Als er nu *BIJ HOGE UITZONDERING* een van de oude bewoners terug het huis in kan worden gestemd is het van belang deze nog even stuk voor stuk te bekijken.
MARTIN: Blijkt nogal racisties te zijn, dus weg ermee.
TARA : Die peinst er niet over.
bIANCA: Knettergek!!! Wordt de laatste tijd alleen nog maar in leatherstores gezien.
SABINE: Is een optie. Geeft waarschijnlijk aardige tv als zij weer met b.v. Karin moet leven. En als Bart van haar hoort dat er na het vertrek van haar uit het BB-huis al 58 Tilburgers en een niet te tellen weggewaaiden van het Gooise matras overheen zijn gegaan. Wat doet Boreel hier aan???
Mona : Geen discussie mogelijk. Zie alle oude topics.
DUS: CYRILLE moet er weer in. Iedereen vindt haar aanstellerig enzo. Ik denk dat vele (zoals ook bij mij in huis) zich hierin vergissen. Zij is best wel zichzelf geweest. Zij is extravagert. Zij staat volgens mij garant voor LEUKE TV. Samen met Ruud pielen op de gitaar. Drie keer daags een verkleedpartij. Waarom niet, het scheetje heeft daar de hele dag toch niets anders te doen. Ruud zal haar als een verloren bruid terug in de armen sluiten en bijkans doodknuffelen en dan om het half uur met zijn/een handdoek naar de slaapkamer gaan.
De laatste drie zijn: BART, RUUD en CYRILLE.
Bart bereid zich geestelijk voor op zijn terugkeer in de maatschappij en denkt herhaaldelijk "It's dangerous outhere". Hoe zal ik vluchten? Dacht hij vandaag al aan.
RUUD en CYRILLE komen het bed niet meer uit. Cyrille denkt dat Ruud de eindoverwinning gaat halen en heeft het plan opgevat om 90 dagen opgekropte sexuele spanning bij Ruud, voor de helft van de twee en een halve ton, te laten ontladen om hem zo week te maken dat hij toehapt in deze deal.
quote:
op 11-18-1999 om 11:55 PM schreef Merisse het volgende:
Alleen de kids en de man van Karin waren niet in beeld waarschijnlijk omdat ze buiten de publiciteit willen blijven.
En belachelijk dat oude bewoners terug kunnen komen want die hebben of het huis vrijwillig verlaten of zijn door de bewoners eruit gestuurd. M.i. worden alleen Martin en Mona weer geaccepteerd door de rest als ze terug keren.
Martin omdat ie per ongeluk is weggestuurd en Mona omdat ze (achteraf ten onrechte) vanwege familieomstandigheden vertrok. Maar Mona laat zich waarschijnlijk de mond niet snoeren. Dus toch Martin????
Afgelopen weekend heeft Karin bij de redactie bedongen dat haar kinderen niet op TV mochten verschijnen. Dit was op de streams te horen. Afgelopen zaterdag kregen de bewoners te horen dat de vrijdag ervoor een soort familiedag was geweest waarbij videoboodschappen waren opgenomen. Dus een en al was niet echt een verrassing.
Bij alle acties om Anouk in het huis te houden is de bewoners toegezegd, dat mocht onverhoopd bij de volgende stemming Anouk niet eruit gestemd wordt maar een ander, dat Anouk dan vrijwillig het huis uitgaat, en de eruitgestemde mag blijven. De mededeling van Rolf X. was kennelijk om het publiek hierop voor te bereiden, aangezien deze toezegging alleen op de streams te horen is geweest, maar (natuurlijk) niet de uitzending heeft gehaald. Er is hierbij nog wel een addertje onder het gras: Er is een redelijke kans dat degene van de bewoners die eruit gestemd is, niet onder deze condities in het huis wil blijven. O.a. heeft Bart dit gemeld.
Nieuwe regels,nieuwe(bel)ronde,nieuwe kansen!!
Verder valt het me op dat als er weer iets van sterkere emoties te voorschijn komen,bijv.als er iemand het huis uit gaat,en nu met de videobanden,er ook drank binnengesleept wordt.
Cyrill ontslagen bij Showbizzcity? Weet iemand wat daar de reden van is.
Ik had trouwens niet echt het idee dat Cyrill zich helemaal thuisvoelde tussen de oude BB-bewoners tijdens die bijeenkomst waar iedereen er zo opgedofd bij zat (Bianca met 'r SM-klep op haar hoofd, Mona met nepbontje om haar nek, et cetera), maar ja dat is natuurlijk ook niet zo heel vreemd als je met geen van hen in dat huis hebt gezeten.
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er uiteindelijk gebeurt als er iemand vrijwillig te tent verlaat. Hopelijk komt een oude bewoner weer terug want ik vind niet dat ze het kunnen maken om wéér een nieuwe erin te proppen. Misschien komt Sabine wel weer terug wat me leuk lijkt voor de nodige actie in het huis.
Groetjes
Go Karin Go!!
Verder een belachelijke zet als er iemand uit zou gaan dat er weer een oude bewoner terug kan komen. Dat is te zot voor woorden en spelen met poppetjes en met kijkers overigens want ik zou minder gaan kijken, ik denk ook dat ze dat niet doen hoor, Anoukje houdt het wel vol tot donderdag, ze heeft snotterdoeken gekregen om te
en kan Bart nog wel een weekje aan
Ik weet eigenlijk niet wat voor een psychologen ze bij VOO aan het werk hebben maar of ze leren nog of het zijn randstadspychologen
quote:Voor zover ik weet had ze een rol in een musical genaamd "Barcelona". Cyrill zou, zonder afbericht te geven, opgestapt zijn om in het BB huis te gaan zitten, waardoor de makers van de musical vlak voor de voorstelling een vervangster moesten zoeken.
op 11-19-1999 om 08:23 AM schreef ruby het volgende: (...)Cyrill ontslagen bij Showbizzcity? Weet iemand wat daar de reden van is.(...)
Het ontslag van Cyrille komt omdat ze zonder te melden BB ingegaan is. Maxim heeft met spoed haar rol over moeten nemen. Hoe ze bij en door de casting gekomen is weten we niet, maar het is in ieder geval zonder toestemming en medeweten van de directie van showbizzcity gegaan.
quote:
Mee eens, trouwens Arcee hoe zit dat met die kat op jouw plaatje?
Leuk plaatje toch?
Werkelijk briljant en zo gevat van Rolf!!
Verder begin ik het programma steeds suffer te vinden, kan er amper mn ogen meer voor open houden!
quote:
op 11-19-1999 om 08:29 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Het viel me op dat we Karin haar kroos niet hebben gezien nog in de eerste uitzending nog in die van 22.30 en zelf geeft ik haar groot gelijk. Ik denk zelf dat dat een bewuste keuze is omdat ze van Mona destijds hoorde hoe men met de familie om kan gaan en Karin wil haar gezin daarvoor beschermen. Kijk dat heet discreet zijn, Wim heeft daar ook zeer zeker voor gekozen en ik kan alleen maar zeggen.Go Karin Go!!
Helemaal mee eens Oliebol. Ze heeft het er niet makkelijk mee en het lijkt me ook een hele stap om je kinderen achter te laten, maar zij is volgens mij de enige die zich hier héél erg goed op heeft voorbereid. Samen met het hele gezin. En daarom kan ze dit aan. Volgens mij is het een sterke vrouw. Petje af.
quote:
op 11-19-1999 om 08:23 AM schreef ruby het volgende:
Leuke uitzending vergeleken de andere keren, beetje meer actie, ook omdat er eens mensen aan tafel zaten die een klein beetje in discussie gingen. Nu moet ik zeggen dat ik Theo van Gogh best een irritante vent vindt en de antwoorden van Rolf op zijn opmerkingen waren dan ook best wel komisch, ook al bedoelde Rolf dat misschien helemaal niet zo.
Komisch? Het was wel komisch, maar niet omdat zijn (Rolfie) antwoorden goed waren of zo.
Het was eerder lachwekkend slecht.
Maar ok, dat je Theo irritant vond...ieder zijn meug. Ik vond 'em wel goed. In ieder geval beter dan die 2 reclame- en marketing hypo's die erbij zaten.
En dan de opmerking van Rolf tegen die trend boo-boo: 'U moet niet teveel meegaan in de opmerkingen van Theo. Da's gevaarlijk'.
quote:
op 11-19-1999 om 09:24 AM schreef Liejannuh het volgende:
(...)Theo: Er gaan geruchten over Maurice die door Karin gepijpt zou zijn en dat daar videobeelden van zouden circuleren bij Veronica, dat maakt zo'n programma dan weer interessant
Rolf: Ik kan dat gerucht direct ontzenuwen, 1: er is geen videoband, 2: Karin rookt nietWerkelijk briljant en zo gevat van Rolf!!
Ach, dit soort grappen krijgt Rolf gewoon via zijn oortje binnen. Denk je nou echt dat ie zelf zo adrem en gevat is?
Wel een leuke uitzending trouwens.
Die videoband, dat was toch echt goeie TV.
Rolf vond ik erg mat, te weinig gescoord voor de uitzending? Van die vent is toch niets meer over als je het vergelijkt met presentaties van zijn andere shows. Geen greintje enthousiasme. Nou kan ik me dat wel voorstellen, want van het steeds bijstellen van de regels wordt ik ook niet vrolijk
Weten de bewoners dat hun bijdrage slechts een B-kant is?
Over oude bewoner terug:
Enige mogelijkheden zijn dan tara, mona, en bianca, omdat die niet door publiek zijn weggestemd. (Als V. daar nog rekening mee houdt.)
Tara: domme muts. Wil echte humor
Mona: ik mot blaifu (need i say more)
Bianca: weet wel beter dan terug te gaan.
Dus of het publiek wordt wederom genaaid, of ze sturen er gewoon weer een nieuwe in. (Castingbureaus draaien al op volle toeren. Waarschijnlijk komt Anneke Gro:nloh erin om haar nieuwe remix van Brandend Zand te promoten)
Al met al: zucht. Gelukkig kunnen wij nog naar buiten lopen om iets nuttigers met ons leven te doen.
Maar ja, er zullen wel andere Belangrijke Dingen zijn die hem daar houden.
Sorry hoor, maareh....ik wil het toch graag weten!
Wat mij echter wel aan het denken zette was de opmerking over het terug laten keren van oude bewoners. Als Anouk niet hoeft te vertrekken maar een van de andere 5 bewoners, dan kan Anouk gewoon gaan en plaatst Veronica diegene die weggestemd is er weer in, zonder dat deze ook maar 1 seconde is buiten geweest. Op die manier voorkomt Veronica nieuwe info van buitenaf EN heeft Veronica inderdaad een oud bewoner erin geplaatst.
Rolf antwoorde heel nonchelant:"Wie is Angeluiqe?"
Dat vond ik wel lachen. Het klonk net alsof hij dus wel van haar gehoord had.
quote:Kan wezen beste Nijntje.
op 11-19-1999 om 12:23 PM schreef Nijntje het volgende: Als Ruud een Echte Kerel was, zou ie gisteravond na de videofilmpjes zijn opgestapt.(...)
Ik vond het in ieder geval een ontroerend moment. Smulpaap Ruud vernam het nieuws over Flippie en Flappie en begon oprecht te grienen toen hij besefte dat hij misschien niet vóór kerst thuis zou zijn. Ruud is duidelijk dol op konijntjes.
quote:Misschien heeft hij hem ook in elkaar gezet die keer dat ze die band kregen waarop Bianca de hometrainer molde.
op 11-19-1999 om 01:11 PM schreef Willy het volgende: (...)En hij wist meteen hoe het apparaat werkte(...)
Maar ja, er zullen wel andere Belangrijke Dingen zijn die hem daar houden.
Helemaal waar Nijntje, maar dat geldt voor alle ouders in het huis vind ik |)
quote:
op 11-19-1999 om 12:59 PM schreef GHaven het volgende:
Ruud is duidelijk dol op konijntjes.
Godverdikkie zeg, dan mag ik wel oppassen.
quote:
op 11-19-1999 om 01:14 PM schreef Hawkwind het volgende:Helemaal waar Nijntje, maar dat geldt voor alle ouders in het huis vind ik |)
Maar Karin d'r kids en Willem z'n koters leken me al wel wat ouder en beter in staat om de afwezigheid van pa en ma te handelen.
Ik vond het echt sneu voor Bibi. Hartverscheurend zoals ze 'ik mis je zo' mompelde.
Zo'n kind moet toch vreselijk getraumatiseerd raken door dit hele BB-gebeuren? Stel je voor dat je elke avond je eigen vader op tv "sexuele praat wat echt nergens over gaat" hoort uitslaan... Ik moet er persoonlijk niet aan denken zeg...
quote:
op 11-19-1999 om 01:25 PM schreef Kleine PiepDruif het volgende:
Is het dan helemaal niemand opgevallen?
Anoekiepoekie gaf een verschrikkelijk imitatie van Sabine weg!
ZE zei tot TWEE keer toe:" Ah, wa lief!" toen de kids van Karin en Willem in beeld waren. Dat is toch wel erg he? Dat ze nu Sabine gaat na doen om er uit gestemd te worden
Ja, was me ook opgevallen!
quote:
op 11-19-1999 om 02:18 PM schreef sdb het volgende:
Ja, was me ook opgevallen!
Oh gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was
quote:
op 11-19-1999 om 12:49 PM schreef Kierewiet! het volgende:Wat mij echter wel aan het denken zette was de opmerking over het terug laten keren van oude bewoners. Als Anouk niet hoeft te vertrekken maar een van de andere 5 bewoners, dan kan Anouk gewoon gaan en plaatst Veronica diegene die weggestemd is er weer in, zonder dat deze ook maar 1 seconde is buiten geweest. Op die manier voorkomt Veronica nieuwe info van buitenaf EN heeft Veronica inderdaad een oud bewoner erin geplaatst.
OOooooh, zit dat zo...... toch wel slim van V.
Vooral gebraden neem ik aan!!!!!!!
quote:
Ruud is duidelijk dol op konijntjes.
Vooral gebraden neem ik aan!!!!!!!
Verdorie nogereens aan toe! Die nare carnivoren ook allemaal bij elkaar! Was Mona nog maar in het huis. Die was tenminste vegetariër!
quote:
op 11-19-1999 om 09:54 AM schreef CaptTripps het volgende:
Komisch? Het was wel komisch, maar niet omdat zijn (Rolfie) antwoorden goed waren of zo.
Het was eerder lachwekkend slecht.
Ik bedoelde ook niet dat Rolfie zijn humor van zeer hoge gehalte was ofzo, maar juist omdat de antwoorden zo slap waren, vond ik dat humoristisch.
Sommige humor is zo slecht, dat het gewoon weer grappig is.
Dat ie zo'n apparaatje in zijn oor heeft was ik trouwens even vergeten. Het kan dus inderdaad zijn dat deze "gevatte" opmerkingen ingefluisterd zijn door de souffleur van VOO.
Ik moest wel een beetje lachen hoor toen Ruud zijn hoofd heel dramatisch in beeld werd gebracht toen zijn vriendin + dochtertje hem toespraken. Z'n hoofd werd wat paars en hij probeerde zijn bibberlip tegen te houden.
Nou heb ik geen commentaar op het feit dat ie even moest snotteren maar het ging gewoon weer even hoe VOO dat in beeld bracht, dramatisch dus.
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |