Trouwens, ik ben 21!! je zusje is wel geilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
Je jonge zusje van 14 die hand in hand loopt met een oudere dude van 18
Die dude zou je dus eigenlijk bont en blauw moeten slaan.
Die gast maakt gewoon misbruik van zo'n naief meisje.
Maar je durfde niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
oh, jij hebt natuurlijk liever dat ze met een marokkaan van 16 thuiskomt, waarvan je zeker weet dat ie schijt heeft als ze "nee" zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
epic failquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef MrTorture het volgende:
klacht: (oudere) broers die lastig gaan doen als ik m'n minderjarige tienersletjes neuk
.. Aldus Boswachter, 1958.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt aan de opvoeding van je zusje....
Als ik je vader was had ik je zusje bont en blauw gemept. Ze hoort nog met poppen te spelen, niet met leuters.
Jaja, alleen gezoend. Dat heeft ze aan de tafel tijdens het avondeten verteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef afcajos het volgende:
Gast, mijn zusje (18) heeft een keer met een vent van 28 gezoendDat is pas erg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
Je zusje wordt op haar 14e al geneukt terwijl jij nog maagd bent.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Met hoeveel loser-topics kom jij vandaag nog?
Ervaringen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
ja kut is dat als je zusje van 14 een lekker tienertje wordt die je het liefst zelf lekker wil doorsmeren maar dat niet kan omdat het eigen bloed is. Dan zou ik ook gefrustreerd raken op de oudere jongens die haar snee mogen bekijken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
ja kut is dat als je zusje van 14 een lekker tienertje wordt die je het liefst zelf lekker wil doorsmeren maar dat niet kan omdat het eigen bloed is. Dan zou ik ook gefrustreerd raken op de oudere jongens die haar snee mogen bekijken.
Sommige meisjes houden nou eenmaal van anaal..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:02 schreef lenme het volgende:
ik heb geen zusje
wat mijn broertje van 18 met 14 jarige dames uitspookt klopt ook niet altijd helemaal.
Blijft natuurlijk banaal dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Sommige meisjes houden nou eenmaal van anaal..
Gadverdamme.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
Whehe, ik was er zelf bij (naja lichamelijk dan, was die avond dat nl van frankrijk won; dus dronkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaja, alleen gezoend. Dat heeft ze aan de tafel tijdens het avondeten verteld.
Ik denk dat ze tegen haar vriendinnen hele andere verhalen heeft opgehangen.
Je weet toch ook dat het niet bij zoenen blijft he
Mijn god zeg. Al was ik nog zo dronken, als ik jou geweest was had ik die 28 jarige maagd een beuk op zn neus verkocht. Die gast zit zich nu nog steeds ws. af te rukken op dat kusjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, ik was er zelf bij (naja lichamelijk dan, was die avond dat nl van frankrijk won; dus dronken)En de geruchten gingen dat die gozer nog nooit eerder had gezoend
! Als er meer was gebeurd, had ik dat wel gehoord aangezien haar vriendinnen dat aan hun vriendjes door lullen en die weer aan mij
Nou heb ik het niet zelf gezien dat ze zoenden want ik lag buiten op straat te slapen oidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Al was ik nog zo dronken, als ik jou geweest was had ik die 28 jarige maagd een beuk op zn neus verkocht. Die gast zit zich nu nog steeds ws. af te rukken op dat kusje
Euvelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou heb ik het niet zelf gezien dat ze zoenden want ik lag buiten op straat te slapen oidmaar mn zusje is 18, dus ze moet zelf weten wat ze uitspookt
Tevens pesten wij haar thuis tot de dag van vandaag met het euvel.
quote:eu·vel1 (het; euvelen, euvels)
1 kwaal, gebrek
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gastenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Al was ik nog zo dronken, als ik jou geweest was had ik die 28 jarige maagd een beuk op zn neus verkocht. Die gast zit zich nu nog steeds ws. af te rukken op dat kusje
maar in plaats daarvan open je een topic?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef B.E.D het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Herald het volgende:
Het was hem:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Sok41 het volgende:
Wat is eigenlijk het land van herkomst van die gozer?
Racist.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Sok41 het volgende:
Wat is eigenlijk het land van herkomst van die gozer?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE MAN HIJS TOG CHEEN RASICT MAN WAT DOE JE DOM```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Echt irritant is dat héquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef MrTorture het volgende:
klacht: (oudere) broers die lastig gaan doen als ik m'n minderjarige tienersletjes neuk
Ja vooral als het van die puisterige toetsenbordhelden zijn die alleen vies kijken en dan niks durven. Maar dan wel op Internet stoer doen tegen hun virtuele vriendjesquote:
Die zijn nog irritanter iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:51 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ja vooral als het van die puisterige toetsenbordhelden zijn die alleen vies kijken en dan niks durven. Maar dan wel op Internet stoer doen tegen hun virtuele vriendjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |