abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 02:31:41 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61028823
En als je nou heel hard moet schijten en alle plees zitten vol? Mag je er dan een ruk aan geven? Als de conducteur begint te klagen zeg je gewoon: volgende keer doe ik het wel in het gangpad.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_61030259
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef frenchfries het volgende:
Als het een lekker wijf betreft vind ik dat nut helemaal niet zo omstreden hoor!
Ja, en hoe noem je jezelf als de reanimatie niet lukt? Een necrofiel??
Don't hurry, be crappy!
pi_61077804
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:47 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Een trein heeft niet eens een schroevendraaier aan boord
En ook geen brancard, trouwens. Best lastig als er iemand ligt te creperen en de ambulance staat aan de overkant van de sloot. Vooral als je dan dus geen schroevendraaier hebt om de deur van de wc er even uit te schroeven. Anders had die nog als brancard kunnen dienen...
En niemand die even op het idee komt om de brancard uit de ambulance te halen
Je weet wel, die auto waar de brancard (welke dan ook) met patient erop toch weer naartoe gebracht moet worden
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
  zondag 24 augustus 2008 @ 02:00:13 #154
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61078402
tvp
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61081795
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:12 schreef Vloris het volgende:
En niemand die even op het idee komt om de brancard uit de ambulance te halen
Je weet wel, die auto waar de brancard (welke dan ook) met patient erop toch weer naartoe gebracht moet worden
Ze wilden er niet mee gooien, ofzo. Ik kon het ook allemaal niet zo goed volgen, want reizigers worden niet echt op de hoogte gehouden in zo'n geval.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_61082303
Zou het mogelijk zijn er ongezien aan te trekken en vervolgens ergens te gaan zitten of staan en doen alsof je van niks weet, zonder dat ze er achter komen? Of kunnen ze zien aan welke rem is getrokken, in dat geval word het al moelijker (maar niet onmogelijk toch), ik zou het bijna doen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_61082455
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef delano.888 het volgende:
Of kunnen ze zien aan welke rem is getrokken,
Je hebt serieus nog nooit in een trein gezeten?
  Donald Duck held zondag 24 augustus 2008 @ 12:36:37 #158
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61082480
quote:
Zou het mogelijk zijn er ongezien aan te trekken en vervolgens ergens te gaan zitten of staan en doen alsof je van niks weet, zonder dat ze er achter komen? Of kunnen ze zien aan welke rem is getrokken, in dat geval word het al moelijker (maar niet onmogelijk toch), ik zou het bijna doen
Die noodremmen zijn verzegeld. Als eraan getrokken is, is dat te zien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61086871
quote:
Je kunt aan de rem trekken, maar je krijgt hem niet meer los, daarvoor heb je echt een conducteurssleutel nodig. Dus gegarandeerd dat de conducteur naar je coupe komt en die rem controleert. Als je de enige in de coupe bent heb je een goede smoes nodig.

Zitten er meer mensen in de coupe is het niet te hopen dat een van hen je gaat verlinken. Maar omdat je hun een onbekende vertraging hebt bezorgd zullen ze graag hun bek houden ...
Don't hurry, be crappy!
pi_61089866
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:55 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Je kunt aan de rem trekken, maar je krijgt hem niet meer los, daarvoor heb je echt een conducteurssleutel nodig. Dus gegarandeerd dat de conducteur naar je coupe komt en die rem controleert. Als je de enige in de coupe bent heb je een goede smoes nodig.

Zitten er meer mensen in de coupe is het niet te hopen dat een van hen je gaat verlinken. Maar omdat je hun een onbekende vertraging hebt bezorgd zullen ze graag hun bek houden ...
Maar dat is gewoon een vierkantssleutel
pi_61095573
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Maar dat is gewoon een vierkantssleutel
Klopt, en als er verder geen verzegeling op zit heb je kans dat je er met een enorme 'techische storing' vertraging nog vanaf komt...
Don't hurry, be crappy!
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:07:04 #162
161650 Cyberzone
WAAAEEEHLLL!!
pi_61103194
Jullie zeggen wel dat je de conducteur moet waarschuwen maar wat als je de conducteur niet kan vinden. En soms zijn treinen opgesteld uit twee delen waardoor je dus niet naar de voorkant van de trein kan lopen.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
pi_61103324
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:07 schreef Cyberzone het volgende:
Jullie zeggen wel dat je de conducteur moet waarschuwen maar wat als je de conducteur niet kan vinden. En soms zijn treinen opgesteld uit twee delen waardoor je dus niet naar de voorkant van de trein kan lopen.
Dan bel je 112, en zeggen ze je dat je aan de noodrem moet trekken
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')