Hoe dan ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:36 schreef JanesBrownie het volgende:
Dat hoeft toch ook niet.
Ik vind het gewoon fijn om naakt te zijn.
als ik spannend wil doen, trek ik wel iets aan
Ik weet niet waar mijn zusje dr tarzan bewaart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
Hoe dan ook.
Foto's? Haal je die batterijen maar even uit je Tarzan.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn zusje dr tarzan bewaart.
Ik zal eens iets zoeken met batterijen.
Vrouwen en techniek. Epic failquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jawel... Maar dat is ver van hier af
Hij wil gewoon niet.
Probeer t dadelijk nog eens, want volgens mij moet ie t gewoon doen.
Ondanks?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:
Morgen allemaal, wat is het levendig hier ondanks de afwezigheid van een hoop mensen.
Zijn dat de veelposters dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:
Morgen allemaal, wat is het levendig hier ondanks de afwezigheid van een hoop mensen.
Nee das waar, de topicvullers zijn er nogquote:
Hey! IK heb wel even zelf mijn draadloze netwerkje aangelegd laatst.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar aan dat toestel
De bedoeling van draadloos is juist dat je niets hoeft aan te leggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey! IK heb wel even zelf mijn draadloze netwerkje aangelegd laatst.
En daar ben ik wel even onwijs trots op.
Remakes zijn van alle tijdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
Creativiteit is ver te zoeken tegenwoordig blijkbaar.
he, als batman vs the joker in de remake kan, dan kan alles. Zelfs de titanic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
Grrr, weer een remake film, ditmaal nightmare on elmstreet. Creativiteit is ver te zoeken tegenwoordig blijkbaar.
Ik bedoelde dus dat ik zelf mijn pc en router moest configureren, ik vond het al heel wat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De bedoeling van draadloos is juist dat je niets hoeft aan te leggen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik zelf mijn pc en router moest configureren, ik vond het al heel wat.
Wat heb je voor toestel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil dat dat toestel t doet, ben ik er vanaf.
Het plannen van een Titanic II zei al wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, als batman vs the joker in de remake kan, dan kan alles. Zelfs de titanic.
De prequels voor Lotr vind ik net zo erg. Nou ja, eigenlijk de tweede film na de Hobbitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het plannen van een Titanic II zei al wel genoeg.
Oh, en Browniebabe, je box is weer eens vol.
Vermakelijk topic inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Dickies het volgende:
[ afbeelding ]
Echt ik lach me de pleuris. En tegelijk is het ook heel triest.
Vaginale drogreden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar aan dat toestel
Je hebt gewoon alle draden doorgeknipt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey! IK heb wel even zelf mijn draadloze netwerkje aangelegd laatst.
En daar ben ik wel even onwijs trots op.
alweerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het plannen van een Titanic II zei al wel genoeg.
Oh, en Browniebabe, je box is weer eens vol.
Mjah, beetje wisselvallig materiaal in de tussenperiode. Maar goed, Jackson regisseert ze niet, dus ik laat mijn oordeel nog even afwachten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De prequels voor Lotr vind ik net zo erg. Nou ja, eigenlijk de tweede film na de Hobbit.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vaginale drogreden.
[..]
Je hebt gewoon alle draden doorgeknipt?
Pics or it didn't happenquote:
Vriending vindt het altijd wel makkelijk, zo'n nerd als vriend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
Ik kreeg iig al kudo's van een vriend van mij omdat ik volgens hem de eerste vrouw was die het alleen al probeerde.
Ik heb er ook wel 2 uur over gedaan eerlijk gezegd
Digitaal beffen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef Dickies het volgende:
[..]
Vriending vindt het altijd wel makkelijk, zo'n nerd als vriend.
Ik ben een nerd met kookskills zelfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil ook een nerd-vriend
Die ook nog handig is met dingen in huis fixen die niks met computers te maken hebben. Planken ophangen, muren stucen, dat soort dingen
Eigenlijk zijn we gewoon de ideale mannen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een nerd met kookskills zelfs.
Daar werk ik nog aan. De beta is net uit.quote:
Dat vind ik zelf ook wel leuk om te doen, dus hoeft niet perse, maar is natuurlijk mooi meegenomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een nerd met kookskills zelfs.
Daarom zijn we al bezet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon de ideale mannen.
Wel toevallig inderdaad.quote:
Hoezo 'eigenlijk'?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon de ideale mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |