abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61032382
Alle nasty informatie van mevrouw achterhalen, mannen waarmee ze sex gehad heeft, informatie over haar familie, vrienden alles wat haar in diskrediet kan brengen. Vervolgens mevrouw met je advocaat confronteren en stellen dat zodra ze een DNA test laat doen, je volledige voogdij op zal eisen. Tot die tijd kan je ontkennen dat het je kind is.

Neem een goeie advocaat, en hou in je achterhoofd: 18 jaar allimentatie voor een kind bij een vrouw waar je niets mee hebt is een stuk duurder.

Vind je haar toch leuk, doe die test over 9 - 12 maanden en ga poepluiers verschonen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 10:23:06 ]
pi_61033201
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.

Bedankt alvast
neem je verantwoordelijkheid, ga een DNA test laten doen of whatever... niet direct een abortus jezus man..
jij hebt je piemel er toch zeker zelf in gestoken, live with it..its your own stupid mistake.
No Guts, No Glory
pi_61049415
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:50 schreef Leandra het volgende:
Als de moeder dat stelt dan lijkt het me niet zo'n probleem voor de vader om dat (desnoods via de rechter) voor elkaar te krijgen.
Als de vader echter stelt dat hij de vader is maar de moeder dat ontkent zou het wel eens wat lastiger kunnen worden, maar ook dan zou het me niet meer verbazen als een rechter dan opdracht tot een test zou geven.
Hoe zou het zitten zijn als de moeder roept dat een bepaalde man de vader is,Maar verder niks met hem te maken wil hebben.Geen alimentatie,Geen bezoek, gewoon helemaal niks met die man te maken willen hebben,en ook een test weigeren . Alleen een "vader" nodig hebben voor het kind zodat niet uitkomt wie dan écht de vader is.

Zou die man dan een test kunnen eisen om zijn naam te zuiveren (omdat hij nu overal aangewezen word als iemand die haar met baby in de steek laat terwijl het kind niet van hem is en zij niets wil weten van hem) of moet hij daar een betere reden voor hebben?
pi_61049545
Overigens voor degene die de vraag stelde:

Er bestaat zoiets als prenatale testen maar voor zoiets als een vaderschapstest doen ze dat volgens mij niet, omdat het risico's met zich mee brengt voor de baby.De enige die het zeker weet is dat meisje (en wanneer ze het in dezelfde tijd met meerdere mannen heeft gedaan, dan weet zij het waarschijnlijk zelf niet eens)

Enige optie lijkt me toch zo'n test als het kind er eenmaal is, en als je dan de vader blijkt, moet je op de blaren zitten.(=betalen) maar ik heb er geen ervaring mee, dus kan zijn dat ik iets heel doms zeg.Maar vergis je niet in vrouwen hoor, je hebt van die krengen erbij die zeggen dat ze zwanger zijn , alleen om een man/jongen aan ze te binden. Het zou je verbazen hoeveel vrouwen "ineens"een miskraam krijgen als blijkt dat vriendjelief toch niet terug komt.
pi_61049846
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Aneurism het volgende:
Alle nasty informatie van mevrouw achterhalen, mannen waarmee ze sex gehad heeft, informatie over haar familie, vrienden alles wat haar in diskrediet kan brengen. Vervolgens mevrouw met je advocaat confronteren en stellen dat zodra ze een DNA test laat doen, je volledige voogdij op zal eisen. Tot die tijd kan je ontkennen dat het je kind is.

Neem een goeie advocaat, en hou in je achterhoofd: 18 jaar allimentatie voor een kind bij een vrouw waar je niets mee hebt is een stuk duurder.

Vind je haar toch leuk, doe die test over 9 - 12 maanden en ga poepluiers verschonen.
we leven niet in Amerika hoor zeker te veel soaps gekeken...
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:10:17 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61050156
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:43 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten zijn als de moeder roept dat een bepaalde man de vader is,Maar verder niks met hem te maken wil hebben.Geen alimentatie,Geen bezoek, gewoon helemaal niks met die man te maken willen hebben,en ook een test weigeren . Alleen een "vader" nodig hebben voor het kind zodat niet uitkomt wie dan écht de vader is.

Zou die man dan een test kunnen eisen om zijn naam te zuiveren (omdat hij nu overal aangewezen word als iemand die haar met baby in de steek laat terwijl het kind niet van hem is en zij niets wil weten van hem) of moet hij daar een betere reden voor hebben?
Ik ga er vanuit dat als iemand niets met de vader te maken wil hebben, zij dan zijn naam ook niet gaat rondstrooien

Het zou me echter niet meer verbazen als onder de huidige wetgeving een vader in zo'n situatie wel via de rechter een test zou kunnen laten afdwingen. De uitslag zou uiteraard wel gevolgen hebben voor zijn verplichtingen zodra de moeder een beroep op de bijstandswet zou doen, en hij wel de vader blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61050418
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er vanuit dat als iemand niets met de vader te maken wil hebben, zij dan zijn naam ook niet gaat rondstrooien

Het zou me echter niet meer verbazen als onder de huidige wetgeving een vader in zo'n situatie wel via de rechter een test zou kunnen laten afdwingen. De uitslag zou uiteraard wel gevolgen hebben voor zijn verplichtingen zodra de moeder een beroep op de bijstandswet zou doen, en hij wel de vader blijkt te zijn.
Dat zie je verkeerd dan (die eerste regel)
Als iemand zegt "Oh dat is zeker van A" dan roept zij, "NEE HET IS VAN b".
ze gebruikt B dus zodat mensen er niet achter komen dat A de vader is
(Familie, kennissen,klanten)

Dat moet ik hem dan eens vertellen.Dat de uitslag duidelijk maakt dat hij de vader is, is hij helemaal niet bang voor. Het kind heeft uiterlijk helemaal NIKS van B weg, net als van de moeder.Zeg maar twee blonde blauwogige mensen met een licht getint kindje,met bruine ogen en kop vol krullen.... (toevallig, net zoals A)

Zij weigert gewoon elke medewerking aan zo'n test "omdat ze niks van B nodig heeft" , maar als ze toch zo zeker weet dat B de vader is, heeft ze toch niks te verliezen,alleen te winnen

Ik heb dat al eens geprobeerd uit te zoeken maar kon er niet wijs uit worden,zag overal dat een man geen recht heeft om zoiets te eisen,maar dit is toch wel een bijzondere situatie zeg maar. Ook voor de "goede naam"van B

Ps,Sorry, nu maar weer ontopic, ik wilde dit topic niet "kapen"maar ik moest ineens aan deze situatie denken toen ik jou antwoord las op die ene vraag, en dacht, kan ik m net zo goed hier stellen!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:21:37 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61050465
Ah op die manier, er is dan dus in feite sprake van smaad... denk dat degene die ervan "beschuldigd" wordt dan idd wel kans maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61050532
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ah op die manier, er is dan dus in feite sprake van smaad... denk dat degene die ervan "beschuldigd" wordt dan idd wel kans maakt.
Smaad ja, dat is het woord waar ik niet op kon komen!!!!
Misschien moet ie het dan toch maar eens gaan uitzoeken. Thanks
pi_61053643
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef Ikook het volgende:
TS, hoe staat het er nu mee?
Die is al naar bed, morgen om 5 uur moet hij er weer uit om een krantenwijk te lopen, alle extra verdiensten zijn nu hard nodig om straks alimentatie te kunnen betalen (of te trouwen natuurlijk )
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')