Arme hond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Welnee!!! Kopkaas is juist zijn favoriet!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |