en het is gewoon een graf-eind....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Robjuhhh het volgende:
B.t.w. Timo, dit zegt niets over het grootste deel van de supporters. In mijn ogen ligt er meer aan dat het voetbal absoluut geen plezier is om naar te kijken.
2 jaar geleden nog in 1,5 2 uur terug gereden via duitslandquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
Veendam is een graf-eindAlmelo ben je in een zucht en een vloek.
2 jaar terug ofzo eens in Hengelo geweest... maar ik vond het maar een pokke-eind... of dat was zo omdat het een saaie weg isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
Veendam is een graf-eindAlmelo ben je in een zucht en een vloek.
Nou ja, hij is natuur;lijk niet de enige schuldige, niet eens de grootste schuldige, want dat zijn figuren als Marcel Michiels en Frank Rutten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:42 schreef TheGHunter het volgende:
maandag pas?
veels te laat, ik wil dat nieuws vandaag nog horen!
Nee, maar ik durf er best wat geld op in te zetten dat Atteveld binnen drie dagen weg is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:42 schreef KingOfPop het volgende:
Is dat zeker ja?
Het eerste jaar dat we met 3 kwart nederlandstaligen spelen, en zie wat er gebeurdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef KingOfPop het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, roda heeft ook geen fantastisch team.... en dat is een understatement.
Dat klopt en daarom zeg ik dat Atteveld ook niet de enige schuldige is. Maar we zijn ook weer niet zo slecht dat we degradatievoetbal hoeven te spelen en daar gaat het nu wel op lijken en dat kun je Atteveld wel kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef KingOfPop het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, roda heeft ook geen fantastisch team.... en dat is een understatement.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat we met 3 kwart nederlandstaligen spelen, en zie wat er gebeurd
Nol waar zijn je afrikaantjes
ondanks alles klopt de mijne nog steedsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
Zo m'n sig is aangepast aan dit drama.
Feit is dat er wat moet gebeuren. De eerst verantwoordelijke voor deze crisisquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef KingOfPop het volgende:
Opportunisme regeert in het zuiden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |