Gaat ie erg ver.. Naar een land zonder internetquote:
Dan doe ik het wel even. Van DARMEN! Ook het gedeelte waar de poepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
PLease, vertel het me niet Daisyy
Wat heeft een kamper met een hardwerkende zigeuner in Spanje te maken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:10 schreef Manu82 het volgende:
Het wordt steeds mooier, LS werkt ook nog alle kampers/zigeuners af
Hetero's doen dat ook steeds vakerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even. Van DARMEN! Ook het gedeelte waar de poep
nog in zat, dat spuiten ze schoon voordat ze de inhoud erin persen...
Maar even niet lezen dan, het velletje van een verse worst of saucijsje is simpelweg een varkensdarmpjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer een frikandel eten, heb een keer gezien hoe ze dat maken
En verse worst of saucijsjes? Weet je waarvan het velletje is gemaakt?
PLease, vertel het me niet Daisyy
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een hernia opgelopen doordat z'n 200 kg zware buurvrouw seks met hem had. Daarna was hij haar zat en wilde haar dumpen bij Dementor. Die stak daar een stokje voor. NMNS was een tijd aan het slapen en toen werd gesuggereerd dat NMNS LS beschermde tegen de mannen van de buurvrouwen die LS op dit moment aan het plezieren is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hartelijk dank Peterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OMFG........ Daar zat IK zelfs niet eens aan te denken!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hetero's doen dat ook steeds vaker
Hoe doek dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen een tip: vergeet niet uit te klokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |