En Nederlandse ouders zijn veel beter? En wat heeft dat onderzoek met lastig vallen te maken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zeik over iedereen die andere mensen lastigvalt. Daar valt Amerika dus onder; het is gewoon een doodziek land, getuige dit onderzoek wederom:
[..]
Samengevat: hypocriet, paranoïde en gewelddadig. En bovendien onnozel.
Ben benieuwd in hoeverre dat zal 'veranderen' mocht Obama aan de macht komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef LXIV het volgende:
Met de Amerikanen is niet zoveel mis, al is en blijft het natuurlijk plebs. Mijn antipathie richt zich echter op de -huidige- Amerikaanse regering. Dat zijn pas een stelletje hypocriete aartsbandieten.
The US stands behind Georgiëquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef kowala het volgende:
Amerika het land van de schijndemocratie alles wordt daar achter de schermen geregeld eigenlijk is het geen haar beter dan China of Rusland. Nederland zit diep in de kont van Amerika en is nu bezig zich diep te nestelen in de kont van China als dadelijk het Amerikaans Imperium in elkaar stort. Ja in dat opzicht zijn we wel hypocriet bezig ja
en dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef TC03 het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika.![]()
Hoe kan je dat land achterlijk noemen, als nagenoeg alle belangrijke uitvindingen van de 21e eeuw op het conto van de VS geschreven kunnen worden. De VS zijn de motor van de huidige wereld.
En sinds 1945 bijna alle negatieve dingen ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef TC03 het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika.![]()
Hoe kan je dat land achterlijk noemen, als nagenoeg alle belangrijke uitvindingen van de 21e eeuw op het conto van de VS geschreven kunnen worden. De VS zijn de motor van de huidige wereld.
Zoals? En wat is er negatief aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En sinds 1945 bijna alle negatieve dingen ook.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vietnam, golfoorlog, Taliban, Al-Qaida, Israel etc
Hoezo is het 'geen haar beter'?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef kowala het volgende:
Amerika het land van de schijndemocratie alles wordt daar achter de schermen geregeld eigenlijk is het geen haar beter dan China of Rusland. Nederland zit diep in de kont van Amerika en is nu bezig zich diep te nestelen in de kont van China als dadelijk het Amerikaans Imperium in elkaar stort. Ja in dat opzicht zijn we wel hypocriet bezig ja
mwah, ik noem een China, Cuba, de USSRquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En sinds 1945 bijna alle negatieve dingen ook.
en de rest negeer jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..].
Wat is er nou weer mis met Israël?
Hangt van misdaad af, als je houdt van vrouwenmishandeling kan je beter in Rusland zijn, gegarendeerd dat je vrij komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stel je staat terecht voor misdaad x, waar word je het liefst berecht? Rusland, China of de VS? Ik weet het wel...
TV was een Schot. Schotlandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:01 schreef TC03 het volgende:
Kijk eens rond in je huis. Kijk eens goed naar je computer, TV, magnetron, je internet-verbinding, enz. Zo'n beetje alles is in de VS uitgevonden. Ook medische vooruitgang en apparatuur is voor een groot deel te danken aan de VS.
Moet ik het uit gaan leggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..].
Wat is er nou weer mis met Israël?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik het uit gaan leggen?!
De VS is wel ''beter'' bezig nu met Georgie te verdedigen en de aanval op Iran af te keuren (van Israel)
Doe maar. Ben benieuwd hoe ver je komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik het uit gaan leggen?!
Dat verschil is er inderdaad. Vanwaar die vraag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Valkire het volgende:
[..]
.. Is er niet een verschil tussen een land " verdedigen" en een land aanvallen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |