abonnement Unibet Coolblue
pi_66415036
ik wil de pistache met chocoladesaus van vroeger terug. Dat is ik weet niet hoe lang geleden, ook luchtige pudding trouwens, maar heerlijk!! En die saus!! Maar ja, misschien is de gedachte wel beter dan die pudding was.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_66433315
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind em maar niks dit toetje

Waarom moeten al die stukjes fruit erin zitten? En die saus... hij ziet er niet alleen chemisch uit, zo ruikt ie ook.
Stukjes fruit? Uhm je hebt het nu niet over de stroopwafel met caramelsaus toch? Anders zou ik er mee terug gaan

Ik vond het meevallen overigens, als je normaal opdient heb je ook nog genoeg stroopwafel zonder saus. De saus zelf is chemisch mierzoet, ik ben mijn tanden nog aan het oprapen....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:30:17 #178
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_66433686
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:48 schreef Pheno het volgende:

[..]


Ik vond het meevallen overigens, als je normaal opdient heb je ook nog genoeg stroopwafel zonder saus. De saus zelf is chemisch mierzoet, ik ben mijn tanden nog aan het oprapen....
Ik vond het echt heel vies, ik mocht proeven in de winkel en heb na het eerste hapje het bakje meteen weggegooid.
pi_66434689
Die groene zag er te chemisch uit voor woorden. Bovendien had ik hier de reacties al gelezen over de smaak . Er stond nog een appeltaart pudding, dus die ga ik van het weekend maar 'ns proberen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_66438528
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Stukjes fruit? Uhm je hebt het nu niet over de stroopwafel met caramelsaus toch? Anders zou ik er mee terug gaan

Ik vond het meevallen overigens, als je normaal opdient heb je ook nog genoeg stroopwafel zonder saus. De saus zelf is chemisch mierzoet, ik ben mijn tanden nog aan het oprapen....
Nee over het huidige toetje van de maand (maart) Luchtige appel, peer met kiwi saus...
Hoe komen jullie allemaal bij stroopwafel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_66440104
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee over het huidige toetje van de maand (maart) Luchtige appel, peer met kiwi saus...
Hoe komen jullie allemaal bij stroopwafel?
Omdat dat het toetje van de maand is? Tenminste, ik weet niet of er tegenwoordig twee toestjes van de maand zijn? Maar deze zat in die TvdM-verpakking. De vorige (februari) was de witte chocolade met weet ik veel saus. Die heb ik sowieso overgeslagen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_66449869
Eh nee toch, de stroopwafel is een nieuw (tijdelijk?) toetje en die groene chemische die verzonnen is door een olijk springend meisje op de verpakking is het toetje van de maand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66492657
Die witte chocola met frambozensaus was erg goed te doen, de volgende sla ik toch echt over.
pi_66518703
appel peer met kiwisaus vond ik wel goed smaken beetje chemisch, maar niet teveel
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_66525808
als we nou allemaal mona eens gingen mailen dat ze nniet meer van die gore lchtige puddingen of rare smaken moeten maken mss worden ze dan wakker
pi_66530510
verkoopcijfers he... zolang het verkoopt zegt je mailtje dan totaal niets...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:02:17 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_66536950
Of je moet een goed idee hebben, dan sta je misschien volgende maand met een blij hoofd op de nieuwe verpakking. Dus iemand nog een goed idee?

- peerpudding met stukjes chocolade en chocoladesaus
- nougatpudding (als in nuts) met caramelsaus
- koekdeegpudding met vanillesaus

ik kan er zo gaan werken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66629919
Bah vond de stroopwafelpudding echt mierzoet. Niet lekker helaas....
pi_66693201
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Brammie1 het volgende:
appel peer met kiwisaus vond ik wel goed smaken beetje chemisch, maar niet teveel
Een beetje chemisch? Alleen de kleur al. Lichtte zowat op in het donker!
pi_66858517
Gadver
wat?
De stroopwafelpudding met stroopsaus van Mona...
Het is niet het toetje van de maand maar gewoon vast in het assortiment samen met Appeltaart pudding

Goed gisteren de stroopwafel variant gehad...
a wooping 220 kcal per 100 gr (dat is echt heeeulll veul) en werkelijk niet te pruimen... zoet....... zoet...
en smaakt alleen maar naar glucose

vanavond die appeltarat eens proberen...
ps
er is nog niks van te vinden op mona.nl maar ze maken er al wel reclame voor op tv
  maandag 9 maart 2009 @ 14:17:04 #191
81894 godigita
Trollercoaster
pi_66859173
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
- nougatpudding (als in nuts) met caramelsaus
- koekdeegpudding met vanillesaus
omg
  maandag 9 maart 2009 @ 14:28:43 #192
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66859713
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
Of je moet een goed idee hebben, dan sta je misschien volgende maand met een blij hoofd op de nieuwe verpakking. Dus iemand nog een goed idee?

- peerpudding met stukjes chocolade en chocoladesaus
- nougatpudding (als in nuts) met caramelsaus
- koekdeegpudding met vanillesaus

ik kan er zo gaan werken
Rode appeltjespudding met walnotensaus.
Eierkoekpudding met heel weinig calorien.
Marshmellow pudding met chocoladesaus
Fok!bejaarde
pi_66870962
kokosmakroonpudding met melkchocolade saus
pecannotenpudding met kokos saus
amandelpudding met witte chocolade saus


ALLES MAAR GEEN LUCHTIGE PUDDING
pi_66877231
Zo zeg, wat is het toetje van deze maand vies. Rare kleur, chemische smaak en die kleine dingetjes die erin zitten maken het nog vreemder.
I HATE MUSIC
pi_67286260
weet iemand aliets van volgende/komende maand ??

afgelopen maand lager ze er al voor de volgende maand rond deze tijd
pi_67297598
Eindelijk toch toetje van maart geproefd en ik vond die appeltjespudding lekker! Heerlijk zelfs. Alleen die stukjes vond ik niet lekker. En toen nam ik een hap incl. kiwisaus. Brrrr, wat een ontzettend smerige saus was dat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67473059
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef casper019 het volgende:
weet iemand aliets van volgende/komende maand ??

afgelopen maand lager ze er al voor de volgende maand rond deze tijd
en weet iemand al iets van komende maand?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:04:43 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_67473718
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk toch toetje van maart geproefd en ik vond die appeltjespudding lekker! Heerlijk zelfs. Alleen die stukjes vond ik niet lekker. En toen nam ik een hap incl. kiwisaus. Brrrr, wat een ontzettend smerige saus was dat
Ik moest het juist van de saus hebben
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67520582
weet je wat ik zo gek vind dat die site van mona-toetjes helemaal niet is bbijgewerkt..
toetje van d emaand is er niet te vinden... die speciale oud-hollandse ook niet (althans 2 wkn geleden niet)
daar zouden ze veel meer mee moeten doen! (een stem knop maken dat je kan kiezen wat het volgnde toetje van de maand wordt of zo)
pi_67522433
Komende week bij de AH;
Alle MONA gezinspuddingen in de aanbieding voor 1.-.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')