What about een miljard of anderhalf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
Kijken mensen daar nou echt naar?
oeps. verbeterd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:58 schreef Waaghals het volgende:
elmont werd niet eens 3e muts
miss veldhuis nog, voor de rest weinig nog voor de zwemmersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef blindgier het volgende:
Alleen de honkballers vallen me vies tegen.
Komt nog wel wat goud van de zwemmers en baanwielrenners lijkt me zo.
australie doet het drie/acht keer zo goedquote:Ach voor een klein landje doen we het niet slecht zou ik zeggen.
Bedoel ook Veldhuis. Maar er komt echt nog wel wat bij lijkt me zo. Hockeyers zullen ook vast wel wat winnen lijkt me zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
miss veldhuis nog, voor de rest weinig nog voor de zwemmers
[..]
australie doet het drie/acht keer zo goed
Dat doen wij wel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Bonzai. het volgende:
TS, waar jij je druk om maakt zeg![]()
België bakt er naar goede gewoonte weer niets van (0 medailles), en ons hoor je echt niet klagen hoor. Kunnen we onze "sportlui" lekker uitlachen.
Medailleklassement kijk ik niet naar, want daar zou 1 goud, 0 zilver en 0 brons meer waard zijn dan 0 goud, 0 zilver en heul veel bronzen medailles. Terwijl het land met al die bronzen plakken dus veel meer goede sporters heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:26 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dat Nederland een buitengewone sport prestatie levert.
We staan nu 14de, samen met Noord-Korea in het medaille klassement.
Nederland en Groot Brittanie hebben evenveel medailles.
Kortom elke medaille die Nederland haalt is gewoon een top prestatie.
TS je zeikt, je mierenneukt en je bent echt gek in je hoofd.
Terwijl we nog niet eens op de helft van de Spelen zitten.
Ach kom, als Nederland ergens verliest staat de helft van jullie land te huilen als een kleine keutel wiens chocoladereep afgenomen isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |