Eeeuh, nee. Jij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wil je mannen ook in zulke voetbalshirts zien?
Kan ze zeker het huis van Wilkshire overnemen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:29 schreef Dos37 het volgende:
Lekker wijf tijd voor een transfer naar Twente
Dat kapsel. Brrrquote:
ik had d'r al een berichtje gestuurd via hyves, weet niet of ze het opgepikt hadquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n idee dat haar teamgenoten dit topic wel een keer spotten en haar er op attent maken.
Ik heb bij d'r in de klas gezeten, dus ik vond het wel grappig om d'r op de hoogte te stellen. Zij volgens mij niet, want ze reageert niet hehe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:05 schreef MaxPower het volgende:
waarom is het toch zo belangrijk dat het topiconderwerp weet dat er een topic op fok is? Bij derksen zie ik dat ook al.
Faka Anouk!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:52 schreef MaxPower het volgende:
ja ze had zeker net een neger als vriendje ofzo
Het zegt genoeg over het aanzien ( en de kwaliteit) van het vrouwenvoetbal dat een lekker popje wel een topic krijgt en een klasbak ( ja, evert hier) als Martha niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Faka Anouk!
Wel een primeur denk ik, eerste voetbalvrouw met een eigen topic? Of is er al een Duitse / Braziliaanse / Amerikaanse haar voorgegaan?
Heb je al iets terug?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:13 schreef djnospinzone het volgende:
Ik heb bij d'r in de klas gezeten, dus ik vond het wel grappig om d'r op de hoogte te stellen. Zij volgens mij niet, want ze reageert niet hehe.
jawel want die spelen in rokjes...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
Nou hier winnen de hockeydames het niet van.
Die Marta stond wel als kijktip in het AD vanmorgen. Die zou bewijzen in de finale dat vrouwenvoetbal niet saai en slecht was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over het aanzien ( en de kwaliteit) van het vrouwenvoetbal dat een lekker popje wel een topic krijgt en een klasbak ( ja, evert hier) als Martha niet.
ik zet in op 300.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die Marta stond wel als kijktip in het AD vanmorgen. Die zou bewijzen in de finale dat vrouwenvoetbal niet saai en slecht was.
Hoeveel keer zou Anouk kunnen hoog houden trouwens?
Ik denk gewoon net zo vaak als een mannelijke prof op dat niveau. Techniek zal niet zoveel schelen. Het is meer de Fysiekquote:
Heb je weleens gekeken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk gewoon net zo vaak als een mannelijke prof op dat niveau. Techniek zal niet zoveel schelen. Het is meer de Fysiek
Een keer ofzo(Uitzendtijden en dag erna werken). Maar echte vrouwelijke toppers, zoals die Amerikaanse moeten dat toch wel ontelbaar vaak kunnen?quote:
Eigenlijk moeten ze van die hockey pakjes aan trekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Nederlands elftal shirs zien er wel een stuk beter uit dan die lubberdingen van FC Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |