7-9 OMIN HARD, DU ZOON GAAT KLARENquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
HOU JEZELLUF VAST WANT DU ALBUM IS NEAR.
re$pectz!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
DIEP IN JE ASSA.
OMINSEKSSAPPEN LOS.
IK BEN DIE PAPA DIE KOMT TAPPEN IN JE STRAKKE GROT.
Over minimaal een jaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef reetveter het volgende:
WANNEER IS ZIJN VOLGENDE OPTREDEN DAN GOOOI IK MIJN SPEEDO OP HET PODIUM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TISSSSSSSSSSSSSSS KAMPERRRRRRRR
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hij heeft ook een track busschauffeur, keihard mang, gaat over die ov tories.
Je klaart iedereen als je een FREE YOUSSEF & KAMAL shirt hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet haten jij, ik heb mijn FREE KEMPI shirt al besteld
Het is toch B E R ? Of kan die zelf niet spellen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
B.EE.R. kennen jullie toch ook wel?
Jonko wordt getemd, jeweettoch.
Het is Beer, maar als je B-E-E-R moet zeggen klinkt het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het is toch B E R ? Of kan die zelf niet spellen?
Dat klinkt dan meer als die voetballer met die dikke neus die bij me in het team zatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef reetveter het volgende:
iek bin un hosseler, ieke ben eun hosseler hoomej
Het is B E R Ik kom spectaculair.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is Beer, maar als je B-E-E-R moet zeggen klinkt het niet!
0:50!
Al die bloedserieus shit gaat over internaten en dat leven zo zwaar is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
1:40
Echt, die gozer moet wat eigen shit uitbrengen, geniaal dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |