slechte lemming, had er wat meer van verwachtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef Ferdii het volgende:
Heb sinds kort een nieuw chickie gescoord, je weet wel zow 14 jarig breezah sletje wat nog gilt van de pijn als je em naar binnen duwtZe is nog lekker naief ook, dus maakt het helemaal leuk, kan alles met haar doen wat ik wil
![]()
Nou heb ik laatst haar broer ontmoet, echt een nerdje wat blijkbaar geen breezah chickies scoortgaat ie ineens lopen doen alsof hij haar vader is, beetje roepen dat ik te oud ben enzo (ben zelf 18).
waar bemoeid die flikker zich mee
Als TS echt een hosselaar was maakte hij nu per direct naaktfoto's van z'n meisje in de meest exotische standjes en deelde hij die met ons.quote:
Absoluut mee eens... TS is een jostiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:05 schreef L0t.. het volgende:
Kutlemming. Inspiratieloos. Niet grappig.
Slotje!
dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als TS echt een hosselaar was maakte hij nu per direct naaktfoto's van z'n meisje in de meest exotische standjes en deelde hij die met ons.
Al moet ik zeggen dat dit stukje mij wel bevaltquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef Ferdii het volgende:
Heb sinds kort een nieuw chickie gescoord, je weet wel zow 14 jarig breezah sletje wat nog gilt van de pijn als je em naar binnen duwt![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef Ferdii het volgende:
waar bemoeid
quote:
Elke nieuwe post die ik lees van jou geeft me steeds meer de indruk dat je een gamechick bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:04 schreef LittleMiss het volgende:
TS is zelf nerderig en wilt nu stoer doen , met 14 jarig chickie bedoelt hij zijn WoW elf mage.
klikkie, zelf zoeken is teveel moeite?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef Sala-adin het volgende:
Link naar orgineel topic?
Dikke lul dat ik daarop ga klikken kutmongoolquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
klikkie, zelf zoeken is teveel moeite?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dikke lul dat ik daarop ga klikken kutmongool
Gelukkig blijven we beleefdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dikke lul dat ik daarop ga klikken kutmongool
quote:
Welke nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef RomeijnLand het volgende:
Welke zielepoot van 18 heeft een vriendinnetje van 14?!
Dit is de lemming al hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |