Ach, dan neem je toch een ander voorbeeld. Een Israelisch/Ajax/Amsterdamse vlag op je auto in Rotterdam bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan i am gay of nascar sucks.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:02 schreef popolon het volgende:
Ah, ik zie dat de experts gearriveerd zijn.
Lees de OP anders nog eens. Tevens is dit een kutopmerking die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
waarom boekt TS niet even lekker een reisje naar een van de ghetto's in Amerika (zo'n wijk waar zelfs de politie niet durft te komen omdat het te gevaarlijk is)? Kijken of hij Amerika dan nog steeds zo tof vindt
Dan gebeurt er niets. Want de gemiddelde Nederlander kan een garpje als dat stukken beter hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, dan neem je toch een ander voorbeeld. Een Israelisch/Ajax/Amsterdamse vlag op je auto in Rotterdam bijvoorbeeld.
Jip, de meeste Amerikanen ook wel. Maar er zal best een gek tussenzitten, dat betekent toch niet dat gelijk alle 300 miljoen Amerikanen gek zijn? Of wel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niets. Want de gemiddelde Nederlander kan een garpje als dat stukken beter hebben.
Had ze dat wapen mee op vakantie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ermoord_in_Frankrijk
[..]
Amerikanen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:56 schreef McKillem het volgende:
Amerika is eng.
Als je daar door bepaalde gebieden rijd met texten als Nascar Sucks en I am gay op de auto word je gewoon aangevallen.
Amerika, the land of the free. Maar een verkeerd textje op je auto is gevaarlijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef RicoRabbit het volgende:
Helemaal eens met TS, had niet lang geduurd voordat ik ook zo'n topic had geopend![]()
Amerika![]()
Bush![]()
Amerikaanse auto's![]()
Amerikaanse politie![]()
Kortom:
United states of America
![]()
In me avatar zit stiekem ook een Amerikaanse vlag in verwerkt
Als je met de tekst "Ik ben homo" op de auto naast een groepje Marokkanen parkeert, dan is de kans ook groot dat je OF wordt aangevallen, OF je bij terugkeer vier lekke banden hebt.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:56 schreef McKillem het volgende:
Als je daar door bepaalde gebieden rijd met texten als Nascar Sucks en I am gay op de auto word je gewoon aangevallen.
Wat een kolder. Dat is geen computer, of zit je nu achter een uurwerk te typen? Een abacus is zeker ook een computer? Of een rekenliniaal? Laat me niet lachen man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:37 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
De oudste computer komt uit Griekenland
http://sync.nl/het-raadsel-van-de-oudste-computer-opgelost/
quote:De uitvinder van het worldwideweb was een Engelsman
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Berners-Lee
quote:De TV is uitgevonden door een Duitser
http://www.collegenet.nl/(...)3Fverslag_id%3D13140
Hoeveel wil je er hebben? Het vliegtuig, anaesthesie, rekenmachines, computers, DNA, BHs, CDs, de lift, electrisch licht, het kunstmatige hart, helikopters, MRI, het Internet, microprocessors, magnetron ovens, de film, nylon, pacemakers, quasars, geluidsopnames, naaimachines, vaatwassers, mass spectrometry, electrische ovens, telefoon, televisie, transistors, stofzuigers, wasmachines, en vaccins voor polio, de mazelen en meningitis - om maar een begin te maken.quote:Noem nu eens wat concrete voorbeelden?
Ik wijs je er even op dat de eerste helikopter door Nazi Duitsland is gebouwd. De film in Frankrijk is uitgevonden. De eerste computer is gebouwd in Engeland om de Duitse enigma code te kraken. Vrijwel alle uitvindingen die je noemt zijn overal en nergens uitgevonden met uitzondering van de Verenigde staten. Dus je zit weer gewoon onzin te verkopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:24 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat een kolder. Dat is geen computer, of zit je nu achter een uurwerk te typen? Een abacus is zeker ook een computer? Of een rekenliniaal? Laat me niet lachen man.
[..]Ja, en een web browser en HTTP server zijn inderdaad hetzelfde als het Internet. Laat me niet lachen man. Het Internet is een Amerikaanse uitvinding, hoe je het ook wendt of keert.
[..]![]()
Wat een totale onzin.
[..]
Hoeveel wil je er hebben? Het vliegtuig, anaesthesie, rekenmachines, computers, DNA, BHs, CDs, de lift, electrisch licht, het kunstmatige hart, helikopters, MRI, het Internet, microprocessors, magnetron ovens, de film, nylon, pacemakers, quasars, geluidsopnames, naaimachines, vaatwassers, mass spectrometry, electrische ovens, telefoon, televisie, transistors, stofzuigers, wasmachines, en vaccins voor polio, de mazelen en meningitis - om maar een begin te maken.
Achterlijke VS-bashers. Maar ik snap het wel hoor... het is niets dan nijd en afgunst omdat Europa zelf helemaal niks meer voorstelt.
Helicopters? Je hebt zeker nog nooit van Igor Sikorsy gehoord? Film? Zegt dit je iets? Enneh, er is een computer gebruikt om Enigma te kraken? Hilarisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wijs je er even op dat de eerste helikopter door Nazi Duitsland is gebouwd. De film in Frankrijk is uitgevonden. De eerste computer is gebouwd in Engeland om de Duitse enigma code te kraken. Vrijwel alle uitvindingen die je noemt zijn overal en nergens uitgevonden met uitzondering van de Verenigde staten. Dus je zit weer gewoon onzin te verkopen.
Zeg, ben jij niet die Nederlander die in AMerika woont en klaagt op een Nederlands forum?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:48 schreef StefanP het volgende:
[..]
Helicopters? Je hebt zeker nog nooit van Igor Sikorsy gehoord? Film? Zegt dit je iets? Enneh, er is een computer gebruikt om Enigma te kraken? Hilarisch.
Ik weet niet waarom ik jou uberhaupt nog een reply geef, want je bent gewoonweg de moeite niet waard. Kom eens op mannetje, en plaats eens wat bewijs dat 'alle uitvindingen die ik noem niet in de VS uit zijn gevonden' zoals je als een kip zonder kop loopt te blaten. Voortaan mag je antwoorden wat je wil want ik lees gewoon over jou heen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:48 schreef StefanP het volgende:
[..]
Helicopters? Je hebt zeker nog nooit van Igor Sikorsy gehoord? Film? Zegt dit je iets? Enneh, er is een computer gebruikt om Enigma te kraken? Hilarisch.
Misschien beter lezen voor je een link submit:quote:
Eerste geslaagde poging dus, wantquote:1884 18 Lines of Resolution
Paul Nipkow sends images over wires using a rotating metal disk technology calling it the electric telescope with 18 lines of resolution.
was het equivalent van een fax.quote:1862 First Still Image Transferred
Abbe Giovanna Caselli invents his Pantelegraph and becomes the first person to transmit a still image over wires.
http://inventors.about.com/library/inventors/blnipkov.htmquote:German engineering student, Paul Nipkow proposed and patented the world's first electromechanical television system in 1884. Paul Nipkow devised the notion of dissecting the image and transmitting it sequentially. To do this he designed the first television scanning device
Paul Nipkow was the first person to discover television's scanning principle, in which the light intensities of small portions of an image are successively analyzed and transmitted.
quote:The very first piloted helicopter was invented by Paul Cornu in 1907, however, this design was not successful. French inventor, Etienne Oehmichen built and flew a helicopter one kilometer in 1924. Another early helicopter that flew for a decent distance was the German Focke-Wulf Fw 61, invented by an unknown inventor.
tja niets gaat boven de democratie van Putinquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:57 schreef Drijfzand het volgende:
Haast vergeten:
Vuile hypocrieten, machtswellustige imperialisten die zich overal mengen, de mensenrechten overtreden, het ene land na het andere aanvallen en bezetten, Servië splitsen en nu de Russen de les willen spellen over respect voor de territoriale integriteit...
Dus: VS regering![]()
![]()
![]()
VS kiezer![]()
![]()
En buiten het handjevol Indianen dat er nog woont en de afstammelingen van slaven zijn ze allemaal landverraders of kinderen van landverraders.![]()
Nee, en ik hoef er ook niet naar toe, ik wil niks van ze maar ik heb er wel last vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:40 schreef eriksd het volgende:
Lijkt me een beetje retorische en kinderachtige vraag, zeker als je toch niet van plan bent het antwoord voor kennisgeving aan te nemen.
Ben jij wel eens in USA geweest btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |