Ze is geplayed (of verkocht) door Onur de BAAS!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het eerste zin spreekt jouw tweede zin tegen. Of heb jij problemen gehad met buitenlanders?
ja heb een rare ervaring met buitelandersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het eerste zin spreekt jouw tweede zin tegen. Of heb jij problemen gehad met buitenlanders?
Ronaldo is ook een buitenlander hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja heb een rare ervaring met buitelanders
Wat is raar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Wéér een jankpartij voor het VOETBAL_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát een homo is het ook![]()
Alles puntig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Quir het volgende:
At first I was like, but then...
~!!`1_!1!!!!!!11///
Btw, hoe gaat het met je kaak?
Een gevoel voor de broek van rooney?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!
dus er zijn toch meerdere mannen met gevoel!
Nou, vertel meid! Ik luister! Gevoelens, laat maar komen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..quote:
'Gevoel' staat bij jou gelijk aan 'janken' en/of 'huilen'?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!
dus er zijn toch meerdere mannen met gevoel!
Foto was een beetje wazig en niet recent. Er kan van alles mis zijn met jou op dit moment. Oude foto, eh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
HEb een foto waar het op te zien is dat ik geen punt kaak heb
Maar wel turkenogenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel turkenogen
Turken ogen zijn anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Je weet dat veel buitenlanders ook niet in het bezit zijn van een kaak, toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
Maar alle turken zijn toch hetzelfde? Dat beweerde je hierboven.quote:
Wat zal ik hier eens op zeggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto was een beetje wazig en niet recent. Er kan van alles mis zijn met jou op dit moment. Oude foto, eh.
Maar het zorgt er wel voor dat jij de wereld waarneemt als een Turk. Ik vind je best lief voor een Turk.quote:
Eens. Turken kijken anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar het zorgt er wel voor dat jij de wereld waarneemt als een Turk. Ik vind je best lief voor een Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |