abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60853119
Ik krijg vaak van mensen mails maar er zijn ook van die mensen die bij ieder mailtje de prioriteit knop maar indrukken. Tot gevolg dat ik geen enkele mail meer een hoge prioriteit vind.

Vind het echt een knopje van Geef ze 1 vinger en ze nemen er gelijk tien. Denkt dat je met dat knopje meteen iemand kan opeissen
Kus-Kus
pi_60853156
Mja je hebt het zwaar.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:48:05 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60853157
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Dikke-Doei het volgende:
Ik krijg vaak van mensen mails maar er zijn ook van die mensen die bij ieder mailtje de prioriteit knop maar indrukken. Tot gevolg dat ik geen enkele mail meer een hoge prioriteit vind.

Vind het echt een knopje van Geef ze 1 vinger en ze nemen er gelijk tien. Denkt dat je met dat knopje meteen iemand kan opeissen
Roerend eenschh met deze klacht

Devaluatie van de prioriteit-functie op deze manier..
Huilen dan.
pi_60853188
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Roerend eenschh met deze klacht

Devaluatie van de prioriteit-functie op deze manier..
anders quote je even de OP
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60853222
quote:

Ja.
Of de forum-analogie dan, mensen die drie uitroeptekens achter hun titel zetten, zodat het extra-belangrijk lijkt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60853294
@Roquefort: dat van de uitroeptekens in de TT is meer voor de grap gedaan
Kus-Kus
pi_60853329
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:52 schreef Dikke-Doei het volgende:
Dat zeggen de mensen die de mailtjes sturen vast ook.
pi_60853332
quote:

Nah, mensen denken dat het met priority sneller bezorgd wordt
Hoe vaak ik dat al niet heb moeten uitleggen...

- "wordt m'n mail sneller bezorgd als ik die priority aanzet?"
- "nee, het gaat sowieso razendsnel" en stuurt demonstratief een mail aan zichzelf "kijk eens hoe snel?"
- "ja, maar dat is aan jezelf, stel dat het naar Amerika moet?"
- "ja, gebruik die priority maar... "
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:54:11 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60853350
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:49 schreef behangplakker het volgende:

[..]

anders quote je even de OP
Anders krijg je even balkanker?
Huilen dan.
pi_60853355
Maar, je ziet dan toch alleen een uitroeptekentje?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60853424
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:52 schreef Dikke-Doei het volgende:

Yeah right.
pi_60853431
@jordeeeh: het gaat meer om dat de functie van het rode uitroeptekentje niet meer nuttig is geworden. Als al die mails de prioriteit hoog heeft dan zijn de mails die wel belangrijk zijn niet meer er uit te filteren.
Kus-Kus
pi_60853452
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Dikke-Doei het volgende:
@jordeeeh: het gaat meer om dat de functie van het rode uitroeptekentje niet meer nuttig is geworden. Als al die mails de prioriteit hoog heeft dan zijn de mails die wel belangrijk zijn niet meer er uit te filteren.
Ma oke
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60853474
Prioriteit, flikker op man.

De zaken die echt stante pedo, pronto, NUNUNUNUNUNUNU moeten, die gaan niet via de mail.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60853475
quote:
Je kunt ze er toch uit filteren door ze gewoon te lezen en vervolgens zelf te betalen of het boeiend is of niet?
pi_60853482
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ja.
Of de forum-analogie dan, mensen die drie uitroeptekens achter hun titel zetten, zodat het extra-belangrijk lijkt.
Scherp! +1
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_60853551
quote:
Tip: Naast dat uitroepteken staat een korte of lange zin, en als je daarop klikt komt er nog meer tekst tevoorschijn. Als je die tekst leest kun je geheel zelfstandig met of zonder uitroeptekentjes bepalen wat belangrijk is.

Want een geheim: soms hebben ook mails zonder een hoge prioriteits-uitroeptekentje eigenlijk een hoge prioriteit. Dus als lezer heb je sowieso geen ene flikker aan die prioriteitsindicatie, en dat ligt juist aan al die mensen die het uitroeptekentje niet gebruiken voor belangrijke mails.
pi_60853634
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:00 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Tip: Naast dat uitroepteken staat een korte of lange zin, en als je daarop klikt komt er nog meer tekst tevoorschijn. Als je die tekst leest kun je geheel zelfstandig met of zonder uitroeptekentjes bepalen wat belangrijk is.

Want een geheim: soms hebben ook mails zonder een hoge prioriteits-uitroeptekentje eigenlijk een hoge prioriteit. Dus als lezer heb je sowieso geen ene flikker aan die prioriteitsindicatie, en dat ligt juist aan al die mensen die het uitroeptekentje niet gebruiken voor belangrijke mails.
niet belangrijke mail hoort thuis in een grote denkbeeldige prullenbak
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:05:33 #19
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60853678
Zo iemand ken ik ook ja. Gelukkig heb je daar regels voor in Outlook.

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_60853804
@Roquefort: dat rode uitroeptekentje moet de lezer doen schrikken. Bij mij was dat vroeger wel zo. Ik las altijd eerst de rode uitroeptekentjes. Want als ik in de ochtend mijn mail gaat afwerken dan doe ik dat mail voor mail. En zo ben ik de hele ochtend lekker bezig. In de middag verwacht ik dan aan mijn overige werkzaamheden te gaan beginnen.

Nu heb ik een hele mailbox vol met rode uitroeptekentjes en ik begin maar met de bovenste en werk ze zo af. en soms zit er wel eens een mailtje tussen die wel op tijd moest behandeld worden en dat is dan vervelend. bijvoorbeeld een klant moet bepaalde gegevens hebben voor een bepaald tijdstip.

En de klanten krijg ik maar niet in het verstand gewoon even een belletje te doen. Alles via de email blijkt dus gewoon niet altijd goed te zijn. en dat weet ik al vanaf het begin toen ik email ging gebruiken.
Kus-Kus
pi_60853868
Een hele ochtend mail lezen?!?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:14:11 #22
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60853954
Die gaan bij mij altijd subiet onderaan de stapel... of iets bij mij prioriteit heeft maak ik wel uit.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_60853961
@Jarno: en verwerken in die tijd is gewoon normaal hoor .

In die mails staat gewoon mijn werk voor de dag. Dus klanten die dingetjes willen hebben. of dingetjes geregeld zien worden. of mutaties van bijvoorbeeld een loonperiode. Dus dat word meteen verwerkt. en in de middag verwerk ik gewoon de administraties, dus gewoon het inboeken van administraties.
Kus-Kus
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:17:14 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60854057
Maak een filter: bounce "important" email.
censuur :O
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:00:53 #25
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60857444
Ik dacht dat je iets anders bedoelde
Ik wou bose luidsprekers kopen via MP , maar kreeg email voor bevestiging pas 10 minuten later
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')