Niks tis een saaie bendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........![]()
geintje of is er echt weer herrie
wat's kebeurd dan?
Ik werk morgen met time-slots waar je je via PM voor moet inschrijven....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
5 lijnen zijn aan de krappe kant vriend
Niks tis een saaie bendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........![]()
wat's kebeurd dan?
PM zit volquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik werk morgen met time-slots waar je je via PM voor moet inschrijven....
Morgen pas?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ooooohhhhh jaaaaaaa. Eerst roepen dat ik GEEN BEER ben, ik helemaal blij,
en dan ineens gaan roepen dat ik een kwal ben!!!!!! Mevrouw Charlotte Slijmspoor herself!
De liefde is over! Morgen krab ik mijn ondertitel eraf!
Niets pop, geintjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........![]()
wat's kebeurd dan?
Als ik tegen jou shadowfax zeg wat zeg jij dan?quote:
Hoe laat gaat dat feest beginnen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, moeten wat zaken/ cq leugens recht gezet worden.
mooi ..........quote:
Dankjewel Deisyyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe![]()
Ik ben er morgen niet, dus Kahaarin en Blurk een hele fijne vakantie met veel mooi weer en weinig kwallen
Kwallen ftw...........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij zit met Bison Kit(c) vast dus dat duurt wel effe voordat 'ie eraf is!
Kalm maar hoor, je beeld het je in.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ooooohhhhh jaaaaaaa. Eerst roepen dat ik GEEN BEER ben, ik helemaal blij,
en dan ineens gaan roepen dat ik een kwal ben!!!!!! Mevrouw Charlotte Slijmspoor herself!
De liefde is over! Morgen krab ik mijn ondertitel eraf!
Heb je snode plannenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
misschien valt er nog iets aan te doen![]()
Ik moet het nog ff kopiėren van shoeassslace...patience please....kopieėren is helemaal in tegenwoordig heb ik begrepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En trouwens, waarom staat er bij jou eigenlijk niet 'disana is lief'.
Ga jij ook zaterdag?quote:
Klopt..................dus helaas................quote:
Huh?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik tegen jou shadowfax zeg wat zeg jij dan?
Wow, denk dat ik morgenavond nog maar even blijf luisteren dan ipv slapen, doe ik morgenochtend welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, moeten wat zaken/ cq leugens recht gezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |