Truste Deisyyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe![]()
Ik ben er morgren niet, dus Kahaarin en Blurk een hele fijne vakantie met veel mooi weer en weinig kwallen
Kwallen? Peter en LS gaan niet met ze mee hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er morgen niet, dus Kahaarin en Blurk een hele fijne vakantie met veel mooi weer en weinig kwallen
Tuurlijk, moeten wat zaken/ cq leugens recht gezet worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hey, ga je morgen nog bellen?
Mmmmm da's niet zo heel ver weg. Buiten de saaie gasten die ze altijd hebbenquote:
Ze gaan vast niet fokken.. Truste Deisyyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er morgen niet, dus Kahaarin en Blurk een hele fijne vakantie met veel mooi weer en weinig kwallen
Slaap goed.........................en Hoi Fanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Geeft niets, keep the senseo coming.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o heb ik ook gemistzit met half open ogen nou........
Sportiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slaap goed.........................en Hoi Fan
Het wordt helemaal feestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, moeten wat zaken/ cq leugens recht gezet worden.
Er zijn rellen uitgebroken tussen Danny Disana PeterNB en Yvonne..............quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja denk het wel ja, zijn er nieuwe ontwikkelingen?
Welnee the same old.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja denk het wel ja, zijn er nieuwe ontwikkelingen?
thanks, ik hoop dat ik nog te redden benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geeft niets, keep the senseo coming.![]()
[ afbeelding ]
Trusten Deissy, dankjewel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
5 lijnen zijn aan de krappe kant vriendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er zijn rellen uitgebroken tussen Danny Disana PeterNB en Yvonne..............
oeh, linkjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ooooohhhhh jaaaaaaa. Eerst roepen dat ik GEEN BEER ben, ik helemaal blij,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwallen? Peter en LS gaan niet met ze mee hoor![]()
ow........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* kahaarin Helm en ME-schild op boodschappenlijstje zet....*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, moeten wat zaken/ cq leugens recht gezet worden.
Mooizo, ik wacht toch tot Pinbaal beltquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er voor jou geen tijd meer overblijft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |