is er nog geen sinterklaas speel " ZOEK JORAN VAN DER SLOOT" of poppetje die uitspraken heeft van joran en waar je naalden in kan steken ??? zou voor sommige misschien helpen te ontspannenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef johan555 het volgende:
Er zijn een stuk of 8 waar ben jij pagina's die Joran gisteren gezien hebben![]()
De een in Pattaye de andere in Laos en dan weer in Bangkok dan weer in Koh Samui
Dus staar je er niet blind op
Nou ik ben niet van de "club" van PrdV hoor als je dat soms dacht .quote:Op woensdag 19 november 2008 13:19 schreef duikkie het volgende:
wat maakt het nou uit waar joran zich bevindt ??? , zolang hij nergens voor aangeklaagd wordt is hij vrij man ( met bedenkelijke levensstijl dat wel ) maar ik vrees dat sommige mensen iets persoonlijks hebbentegen joran ( de club van peter r de vries
![]()
Ha, ha dat zou voor enkele van die alu-hoedjes misschien de perfecte therapie zijn, een echte voodoo-Joran popquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:[..]
is er nog geen sinterklaas speel " ZOEK JORAN VAN DER SLOOT" of poppetje die uitspraken heeft van joran en waar je naalden in kan steken ??? zou voor sommige misschien helpen te ontspannen
ik denk helemaal niets, maar laat het opsporen van joran nou toch over aan de politie of overheid. die doen dat pas als ze hem willen verhoren of proces, krijg je zo'n internationale opsporingsbevel, tot die tijd vind ik het nogal een tijdloze bezigheid om te weten waar joran allemaal isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van de "club" van PrdV hoor als je dat soms dacht .
Ik vind zelfs dat hij op sommige onderdelen wel wat had mogen door rechercheren .
En in die laatste uitzending werd er gezegd Joran woont in de wijk Moran Ksit (kan zijn dat ik het verkeerd schrijf ) maar ik kan in Bangkok nergens een wijk vinden die er ook maar op lijkt .
Waar hij zich bevind maakt wel iets uit als ze Joran zoeken ,advocaat Plasman vertelde dat
hij wel strafbaar is voor het voorbereiden van vrouwenhandel zowel hier als in Thailand .
Ik zie graag dat de zaken tot een oplossing komen ,wie "het" ook gedaan heeft !!
Er melden zich wel zo links en rechts mensen die willen praten !
Zelfs hans Mos intr. het geen moer meer wat Greta hem te vertellen heeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef lipboutje het volgende:
latest headlines, bij ons al bekend
Maar denk jij ook dat Mos meer weet, en het voor Aruba opneemt, en dus het echte (als het er komT),nieuws als eerste naar buiten brengt!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:38 schreef bastibro het volgende:
Mos is een schandalige ìngepakte` eikel.
Bij hem hangt de klepel al langer richting AHATA.
Hij begon ooit vol goede moed maar nu . .
Zijn persoonlijke rancune richting de Amerikaanse media heeft het gewonnen van zijn gevoel van rechtvaardigheid.
De man is een zwakke schakel, wegwezen dus met m.
zijn al mooiere op de marktquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
joran's visite kaartje
[ afbeelding ]
Leuk knip en plak werk bassie, maar het is niets anders dan een paar drammende journalisten die het OM willen gebruiken om enige validiteit aan hun tweederangs speurwerk te geven.quote:
Laatste geruchten; ze is door Joran en Pa in stukken gehakt met een machete en door leden van de vliegclub Aruba vanuit een vliegtuig in zee gedumpt OF ze is aan Venezolaanse mensen-handelaren verkocht om als maagdelijke sexslavin te dienen op een van Hugo Chavez' sexfeestjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:36 schreef bikkeltje2 het volgende:
Maar wie heeft nu een realistisch scenario over datgene wat er met Nathalee is gebeurd?![]()
geld zal wel op zijn. misschien wil ma Holloway wel een paar miljoen doneren aan Hans Mos voor onderzoek. Als het goed is heeft ze nog wel wat over van het spoorloos verdwenen donatiegeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leuk knip en plak werk bassie, maar het is niets anders dan een paar drammende journalisten die het OM willen gebruiken om enige validiteit aan hun tweederangs speurwerk te geven.
Hans Mos laat zich daar terecht niet voor gebruiken en z'n opvolger flikkert het dossier Holloway in de lade Cold Cases, prioriteit zeer laag.
Totdat er een lijk opduikt in deze zaak heeft het OM betere dingen te doen dan medewerking te verlenen aan kijkcijfer-junkies zoals tante Greetje en Peterrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |