quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef Sok41 het volgende:
Ohja, 2005 belde.. Ze willen dit topic terug.
Dat zullen er op FOK! toch echt wel meer zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
4 posts in 1 minuut!
Eurekaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Now you're gone, I realise the love for you are strong?
Dat nummer is ook van hem, al een jaar geleden uitgebrachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wtf? Is dat de Zweedse vertaling of gewoon nog een nummer op Daddy DJ?
In Nederland misschien, maar daar buiten is het al een tijdje bekend...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:51 schreef Trusten het volgende:
Nummer is uitgekomen op 16 augustus dus een nieuwe klacht![]()
In Nederland is hij al sinds voor de zomer uit hoor dus TS lult uit zijn broek!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
In Nederland misschien, maar daar buiten is het al een tijdje bekend...
Ik ken hem pas sinds vandaag dus klaag ik ook vandaag, het is niet muziek waar ik normaal gesproken naar luister. Daarbij stond er eerst Now you're gone in de OP wat inderdaad een oud nummer is...maar ik vind het beide inspiratieloze nummers ook al zijn ze al tien jaar uit...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef MuRKie het volgende:
In Nederland is hij al sinds voor de zomer uit hoor dus TS lult uit zijn broek!
Clip is Added: May 30, 2008 op youtube, en toen was hij volgens mij ook al uit in NL..
Dus je klacht was gewoon terecht
Nee die nu in de OP staat is al van voor de zomer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ken hem pas sinds vandaag dus klaag ik ook vandaag, het is niet muziek waar ik normaal gesproken naar luister. Daarbij stond er eerst Now you're gone in de OP wat inderdaad een oud nummer is...maar ik vind het beide inspiratieloze nummers ook al zijn ze al tien jaar uit...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Sok41 het volgende:
WHAT THE FUCK MAN 1212 NSFW
[ afbeelding ]
Daddy DJ vond ik echt een geweldig lied.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:49 schreef Trusten het volgende:
Hoe vaak komt die gozer nog met een andere tekst op bestaande irritante deuntjes![]()
[videeeo's]
quote:Basshunter is het pseudoniem van de Zweedse muzikant en dj Jonas Erik Altberg (Halmstad, Zweden, 22 december 1984).
Altberg beschrijft zijn muziek zelf als eurodance; anderen classificeren het als hard dance. Hij maakt zijn muziek op zijn eigen computer met het programma Fruityloops. Hij begon in 1999 met het maken van muziek, en bracht zijn eerste album, The Bassmachine, in 2004 uit via zijn webpagina.
Altberg heeft het syndroom van Gilles de la Tourette, waar hij veel problemen mee had, maar hij is langzamerhand over de stoornis heen gekomen[1].
Jou moeten ze echt verkrachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
Basjelekkere plaatjes hoor zeker met stappen!!
dat mag je noooit zeggen!!! wat nou als het gebeurd!!!! jij hebt geen respect voor vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Jou moeten ze echt verkrachten
Dan ben je blij dat je een keer aan je trekken komt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat mag je noooit zeggen!!! wat nou als het gebeurd!!!!
Voor vrouwen wel, niet voor sletjes/breezahsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat mag je noooit zeggen!!! wat nou als het gebeurd!!!! jij hebt geen respect voor vrouwen
Check mijn post, dikke remix van videoclipsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:19 schreef muay-toy het volgende:
post dan ook maar de pr0n filmpjes van aylar lie als we het toch over basshunter hebben
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan ben je blij dat je een keer aan je trekken komt...
Jij vuige slet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik krijg meer seks in een week dan jij in je leven
Van je vader zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:
Zal je wel goed schraal zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
Elephant hunter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft 'ie ook alleen maar online gezet om te doen alsof 'ie geen homo is...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |