Trouwens, ik ben 21!! je zusje is wel geilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
Je jonge zusje van 14 die hand in hand loopt met een oudere dude van 18
Die dude zou je dus eigenlijk bont en blauw moeten slaan.
Die gast maakt gewoon misbruik van zo'n naief meisje.
Maar je durfde niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
oh, jij hebt natuurlijk liever dat ze met een marokkaan van 16 thuiskomt, waarvan je zeker weet dat ie schijt heeft als ze "nee" zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
epic failquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef MrTorture het volgende:
klacht: (oudere) broers die lastig gaan doen als ik m'n minderjarige tienersletjes neuk
.. Aldus Boswachter, 1958.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt aan de opvoeding van je zusje....
Als ik je vader was had ik je zusje bont en blauw gemept. Ze hoort nog met poppen te spelen, niet met leuters.
Jaja, alleen gezoend. Dat heeft ze aan de tafel tijdens het avondeten verteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef afcajos het volgende:
Gast, mijn zusje (18) heeft een keer met een vent van 28 gezoendDat is pas erg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
Je zusje wordt op haar 14e al geneukt terwijl jij nog maagd bent.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Met hoeveel loser-topics kom jij vandaag nog?
Ervaringen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
ja kut is dat als je zusje van 14 een lekker tienertje wordt die je het liefst zelf lekker wil doorsmeren maar dat niet kan omdat het eigen bloed is. Dan zou ik ook gefrustreerd raken op de oudere jongens die haar snee mogen bekijken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
ja kut is dat als je zusje van 14 een lekker tienertje wordt die je het liefst zelf lekker wil doorsmeren maar dat niet kan omdat het eigen bloed is. Dan zou ik ook gefrustreerd raken op de oudere jongens die haar snee mogen bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |