Aan jou hebben we dus niksquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:49 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb mijn keuze puur vanwege de looks gemaakt.
Misschien al eerder gezegd in dit topic, maar ik ga niet teruglezen: vanmiddag interviewde ze een theatergezelschap dat uit vier verstandelijk gehandicapten bestond. Toen het interview klaar was, nam ze afscheid met: "Succes met de voorstellingen, kijk nog even wat bandjes en geniet van de gekte."quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Brech is al helemaal de weg kwijt
Ik denk dat Brecht hélemaal geen verstand van muziek heeft en het Claudia aan muzikale diepgang ontbreekt. Het blijft lastig.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat erom wie van beiden het meest ter zake kundig is.
Zeg, zeg! Corton is een held, hoor!quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Van Eric Corton raak ik ook niet enthousiast.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien al eerder gezegd in dit topic, maar ik ga niet teruglezen: vanmiddag interviewde ze een theatergezelschap dat uit vier verstandelijk gehandicapten bestond. Toen het interview klaar was, nam ze afscheid met: "Succes met de voorstellingen, kijk nog even wat bandjes en geniet van de gekte."
Het was op dat moment niet helemaal duidelijk wie er nu eigenlijk de weg kwijt was.
OMFGquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:50 schreef broer het volgende:
Misschien al eerder gezegd in dit topic, maar ik ga niet teruglezen: vanmiddag interviewde ze een theatergezelschap dat uit vier verstandelijk gehandicapten bestond. Toen het interview klaar was, nam ze afscheid met: "Succes met de voorstellingen, kijk nog even wat bandjes en geniet van de gekte."
Het was op dat moment niet helemaal duidelijk wie er nu eigenlijk de weg kwijt was.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Deze pianist speelt in ieder geval wel lekker vlot door.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:52 schreef tong80 het volgende:
Dit is vreselijk en het ergste is dat één nummer 10 minuten duurt bij dit soort bands
Hoezoquote:
Ja 10 seconde en ze gaan er 5 minuten over doorlullenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze pianist speelt in ieder geval wel lekker vlot door.
Hij draait in al zijn uitzendingen op 3FM Foo Fighters. (En vrijwel altijd QOTSA.)quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
HoezoWat heeft hij ooit gedaan om heldendom te rechtvaardigen?
Je hebt gelijk, dat is wel een standbeeld waard.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:55 schreef broer het volgende:
Hij draait in al zijn uitzendingen op 3FM Foo Fighters. (En vrijwel altijd QOTSA.)
O, en hij heeft een keer de volle negen minuten 'Frantic' van Metallica gedraaid op 3FM. Niet dat dat nu zo'n briljant nummer is, maar voor De Nationale Popzender was het toch wat aan de harde kant. Ik hou wel van dat soort types.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt gelijk, dat is wel een standbeeld waard.
Dat vind ik dan ook weer jammer. Zoveel ken ik niet van haar, maar dit wel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow jammer, laten ze wéér Overpowered zien...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HoezoWat heeft hij ooit gedaan om heldendom te rechtvaardigen?
Ik pretendeer helemaal geen muziekkennis te hebben, ik ga alleen op mijn eigen smaak af, van Cortons bandjes weet ik en dj's zijn geen heldenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:02 schreef Manono het volgende:
Naja mevrouw met de muziekkennis, hij zat in allerlei bandjes en is sindsdien toch al heel lang dj, stelt voor 3fm en 3voor12 van de vpro muziekprogramma's samen en dat doet hij blijkbaar goed
(Behalve Stenders.)quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
dj's zijn geen helden
Ik vind hem ook irritant maar achter de schermen doet hij best veel, hij zet zich actief voor bands in. but nevermindquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik pretendeer helemaal geen muziekkennis te hebben, ik ga alleen op mijn eigen smaak af, van Cortons bandjes weet ik en dj's zijn geen helden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |