Roerend eenschh met deze klachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Dikke-Doei het volgende:
Ik krijg vaak van mensen mails maar er zijn ook van die mensen die bij ieder mailtje de prioriteit knop maar indrukken. Tot gevolg dat ik geen enkele mail meer een hoge prioriteit vind.
Vind het echt een knopje van Geef ze 1 vinger en ze nemen er gelijk tien. Denkt dat je met dat knopje meteen iemand kan opeissen
anders quote je even de OPquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Roerend eenschh met deze klacht
Devaluatie van de prioriteit-functie op deze manier..
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Dikke-Doei het volgende:
Ik krijg vaak van mensen mails maar er zijn ook van die mensen die bij ieder mailtje de prioriteit knop maar indrukken. Tot gevolg dat ik geen enkele mail meer een hoge prioriteit vind.
Vind het echt een knopje van Geef ze 1 vinger en ze nemen er gelijk tien. Denkt dat je met dat knopje meteen iemand kan opeissen
Dat zeggen de mensen die de mailtjes sturen vast ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:52 schreef Dikke-Doei het volgende:
@Roquefort: dat van de uitroeptekens in de TT is meer voor de grap gedaan
Nah, mensen denken dat het met priority sneller bezorgd wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Dikke-Doei het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:52 schreef Dikke-Doei het volgende:
@Roquefort: dat van de uitroeptekens in de TT is meer voor de grap gedaan
Ma okequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Dikke-Doei het volgende:
@jordeeeh: het gaat meer om dat de functie van het rode uitroeptekentje niet meer nuttig is geworden. Als al die mails de prioriteit hoog heeft dan zijn de mails die wel belangrijk zijn niet meer er uit te filteren.
Je kunt ze er toch uit filteren door ze gewoon te lezen en vervolgens zelf te betalen of het boeiend is of niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Dikke-Doei het volgende:
@jordeeeh: het gaat meer om dat de functie van het rode uitroeptekentje niet meer nuttig is geworden. Als al die mails de prioriteit hoog heeft dan zijn de mails die wel belangrijk zijn niet meer er uit te filteren.
Scherp! +1quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja.
Of de forum-analogie dan, mensen die drie uitroeptekens achter hun titel zetten, zodat het extra-belangrijk lijkt.
Tip: Naast dat uitroepteken staat een korte of lange zin, en als je daarop klikt komt er nog meer tekst tevoorschijn. Als je die tekst leest kun je geheel zelfstandig met of zonder uitroeptekentjes bepalen wat belangrijk is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Dikke-Doei het volgende:
niet belangrijke mail hoort thuis in een grote denkbeeldige prullenbakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Tip: Naast dat uitroepteken staat een korte of lange zin, en als je daarop klikt komt er nog meer tekst tevoorschijn. Als je die tekst leest kun je geheel zelfstandig met of zonder uitroeptekentjes bepalen wat belangrijk is.
Want een geheim: soms hebben ook mails zonder een hoge prioriteits-uitroeptekentje eigenlijk een hoge prioriteit. Dus als lezer heb je sowieso geen ene flikker aan die prioriteitsindicatie, en dat ligt juist aan al die mensen die het uitroeptekentje niet gebruiken voor belangrijke mails.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |