Burdiequote:
Klopt, áls ik een tegenstander zou zijn van 2 SC's.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je dan alleen de overige aanwezigen in R&P tekort mee. R&P is meer dan alleen singles natuurlijk...
Dan blijft er verdacht weinig overquote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef Godtje het volgende:
Ik zal de geschiedenis achterwege laten want die is bij de meeste wel bekend maar dit heeft FOK! natuurlijk over zichzelf afgeroepen.
Probleem is gewoon twee kliekjes en het ene kliekje wil niet met het andere kliekje spelen. Het heeft geen fuck met singles of R&P SC te maken want je kan het topic een compleet andere naam geven en de kliekjes blijven gewoon lekker posten.
Als je al iets wilt doen zorg (hand eigen boezem) zorg er dan gewoon voor dat in R&P SC de persoonlijke zaken tot een minimum beperkt blijven. In elk geval de afspraakjes voor Pubquizzen, wie wie mailt en of het mailtje al is aangekomen of dat ze gewoon lekker per PM/mail/postduif afspraakjes maken voor volgende week om op de katten te passen of om bij elkaar langs te komen.
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan blijft er verdacht weinig over
Zo doe ik het ook. Maar ik heb geen SC gezien op Fok! waar dit niet voorkomtquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Aangezien ik er wel post en niet mee doe met het mailen en prive afspraakjes maken kan ik dat wel redelijk inschatten denk ik. Aan die prive zaken zoals mail, katten, samen eten, etc ´erger´ ik me ook wel eens. Maar niet lezen en later terug komen is inderdaad ook mijn oplossing.
Hier ben ik het mee eens, maar Ik meen me te herinneren dat jij in een grijs verleden ook wel eens een einde aan een singlesreeks gemaakt hebt Ccquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
Je hoeft die topics toch niet te lezen?
Of denk ik nu te simpel?
Dat laatste klopt ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Maar ik heb geen SC gezien op Fok! waar dit niet voorkomt.
Volgens mij was dat meer frenkie?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar Ik meen me te herinneren dat jij in een grijs verleden ook wel eens een einde aan een singlesreeks gemaakt hebt Cc.
Nou ja, niets aan toe te voegenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt ook.
Ik zei ook ALS je er al iets aan wilt doen.
Al zouden prive afspraakjes theoretisch natuurlijk prima via een ander medium kunnen en ik snap dat het wel een beetje kan afschrikken.
Ja, maar Cc collaboreerde met hemquote:
Klopt. Toentertijd waren we erg anti SC in R&P.quote:
Hoho, nu moet je mij niet zomaar dingen in de schoenen gaan schuivenquote:
Dan moet je je punt op een heldere manier duidelijk maken, in plaats van jouw immer provocerende manier.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoho, nu moet je mij niet zomaar dingen in de schoenen gaan schuiven.
Lees je de rest van mijn post ook nog, of blijf je bij de oneliners?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan moet je je punt op een heldere manier duidelijk maken, in plaats van jouw immer provocerende manier.
Vertel nu eens waar JIJ je druk om maakt?! Ben je voor modje aan het sollicteren, was je vroeger in de klas ook diegene die iedereen verklikte? Waarom ga jij als simpele usert zo uit je plaat over iets, wat zo totaal niet boeiend is?! Wat maakt het nou uit of er regels zijn of waren waarin er één SC per subforum is afgesproken?!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is ooit afgesproken dat er maar één SC is in een subforum (GC uitgezonderd) en dat alle offtopic zaken en SC's die ontstaan in andere topics, worden opgeschoond en de betreffende users naar het alemene SC-topic van het betreffende subforum worden gewezen.
Ik vind het prima als de modjes nu zeggen: we hebben in R&P twee slowchattopics, een algemene en een speciale voor singles. Maar dat wordt niet gezegd. Het komt op mij over alsof de mods hier zich niet over deze kwestie willen uitspreken. Sterker nog, Re heeft dat een tijdje geleden ook toegegeven. Dat hij zich er niet over uit zou spreken tot de feestdagen voorbij zijn. Prima. Maar nu zijn de feestdagen voorbij, en zou ik toch wel eens wat willen horen over de visie van de modjes/admins.
Dat in het geval van 2 SC's de singles-SC 'voorkeur' zou hebben boven de algemene SC is natuurlijk onzin.
Ik ben zelf van mening dat men zich - ook in R&P - aan de 'één SC'-regel 'moet' houden, al was het alleen maar om precedentwerking te voorkomen. Als het deze keer wordt toegestaan dat een topic met een specifiek onderwerp tot SC wordt verheven, wie zegt dan dat andere topics dit niet ook gaan doen? Straks hebben we de 'Hoe versier ik een kassameisje-SC', de 'Help mijn relatie is uit-SC', en de 'Voel jij je ook zo kut?-SC', waarin iedereen alleen maar 'hallo' en 'goedemorgen' loopt te roepen, alleen maar omdat bepaalde mensen te bang zijn om zich met andere 'kliekjes' te mengen.
Oh, en verder ben ik het eens met de opmerking van Godt over het katten/pubquiz/eetafspraakjes-geneuzel in de SC. Daarvoor bestaan volgens mij andere media.
Ik ben een geobsedeerde autist die graag duidelijkheid heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Vertel nu eens waar JIJ je druk om maakt?!
Wat ik gewoon niet snap is waar je je zo druk overmaakt. Ik zit pas een paar dagen op Singles en ja soms heeft het sc neigingen maar regelmatig gaat het ook gewoon over het single zijn en het wel en wee. Dat er af en toe goeiemorgen op gezegt wordt heeft gewoon meer te maken met het feit dat we elkaar leren kennen en zo even kenbaar maken dat we weer van de partij zijn... vrij normaal lijkt het me.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is ooit afgesproken dat er maar één SC is in een subforum (GC uitgezonderd) en dat alle offtopic zaken en SC's die ontstaan in andere topics, worden opgeschoond en de betreffende users naar het alemene SC-topic van het betreffende subforum worden gewezen.
Ik vind het prima als de modjes nu zeggen: we hebben in R&P twee slowchattopics, een algemene en een speciale voor singles. Maar dat wordt niet gezegd. Het komt op mij over alsof de mods hier zich niet over deze kwestie willen uitspreken. Sterker nog, Re heeft dat een tijdje geleden ook toegegeven. Dat hij zich er niet over uit zou spreken tot de feestdagen voorbij zijn. Prima. Maar nu zijn de feestdagen voorbij, en zou ik toch wel eens wat willen horen over de visie van de modjes/admins.
Dat in het geval van 2 SC's de singles-SC 'voorkeur' zou hebben boven de algemene SC is natuurlijk onzin.
Ik ben zelf van mening dat men zich - ook in R&P - aan de 'één SC'-regel 'moet' houden, al was het alleen maar om precedentwerking te voorkomen. Als het deze keer wordt toegestaan dat een topic met een specifiek onderwerp tot SC wordt verheven, wie zegt dan dat andere topics dit niet ook gaan doen? Straks hebben we de 'Hoe versier ik een kassameisje-SC', de 'Help mijn relatie is uit-SC', en de 'Voel jij je ook zo kut?-SC', waarin iedereen alleen maar 'hallo' en 'goedemorgen' loopt te roepen, alleen maar omdat bepaalde mensen te bang zijn om zich met andere 'kliekjes' te mengen.
Oh, en verder ben ik het eens met de opmerking van Godt over het katten/pubquiz/eetafspraakjes-geneuzel in de SC. Daarvoor bestaan volgens mij andere media.
Neuh, dat gebeurt niet in bijvoorbeeld het Medicatietopic, waar ik zelf regelmatig in meepost. Dat is een nuttig topic, zonder slowchat. Die behoefte is er wel geweest, maar de slowchat daar werd snel afgekapt en naar de SC doorverwezen. Alwaar er geen plaats is voor 'buitenstaanders'.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is waar je je zo druk overmaakt. Ik zit pas een paar dagen op Singles en ja soms heeft het sc neigingen maar regelmatig gaat het ook gewoon over het single zijn en het wel en wee. Dat er af en toe goeiemorgen op gezegt wordt heeft gewoon meer te maken met het feit dat we elkaar leren kennen en zo even kenbaar maken dat we weer van de partij zijn... vrij normaal lijkt het me.
Het hoge woord is eruit, opgelost, slotje.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben een geobsedeerde autist die graag duidelijkheid heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |