Dat schijnt dus aan de bands en/of hun management te liggen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef tong80 het volgende:
Laat gvd een half uur zien van een band. Je hebt toch 6 uur morgen ochtend
Laat dan bands zien die niet moelijk doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat schijnt dus aan de bands en/of hun management te liggen.
I agree.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat dan bands zien die niet moelijk doen
Ik zag net een paar vijftigers die volgens mij nog 25 jaar terug leefden. Dat is pas cabaret.quote:
Misschien hebben ze dat wel gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hadden The Kills moeten vragen.
quote:
Ik denk... Holy Fuck. Die naam noemde ie net. Maar pin me d'r niet op vastquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is dit?
Holy Fuckquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is dit?
Dunno, kwas dr niet bij en ik heb nog niks gezien .quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:36 schreef Maisnon het volgende:
en hoe was d'r optredenwant ik zal al iemand eerder er iets over zeggen maar kon er niet uit opmaken of het goed of slecht was
Vreselijk hè. Wie heeft ooit besloten dat dat mens verstand heeft van muziek?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Brech is al helemaal de weg kwijt en ze moet nog uuuuuuuuuren
Ver-schrik-ke-lijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vreselijk hè. Wie heeft ooit besloten dat dat mens verstand heeft van muziek?
Je bent een jong broekiequote:Op zondag 17 augustus 2008 00:40 schreef SCH het volgende:
Jezus wat een bagger bij de Sex Pistols. Was blij dat ze maar 2 nummers mochten uitzenden.
Dat dat in die tijd als hard en controversieel werd ervaren
Laten we een poll maken wie er erger is: Claudia de Breij bij een muziekevenement of Brechtje.quote:
Tis wel duidelijk dat zij liever een boek leest of zoquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:41 schreef tong80 het volgende:
Brecht 9 van de 10 keer :
'Ik had er nog nooooooit van gehoord'
Liever Brecht dan Claudia.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we een poll maken wie er erger is: Claudia de Breij bij een muziekevenement of Brechtje.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we een poll maken wie er erger is: Claudia de Breij bij een muziekevenement of Brechtje.
idd Jack Jersey kan bij mij geen fout doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij adoreert alles blind wat een gitaar vasthoudt en van voor 1985 is.
Het gaat erom wie van beiden het meest ter zake kundig is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:Dat is een lastige, ik heb van beiden een afkeer.
Eddy Christiani ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef tong80 het volgende:
idd Jack Jersey kan bij mij geen fout doen
Ik heb mijn keuze puur vanwege de looks gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat erom wie van beiden het meest ter zake kundig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |