abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63339203
Er zijn een stuk of 8 waar ben jij pagina's die Joran gisteren gezien hebben
De een in Pattaye de andere in Laos en dan weer in Bangkok dan weer in Koh Samui
Dus staar je er niet blind op
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63343529
wat maakt het nou uit waar joran zich bevindt ??? , zolang hij nergens voor aangeklaagd wordt is hij vrij man ( met bedenkelijke levensstijl dat wel ) maar ik vrees dat sommige mensen iets persoonlijks hebben tegen joran ( de club van peter r de vries
pi_63343652
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef johan555 het volgende:
Er zijn een stuk of 8 waar ben jij pagina's die Joran gisteren gezien hebben
De een in Pattaye de andere in Laos en dan weer in Bangkok dan weer in Koh Samui
Dus staar je er niet blind op
is er nog geen sinterklaas speel " ZOEK JORAN VAN DER SLOOT" of poppetje die uitspraken heeft van joran en waar je naalden in kan steken ??? zou voor sommige misschien helpen te ontspannen
pi_63347253
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:19 schreef duikkie het volgende:
wat maakt het nou uit waar joran zich bevindt ??? , zolang hij nergens voor aangeklaagd wordt is hij vrij man ( met bedenkelijke levensstijl dat wel ) maar ik vrees dat sommige mensen iets persoonlijks hebben tegen joran ( de club van peter r de vries
Nou ik ben niet van de "club" van PrdV hoor als je dat soms dacht .
Ik vind zelfs dat hij op sommige onderdelen wel wat had mogen door rechercheren .
En in die laatste uitzending werd er gezegd Joran woont in de wijk Moran Ksit (kan zijn dat ik het verkeerd schrijf ) maar ik kan in Bangkok nergens een wijk vinden die er ook maar op lijkt .
Waar hij zich bevind maakt wel iets uit als ze Joran zoeken ,advocaat Plasman vertelde dat
hij wel strafbaar is voor het voorbereiden van vrouwenhandel zowel hier als in Thailand .
Ik zie graag dat de zaken tot een oplossing komen ,wie "het" ook gedaan heeft !!
Er melden zich wel zo links en rechts mensen die willen praten !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63348386
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:[..]

is er nog geen sinterklaas speel " ZOEK JORAN VAN DER SLOOT" of poppetje die uitspraken heeft van joran en waar je naalden in kan steken ??? zou voor sommige misschien helpen te ontspannen
Ha, ha dat zou voor enkele van die alu-hoedjes misschien de perfecte therapie zijn, een echte voodoo-Joran pop

Joran spotten is een populair tijdsverdrijf onder de backpackers in ZO-Azie aan het worden trouwens, misschien moet ie daar wat mee doen.
Wat t-shirtjes laten drukken met Joran teksten, of met Joran op de foto tegen een vergoeding, maakt ie tenminste nog eens eerlijk wat geld.

Over geld gesproken, hij kan het met die 1000 euri van de Vries wel effe uitzingen in Laos, hij kan op z'n minst Peterrrrrrrrrr wel een kaartje sturen lijkt me zo
I stand with the happy Island.
pi_63348969
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou ik ben niet van de "club" van PrdV hoor als je dat soms dacht .
Ik vind zelfs dat hij op sommige onderdelen wel wat had mogen door rechercheren .
En in die laatste uitzending werd er gezegd Joran woont in de wijk Moran Ksit (kan zijn dat ik het verkeerd schrijf ) maar ik kan in Bangkok nergens een wijk vinden die er ook maar op lijkt .
Waar hij zich bevind maakt wel iets uit als ze Joran zoeken ,advocaat Plasman vertelde dat
hij wel strafbaar is voor het voorbereiden van vrouwenhandel zowel hier als in Thailand .
Ik zie graag dat de zaken tot een oplossing komen ,wie "het" ook gedaan heeft !!
Er melden zich wel zo links en rechts mensen die willen praten !
ik denk helemaal niets, maar laat het opsporen van joran nou toch over aan de politie of overheid. die doen dat pas als ze hem willen verhoren of proces, krijg je zo'n internationale opsporingsbevel, tot die tijd vind ik het nogal een tijdloze bezigheid om te weten waar joran allemaal is

mij belangstelling gaat uit waar natalee nu eigenlijk is ( begraven) en wie daar schuldig aan is. het hele onderzoek is een leuke puzzel. dat joran zich met vrouwenhandel bezig houdt vind ik niet eens intressant, zegt iets over joran maar ik zie geen verband met de verdwijning van natalee
pi_63355086
Dat opsporen doen ze ook vast wel Duikkie ,je kan iemand aardig Digitaal volgen hoor .
Bankpasje gebruikt ie vast wel en via z'n gsm is ie ook zo te traceren .
Maar als je eenmaal in de handen van de Thaise politie komt ,dan kan je het echt schudden .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 19-11-2008 20:24:02 ]
  donderdag 20 november 2008 @ 00:27:01 #283
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63363031
latest headlines, bij ons al bekend
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  donderdag 20 november 2008 @ 00:31:09 #284
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63363111
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef lipboutje het volgende:
latest headlines, bij ons al bekend

Zelfs hans Mos intr. het geen moer meer wat Greta hem te vertellen heeft.
original file
bron:fox news
http://www.foxnews.com/video2/video08.html?maven_referralObject=3208045&maven_referralPlaylistId=&sRevUrl=http://www.foxnews.com/

[ Bericht 15% gewijzigd door lipboutje op 20-11-2008 00:36:58 ]
  donderdag 20 november 2008 @ 00:38:24 #285
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63363192
Mos is een schandalige ìngepakte` eikel.
Bij hem hangt de klepel al langer richting AHATA.
Hij begon ooit vol goede moed maar nu . .
Zijn persoonlijke rancune richting de Amerikaanse media heeft het gewonnen van zijn gevoel van rechtvaardigheid.
De man is een zwakke schakel, wegwezen dus met m.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:43:47 #286
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63363243
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:38 schreef bastibro het volgende:
Mos is een schandalige ìngepakte` eikel.
Bij hem hangt de klepel al langer richting AHATA.
Hij begon ooit vol goede moed maar nu . .
Zijn persoonlijke rancune richting de Amerikaanse media heeft het gewonnen van zijn gevoel van rechtvaardigheid.
De man is een zwakke schakel, wegwezen dus met m.
Maar denk jij ook dat Mos meer weet, en het voor Aruba opneemt, en dus het echte (als het er komT),nieuws als eerste naar buiten brengt!
Denk dat mos allang geïnformeerd is door Tha Freez omtrent Celes, denk je niet?.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:47:28 #287
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63363291
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
joran's visite kaartje

[ afbeelding ]
zijn al mooiere op de markt
  donderdag 20 november 2008 @ 01:46:07 #288
207372 bastibro
I`ll get there
  donderdag 20 november 2008 @ 02:05:21 #289
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63364098
wanneer is dat van greta opgenomen dan?
want de tube vid en fox vid is van 4 uur geleden

????
  donderdag 20 november 2008 @ 02:36:04 #290
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364304
Maar wie heeft nu een realistisch scenario over datgene wat er met Nathalee is gebeurd?

Is ze door Joran beroofd en heeft ze zich ertegen verzet en is het toen mis gegaan (=dodelijk verongelukt).
Of is ze levend in de zee gegooid omdat ze is flauw gevallen (Joran is niet zo slim)
Of ...

Toch raar dat ze er niet meer is.
pi_63368812
quote:
Leuk knip en plak werk bassie, maar het is niets anders dan een paar drammende journalisten die het OM willen gebruiken om enige validiteit aan hun tweederangs speurwerk te geven.

Hans Mos laat zich daar terecht niet voor gebruiken en z'n opvolger flikkert het dossier Holloway in de lade Cold Cases, prioriteit zeer laag.
Totdat er een lijk opduikt in deze zaak heeft het OM betere dingen te doen dan medewerking te verlenen aan kijkcijfer-junkies zoals tante Greetje en Peterrrrrrrr.
pi_63369904
quote:
Op donderdag 20 november 2008 02:36 schreef bikkeltje2 het volgende:
Maar wie heeft nu een realistisch scenario over datgene wat er met Nathalee is gebeurd?
Laatste geruchten; ze is door Joran en Pa in stukken gehakt met een machete en door leden van de vliegclub Aruba vanuit een vliegtuig in zee gedumpt OF ze is aan Venezolaanse mensen-handelaren verkocht om als maagdelijke sexslavin te dienen op een van Hugo Chavez' sexfeestjes.

Hoe verzin je het zeg je? Ik verzin niets dat zijn zomaar 2 van de recente theorien die op het alu-hoedjes forum van scared monkeys de ronde doen.
pi_63381299
Kom je hier Sm een beetje belachelijk maken ?
pi_63383415
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Leuk knip en plak werk bassie, maar het is niets anders dan een paar drammende journalisten die het OM willen gebruiken om enige validiteit aan hun tweederangs speurwerk te geven.

Hans Mos laat zich daar terecht niet voor gebruiken en z'n opvolger flikkert het dossier Holloway in de lade Cold Cases, prioriteit zeer laag.
Totdat er een lijk opduikt in deze zaak heeft het OM betere dingen te doen dan medewerking te verlenen aan kijkcijfer-junkies zoals tante Greetje en Peterrrrrrrr.
geld zal wel op zijn. misschien wil ma Holloway wel een paar miljoen doneren aan Hans Mos voor onderzoek. Als het goed is heeft ze nog wel wat over van het spoorloos verdwenen donatiegeld.
pi_63383437
Daar hoeft JoBuster niet veel voor te doen, ze kunnen zichzelf daar prima belachelijk maken.
--
pi_63384014
Dan moet je er ook niet komen mrb maar jij leest daar iedere avond mee nietwaar ?
Posten kan/mag je er niet
pi_63384170
Het lijkt mij dat ik zelf wel bepaal waar ik wel en niet lees Johan. Erg vermakelijk leesvoer daar.
--
  donderdag 20 november 2008 @ 21:51:45 #298
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63387103
Zo, de mening is weer even geventileerd.
Nu weer over tot de orde van de dag en veel plezier met het lezen op SM!
Nu het Pet blogje gesloten is zouden jullie eigenlijk een eigen zielig blogje moeten beginnen en niet hier je gefrustreerde postjes moeten plaatsen vind ik.
Veel plezier ermee alvast
pi_63389888
Ik heb geen boodschap aan wat jij vindt Bastibro, je posts op SM behoren inderdaad tot de meest vermakelijke overigens. Dank hiervoor!
--
pi_63391013
mr b himself je komt hier altijd alleen om iedereen af te zeiken of te roddelen over wat er op andere forums gebeurd . start zelf eens een topic en ga daar je mening ventileren !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')