Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.
Hier is het voornamelijk zonnig, heb net een tijd op een terras gezeten en dat was prima te doen.quote:
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.
Maar wel knap. Ik snap niet hoe ze een paard die passen leren.
Een hond een pootje leren geven kan ik me nog iets bij voorstellen, maar al die rare pasjes bij die paarden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.
het is echt wel meer dan een kunstje doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.
Even mijn vuilniszak in de bak gooien. Ongescheiden, want daar doet deze gemeente al jaren niet meer aan.
dat word nieuwe aanvragen en nieuwe kentekenplatenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Wéér?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Ja, wéér.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Jemig Tipsch
Nou ja, als ik zoiets zou vinden breng ik het naar het politiebureau, dus misschien moet je daar even naartoe gaan.
Jaapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is weer lekker bezig.
Hij valt nu Ruud de Wild aan
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Ik hoop dan maar dat het zo terug zal komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinder
404 (Not found)The server can't find the requested pagequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is weer lekker bezig.
Hij valt nu Ruud de Wild aan
Terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
404 (Not found)The server can't find the requested page
Zolang ik niet op kingjaap.nl mag komt Japio nooit meer in de show !!!quote:
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Wat over blijftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
Las ik nu goed dat het spare-ribs eten op kosten van Jááp is?
Zoooo, dat mag ook wel in de krant dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |