preciesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef pisnicht het volgende:
Nooit last van. MSN is voor pubers en paupers
ook niet met al die fabrieken en vrachtwagens?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:25 schreef Sok41 het volgende:
Ik doe het nog met rooksignalen.. Dan heb je geen spam
En van die mensen die je echt iedere dag lastig moeten vallen......GRRrrrrquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:
... als je niet binnen 5 secs reageert meteen gaan lopen zeiken van:
"Ben je er nog? Hallo, hallo? Wat doe je allemaal?"
Heb eensch wat geduld, ik heb meer te doen!.
Ik sta juist altijd op online maar ben er heel vaak niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die altijd op afwezig staan maar er wel zijn
Ze zegt wel wat, dat zie je toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een nietszeggend kutplaatje is dat met die granny.
Doe ik ook altijd jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:15 schreef Sok41 het volgende:
Ik sta altijd op afwezig bij msn, dan heb ik reden om niet te reageren.
[ afbeelding ]
Ja en je homies die negeer je gewoon!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd ja![]()
En dan alleen reageren op de lekkere wijven in je lijst
Dat plaatje trouwens
soms wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en je homies die negeer je gewoon!
Ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook leuk trouwens: als ik afwezig sta en iemand waar ik geen zin in heb gaat tegen me praten zeg ik niks terug. Gaat ie na een minuut of 10-20 altijd zeggen: ben je er??? Alsof ik dan "nee" terug ga zeggen
Nee, die ander.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon helemaal geen antwoord, dus ik ontken ook niks
whehe dat zei ik dus wel een keer: "nee" nadat iemand dat vroeg:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook leuk trouwens: als ik afwezig sta en iemand waar ik geen zin in heb gaat tegen me praten zeg ik niks terug. Gaat ie na een minuut of 10-20 altijd zeggen: ben je er??? Alsof ik dan "nee" terug ga zeggen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe dat zei ik dus wel een keer: "nee" nadat iemand dat vroeg:
Zegt ze: Huh hoezo praat je dan:S
[..]
Met je homies MSN je niet, die SMS je in de trant van "hey, 9 uur bier vanavond?" zegmaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja en je homies die negeer je gewoon!
[..]
Ze schrikken van je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
Of mensen die een webcam gesprek willen starten en dan ineens weggaan
Nee zij hebben dan hun webcam aan niet ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze schrikken van je.
Maar terechte klacht, daarom sta ik of op afwezig of bezet ofzo of op offline
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee zij hebben dan hun webcam aan niet ikMaar dan gaan ze ineens weg staat er brb etc.
Oja ik heb zo,n buzzer-happy figuur in m,n msn, gelukkig kan je die buzzer shit afzetten anders was ik nu waarschijnlijk stok doof geworden van die kut buzzers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:12 schreef Maurice1988 het volgende:
En buzzers sturen.. maargoed die kun je uitzetten, is mijn schuld..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Fascination het volgende:
als mensen bij mij niet binnen 5 seconden reageren sms ik ze altijd dat ze moeten reagerenwel zo makkelijk
serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Dat doe ik alleen bij mensen van wie ik weet dat ze me niet mis willen lopen.
Alleen dan niet al binnen 5 secs, maar eerder 10 mins oid.
Stiekem houd je wel een beetje van Teun hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze kennen je vanuit je kansloze topiques
Dat is zo irritantquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
serieus?ik maakte maar een grapje namelijk
bij mensen die ik kan vertrouwen typ ik vaak heel veel regels vraagtekens als ze niet reagerenof buzzer ik ze
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Eerst had ik zoiets van; dat doet. Maar toen zag ik dat tyfus copyright tekentje en toen had ik zoiets van
Zo'n doos van werk (wel lekker trouwens) doet dat ook continue. Dit ik zit d'r af en toe te zieken door buzzers aan te zetten, d'r gek te buzzeren en 't dan weer uit te zetten. Raakt ze gefrustreerd omdat ze 't niet terug kan doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Oja ik heb zo,n buzzer-happy figuur in m,n msn, gelukkig kan je die buzzer shit afzetten anders was ik nu waarschijnlijk stok doof geworden van die kut buzzers.
En daarna spelen jullie verstoppertje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n doos van werk (wel lekker trouwens) doet dat ook continue. Dit ik zit d'r af en toe te zieken door buzzers aan te zetten, d'r gek te buzzeren en 't dan weer uit te zetten. Raakt ze gefrustreerd omdat ze 't niet terug kan doen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Grafmods die geen humor hebben en plaatjes deleten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |