Troost je, je bent niet de enige.quote:
M'n moeder zegt niets anders begint hij tegen haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige.
Je vader komt zo onvolwassen over en de rol van je moeder zie ik amper. Heeft zij dan niet door dat je vader je kleineert?
Wat is ze dan met een zak getrouwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder zegt niets anders begint hij tegen haar![]()
!
Ja nou. Dat wil ik ook niet zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is ze dan met een zak getrouwd
Wat is orgastisch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, het is orgastisch. EN nu ga ik slapen, tot morgen. Heb je nog steeds hetzelde foonnr?
Betekent orgasmisch niets dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, het is orgastisch. EN nu ga ik slapen, tot morgen. Heb je nog steeds hetzelde foonnr?
Je was weer eens aan het verbeterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat is orgastisch?Ik wil ook orgastisch!
Andere woonruimtequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar. Kan ik iets doenWant tja.. weglopen is ook zo..... Lame.
Er is niets mis met het versieren van je nagelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
stipjes doet soms stipjes op haar nagels. Dat is tevens ook het moment dat er alarmbellen bij mij begonnen te rinkelen dat er toch een leeftijdsverschil tussen ons in zit.
Stipjes! For crying out loud! Je nagels rood verven, okay, mooi, maar er dan witte stipjes op doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is niets mis met het versieren van je nagels
Hmm, ballonvaart was 155 euro pp en dan ben je de avond kwijt aan opbouwen, varen en afbreken zo tussen 7 en 10.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa? Hoe duur was de ballonvaart en denk je dat ik Arty dat voor zijn 3? (even nazoeken) verjaardag moet geven, of een diner bij De Librije? Hoe schat jij dat in?
De kosten zijn niet zo belangrijk, meer hoe léuk hij het vindt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Librije 2-3x zo duur is, Dude!
Enne... ballonvaarten, weet niet hoe adventurous Arty is, maar waarom dan niet gelijk een tandemsprong? Lijkt me veel cooler dan een suffe luchtballonvaart.
Wa lieffffff!! (dan kan het welquote:
Ik heb haar 2x echt stijlvol gezien. De eerste keer was op onze eerste date (die geen date... etc. etc.) en de tweede keer op een foto op haar weblog dat ik echt stond te kwijlen op mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het niet zo stijlvol
Dat wilde ik even horen. Leek mij ook. Thanks! Ballonvaart doe ik gewoon wel eens spontaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
na beiden 'geproefd' te hebben zou ik voor De Librije gaan![]()
Ballonvaart is soms binnen een week te regelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat wilde ik even horen. Leek mij ook. Thanks! Ballonvaart doe ik gewoon wel eens spontaan.
Die combi heb ik gezien dus. De jurk was prachtig, die schoenen vind ik idd af-schu-we-lijk. Het was gewoon ronduit lelijk. Ik snapte ook niet dat zo'n verlegen meisje in zo'n aandachttrekkend foeilijk schoenvormsel durfde te lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zo een rood met witte stippen jurk en dan deze schoenen er bij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Buiten mwa? [ afbeelding ]
Nottin'.
Ik heb dat rode ding als shirtje (maar dan met zwartr stipjes)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Passie en Adriaan, dat zijn twee goeie vriendjes
No, just moi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet toch wel passies hebben?
Lekker knus in bedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hee HobIk duik er ook zo in. ff naar de WC, computer uit, en dan over op de Palm.
Isa beebquote:
vandaag half 9, weekend om 5.00quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef Isabeau het volgende:hoe laat moet je opstaan dan? Hoest met de pijntjes & lichamelijke ellende?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Buiten mwa? [ afbeelding ]
Nottin'.
Ik pm je ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
5 uur is wel heel vroegdaar moet je dan wel aan wennen, snap ik
![]()
Megaveel kleuren is de bedoelingWat is er mis met je koppie dan?! Ribben al minder pijnlijk?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 14 augustus 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 268 Principessa.Farfallus
(...)
quote:
Hij is echt niet bijdenhand, ligt ie lekker te chillen op je schoot, valt ie er gewoon vanaf enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een poes met downsyndroom. Dat kan toch niet
wat een kjoetiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is echt niet bijdenhand, ligt ie lekker te chillen op je schoot, valt ie er gewoon vanaf enzo![]()
En nog wat vaardigheden die hij mist als poes
eh, laag vrees ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik sta sinds mei 2007 ingeschreven op studentenwoningweb
en ik heb gereageerd op een kamer waar 74 andere mensen op hebben gereageerd
hoe groot is de kans dat ik een beetje in aanmerking kom
Als er 73 afzeggen, heel grootquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik sta sinds mei 2007 ingeschreven op studentenwoningweb
en ik heb gereageerd op een kamer waar 74 andere mensen op hebben gereageerd
hoe groot is de kans dat ik een beetje in aanmerking kom
Ja hoe langer ingeschreven hoe meer kans.. Ik heb pas een jaar.. Er zijn mensen met 5 jaar of zo..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als er 73 afzeggen, heel groot
Ligt aan de regels die zij stellen, staat vast ergens vermeld?
Je watte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is mijn PA als ik haar nodig heb?!
Welnee, maandag maak je wel kennis met heul veel nieuwe mensen, da's wel even genoeg voor 1 dagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook het gevoel alsof alles maandag gaat gebeuren
BezetHoe lang al?
Alles kan stuk![]()
nee, hij is roken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Personal Assistent
hij leest zeker mee of niet
Hm..... Is dat geen tactiek om jou jaloers te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, maandag maak je wel kennis met heul veel nieuwe mensen, da's wel even genoeg voor 1 dag
En hij is nu uh...2-3 weken bezet? Zoiets? Hij 'gaat' met een collega beveiligster, leuke meid. Maar hij flirt al de hele avond als hij hier isen ik verbeeld het me niet, want als zij er bij is doet hij heel anders!
regeltrutquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen bellen dat ik de planning wil![]()
!
Ik vind vragen of je een galajurk meeneemt best wel heftig voor een eerstejaarsintroductiekampjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En of die galajurk voor een echt gala is of waarom het is
en of die oude kleren die weg mogen voor een stormbaan zijn of voor iets anders
En of we nog een kroegentocht doen
En of iedereen z'n spullen in z'n tent laat (nou echt niet) en waar anders?
De laatste keer dat ik stoer ging roken (en een van de weinige kerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, hij is roken.
Afknapper van de eeuw
nee, dat weet hij nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm..... Is dat geen tactiek om jou jaloers te makenWeet hij dat je interesse hebt?
Nou dan weet ik hoeveel kleren ik mee moet en wat ik aan moet. Want ik wil er wel leuk uitzien maar m'n kleren hoeven niet gestolen/vies.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
regeltrutwat schiet je ermee op?
Ik heb een hele lijstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind vragen of je een galajurk meeneemt best wel heftig voor een eerstejaarsintroductiekampje
Heb je tenminste een stuk minder kans op kankahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De laatste keer dat ik stoer ging roken (en een van de weinige keren) dat was vorige week. Ik heb nu nog brandwonden.
![]()
Ik ben niet gemaakt voor dit soort dingen
Moeilijke keuze tussen er wel leuk uitzien, maar ook praktisch en onbeheerd achter durven laten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou dan weet ik hoeveel kleren ik mee moet en wat ik aan moet. Want ik wil er wel leuk uitzien maar m'n kleren hoeven niet gestolen/vies.
Liever op m'n vingers dan op m'n longen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je tenminste een stuk minder kans op kankahDaar heb je toch wel wat littekens voor over?
Wat een bemoeizuchtig toontjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kleding:
- galakleding, met een verplicht rood accent
heren: een pak, smoking of rokkostuum
dames: galajurk, zwarte schoenen
hell mijn rode accent zijn mijn rode schoenen
- een pyjama, een boxershort met een t-shirt vinden wij geen pyjama...
ik HEB geen pyjama
- oude kleding en schoenen, die dus eigenlijk weg mogen..
ik heb ook geen oude kleding![]()
- sportkleding en sportschoenen voor zowel binnen als buiten
- zwemkleding...
HO WACHT
ik ga fokking BINNEN en buiten sporten?
ik HEB geen sportschoenen
ik ga fokking PvdH naspelen in het zwembad
kill me
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Kom je niet op de eerste plek in die dagtop 100 omdat je voor elke gedachte een nieuw schermpje gebruikt?
Dit klinkt leukquote:
Je vergeet de moddercross en het indoorzaalbasketballenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt leuk![]()
En kamperen met vreemden lijkt me ook niks. En de hele week 1 kopje, bordje en bestekje zel fmoeten afwassen in je eigen truttenschortAlvast veel plezier!
(maar het wordt echt leuk, heus!)
Mijn oom is uitgegleden in de douchequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Je moet gaan! Echt! En als het niet leuk is dan laat je een familielid heel droevig sterven (tijdens het indraaien van een peertje op een nat aanrecht oid) en ga je naar huis
Jullie gaan te snelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind domme poesjes liefNeem je Theo toch mee?
Inspiratie genoegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendje is van een berg gevallen
Poezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jullie gaan te snel![]()
Ik mag Theo niet meenemenTheo is van mijn vriendin, het was het enige poesje die niemand wilde uit het nestje omdat het beest er zo stupid uitzag
![]()
Maar ik denk erover om Theo morgen als ik weer naar huis ga stiekum mee te nemen![]()
Ze heeft hier ook 4 kittens van 6 weken jong![]()
Damzz bijna 2 jaar geleden had ik nog een hekel aan poezen en nu ben ik opeens donateur van de dierenasielactie![]()
Ohh en PF je bent dus bezig met andere woonruimte, heb half om half wat gelezen, maar good for you en het werd tijd ook![]()
(morgen krijg je de lieve en gevoelige reactie)
nee, Lein zorgt deze maand voor mijn moeder en mijn moeder woont dichtbijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze woont echt bij je eh? Wonen jullie zo dicht bij elkaar dan?
Ze nemen je telefoon in beslag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inspiratie genoegEven oefenen op een 'ik ben in de rouw' hoofd voor je vertrekt en alles komt goed.
Ik heb weleens dat ik op het aanrecht was gaan staan om iets van het bovenste plankje te kunnen pakken, en toen kon ik er niet meer vanaf (is maar een smal randje), een bijna dood ervaring dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Je moet gaan! Echt! En als het niet leuk is dan laat je een familielid heel droevig sterven (tijdens het indraaien van een peertje op een nat aanrecht oid) en ga je naar huis
Wat kinderachtigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze nemen je telefoon in beslag.
Aan jou heb ik watquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Theo ziet er klein genoeg uit voor je handtas! Deur openlaten zodat het eruit ziet alsof hij is ontsnapt.
En daarna een haarverfje op theo gebruiken voor als de betreffende vriendin op visite komt
Gewoon springenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat ik op het aanrecht was gaan staan om iets van het bovenste plankje te kunnen pakken, en toen kon ik er niet meer vanaf (is maar een smal randje), een bijna dood ervaring dus
Dan ervaar je de week als leukerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kinderachtigDat kregen ze bij mij niet voor elkaar.
Ja hoor, dat is er genoegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Isa heb jij geen middeltjes waar ik tijdelijk heel erg van moet braken of zo
Of waar ik van flauwval heel even![]()
?
Bij mij wordt iedereen altijd laaiend als ik met een brandende peuk in mijn mond haarlak sta te sprayen, iets van steekvlam enzo die je dan evt kan krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon springen
Ik ben te roekeloos. Ik heb een preek gehad van Mr PF
1. Ik mag niet meer de dynamo aandoen terwijl ik op mijn fiets aan het fietsen ben.
2. Ik mag niet meer met m'n blote handen dingen uit de oven pakkenHij elke keer NEEEEE NIET DOEN IK DOE HET PAS OP
!
3. Die weet ik niet meer, maar ik moet voorzichtiger doen want ik zit altijd onder de blauwe plekken/brandwonden/etc
Wel schattig
Oh dan neem ik dat als laatste redmiddel meequote:
Hey, je hebt het recht om je eigen stomme fouten te maken hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon springen
Ik ben te roekeloos. Ik heb een preek gehad van Mr PF
1. Ik mag niet meer de dynamo aandoen terwijl ik op mijn fiets aan het fietsen ben.
2. Ik mag niet meer met m'n blote handen dingen uit de oven pakkenHij elke keer NEEEEE NIET DOEN IK DOE HET PAS OP
!
3. Die weet ik niet meer, maar ik moet voorzichtiger doen want ik zit altijd onder de blauwe plekken/brandwonden/etc
Wel schattig
Hoe ben je er af gekomen dan... maar gewoon gesprongen??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb weleens dat ik op het aanrecht was gaan staan om iets van het bovenste plankje te kunnen pakken, en toen kon ik er niet meer vanaf (is maar een smal randje), een bijna dood ervaring dus
moet ik gelijk aan die ugly-cat van Rachel in Friends denkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zou hem kaalscheren en zeggen dat het een zeldzame kale kat is![]()
Nog beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou hem kaalscheren en zeggen dat het een zeldzame kale kat is![]()
Nou, het zou wel kunnen, maar dan zie ik je al KO gaan omdat je tegen iets anders springtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Springen in mijn mini keuken gaat 'm niet worden, vraag maar aan Isa
nee het was de eerste keer dat ik een vriendje had gevraagd te komen eten en dat ik voor hem zou koken , en toen heb ik maar heel jammerlijk geroepen: helpppp, helpppp....wat een toestandquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe ben je er af gekomen dan... maar gewoon gesprongen??
Oh. Ik heb ook al drie keer een nagel afgescheurd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je hebt het recht om je eigen stomme fouten te maken hoor.
je hebt mijn keuken onthoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het zou wel kunnen, maar dan zie ik je al KO gaan omdat je tegen iets anders springt
Ik zit nu wel te lachen, maar het klinkt niet om te lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:33 schreef mascara-klodder het volgende:
nee het was de eerste keer dat ik een vriendje had gevraagd te komen eten en dat ik voor hem zou koken , en toen heb ik maar heel jammerlijk geroepen: helpppp, helpppp....wat een toestand
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu wel te lachen, maar het klinkt niet om te lachenHeeft hij je van het aanrecht getild?
Weet je wel dat je daar enorme wallen van kan krijgen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan toch de komende twee weken niet slapen
Da's dan wel liefquote:
uhh als je bij mij op het randje staat en je gaat te veel hurken kletter je sowieso omquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kon je niet hurken?
wat is er volgende weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uhh als je bij mij op het randje staat en je gaat te veel hurken kletter je sowieso om![]()
wie weet kan je het volgende week met eigen ogen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ohja dat is dé reden waarom wij vrouwen en homo's slapenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel dat je daar enorme wallen van kan krijgen?Slapen is nuttig tegen wallen. Verder niet.
O shit ik moet nog pasfoto's maken! Ik moet juist mooi zijn. Kut.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel dat je daar enorme wallen van kan krijgen?Slapen is nuttig tegen wallen. Verder niet.
uhhhh....beachparty in hoek van holland, heb je nog slaapplek enzo aangebodenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wat is er volgende week
je wilt gewoon door mr MK van dat aanrecht getild wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga nu zeker weten op het aanrecht van MK klimmen
Ojaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uhhhh....beachparty in hoek van holland, heb je nog slaapplek enzo aangeboden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:38 schreef mascara-klodder het volgende:
hja dat is dé reden waarom wij vrouwen en homo's slapen
Nee ik vind dat je van elk aanrecht af kan klimmen of zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je wilt gewoon door mr MK van dat aanrecht getild worden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je héél dapper, MK!!Ik heb het daarna ook nooit meer gedaan, pak wel een stoeltje van Milou of een ladder ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die keukenkastjes die in je rug porren zijn ookal niet alles natuurlijk
![]()
lukt je echt niet bij mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je van elk aanrecht af kan klimmen of zo
Hmquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lukt je echt niet bij mij
Ik voorzie een paar extra blauwe plekkenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voorzie een paar extra blauwe plekken
Ik ben best goed in klimmenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al dat vertrouwen ook in PF
ik ga drinken en een peuk pakken danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga even naar boven en mijn laptop installeren
ja klimmen is niet de issue hier....weer naar beneden komen that's the problemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben best goed in klimmenMaar we zullen zien
nou dat kan ik vergeten dus, maar als ze ''m niet meer kan handelen krijg ik 'm.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
Misschien wil je vriendin hem dan niet meer
Een mailtje erachter aan doen dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Jij hebt ervaring als moeder met oplettenKan Theo echt veul beter bij jou blijven.
Heb ik net een mailtje verstuurd naar mijn begeleidster dat ze me morgen ook wel kan bellen voor een afspraak, bedenk ik me net dat ik dan moet slapen
Gedaanquote:
tnx voor de tipquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gedaan
Enne, MK, teigan van Fok heeft vaak kittens van het asiel waar ze dan op babysit tot ze een eigen huisje vinden. Die kan je wel vertellen als ze een extra leuke heeft!
JAH!!! Zo'n iemand ben ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:33 schreef Isabeau het volgende:
Neem je dan ook zo'n kneusje zoals een poes met maar 3 pootjes?
Zo zou ik ook zijn, mits ze wel een lief karakter hebben en tegen een kind kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:39 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik de Aller Leukste Poesjes![]()
(heren: géén flauwe inkoppertjes!
)
Zo ken ik iemand die bij het asiel wilde weten welke poezen er het langst waren en misschien nooit een huisje zouden krijgen. Heeft ze er daar 2 van meegenomen![]()
Eentje had geen staart
en de ander was gewoon Lelijk.
Blijf je toch lekker hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:55 schreef mascara-klodder het volgende:
ik slaap op de zolder en ik vind het eng
Volgens mij slaap je helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:55 schreef mascara-klodder het volgende:
ik slaap op de zolder en ik vind het eng
Ja, zo gaat het natuurlijk alleen maar snellerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:49 schreef remlof het volgende:
Omg. dit gaat snel.
Ik heb vanavond nog meloen met rauwe ham gegeten
Wou ik even melden.
Niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het natuurlijk alleen maar sneller![]()
En je bent de eerste van velen die dat straks komt verzuchten.![]()
Samenvatting: geen sekspraat, dus niet de moeite waard.
Ging ´t over mij? Ik ben alleen op dit moment nog niet zo toe aan een relatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hij is gewoonweg echt niet heel erg slimwel schattig en mooi en lief enzo
![]()
IK WIL HEM!!!
Een van de eerste katten die we tegenkwamen in het asiel was een kat met drie poten. Die dulde alleen geen ander gezelschapquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:39 schreef Isabeau het volgende:
)
Zo ken ik iemand die bij het asiel wilde weten welke poezen er het langst waren en misschien nooit een huisje zouden krijgen. Heeft ze er daar 2 van meegenomen![]()
Eentje had geen staart
Voor bijna iedereen gaat dat ook op, het zijn wel erg veel van het type klaploper moest een baan zoeken van sociale dienst. Maar deze beveiliger is echt trots op wat hij doet en neemt het gewoon serieusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:02 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, @Isa:
Ik vind werkzaam zijn in de beveiliging eigenlijk al best wel een afknapper op zich.Ik ken beroepshalve veel beveiligingsmensen en ze staan allemaal duimen te draaien en te wachten tot ze weer naar huis mogen.
Als je in de beveiliging werkt lijkt het soms wel alsof je er alleen voor de verzekering zit. Saai man.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je de vlag dan niet permanent laten hangen?
Mèn wat een sitequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
Deze volgt Tara vast niet: http://www.actiefront.nl/?page_id=90
(mijn god, wat een tokkie site trouwens).
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
DIT IS CUL!!!!!!!!!!!!!!!1
ja hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi
ziek thuisvoel me echt niet tof, maar ben maar wat gaan doen tbv de verhuizing: laptop aan het opruimen én straks mn kleren uitzoeken.
zij met maat 42/44 kunnen evt. nog broeken komen ophalen die ik nauwelijks gedragen heb, maar ze gaan iig volgende week naar de zak van max
Zoek op youtube op top gear americaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is CUL. Open gewoon het topic hoe je het beste roadkill kunt grillen en opeten.
Hadden mijn ouders ook gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:39 schreef Isabeau het volgende:
)
Eentje had geen staart
Dat dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beterschap MB!
Het is geworden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Snel nog ff cadeautje halen voor CF en mr. CF. Ik dacht aan Chinese pruimenwijn.
we komen met de trein, via via via, maar ik kan wel wat voor je bewaren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja hoibeterschap
beter nu even over je heen laten komen dan straks als je gaat verhuizen enzo.
en ik ben geïnteresseerd in je kleding, alleen woon jij in A en ik in D en kom je ws met de motor vrijdag?
Waar??????quote:
quote:Het is wel zo dat je een verhoging moet ‘verdienen’ door je eigen prestaties, maar eerlijk gezegd heb ik daar bij jou absoluut geen twijfels over.
Zeker de eerste jaren ligt de nadruk op techniek en juist daarin ben je sterk, ik verwacht dat je je daarin snel zult ontwikkelen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een baan!!!!!!!!
En een tweetal complimenten in de e-mail![]()
.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik dat pas deed, zat iedereen vol walging naar mijn foto;s te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
feli an!
ik heb een magnatron browni gemaakt
Fantastischquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een baan!!!!!!!!
En een tweetal complimenten in de e-mail![]()
.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet de hele tijd naar de wc maar toch nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor symptomen heb je dan bij je blaas, PF?
Ik dacht dat blaasontstekingen doorgaans het gevolg zijn van te korte rokjes in de winter.
Zenuwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd naar de wc maar toch niet
en het voelt au
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zenuwen![]()
Echt wordt hartstikke leuk joh!
Niet zoveel zorgjes maken jij!
wereld uitvinding die kurkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij deels een maandverband allergie.![]()
WTMI
gister deed ik ook een poging en toen voelde alles ook meteen branderig
Nou ja tampons zijn ook wel prima
Op een telefoontje van PFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch geen soa he, PFje
En ik zit hier immer op een telefoontje van PF te wachten. Wellicht heeft ze het toch gezellig bij de schoonfamilie. Of mr. CF wil niet weg.
just marriage disease : als je het vaak doet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
en het voelt au
Wat is vaak? Nou ja van nooit naar... Hm..... Ik weet 't niet echt ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
just marriage disease : als je het vaak doet...
Blaasontsteking en meestal bij start relatie ! vraag maar eens aan de huisarts.
In ieder geval flink water drinken en dat is geen wodka of cola (light) oid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat is vaak? Nou ja van nooit naar... Hm..... Ik weet 't niet echt ik hou het niet bij
SOAquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
en het voelt au
Hey, je kent me te goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
In ieder geval flink water drinken en dat is geen wodka of cola (light) oid.
kLurk al een tijdje mee. Er is niet tussen te komen !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey, je kent me te goed
Het vervelende gevoelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, het aanstellen of de pijn?
Ja ik kan er toch ook niets aandoen dat ik een wandelende pessimistische klacht benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |