Daar is het nu te laat voorquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik dood ga vandaag ja de popo me klaart
Voor de dingen die ik deed weet dat de boy Kemp een
Gangster was tot het eind en ik deed wat ik kon voor me doekoes en me wijf
M'n mama die zei mij dat de pijn ooit verdwijnt, dat zou wel fijn zijn als gebeurt wat zei zij,
want kijk mij rennen door de wijk, heb ik omin strijd, krijgt me niet klein, ben niet geboren om klein te zijn
Ik ging jilla in, jilla uit, zodra ik uit de buik kwam ben ik op probleme gestuit
Ik werd gedisst gebruikt getwist genaaid bij het leven papa was er maar even mama heb alles gegeven.
Ik zweer het op heel m'n leven, mijn libie wil jij niet leven.
En kom niet zeggen dat het wel zo is dan wil ik jou wel eens zien als je in je celletje zit.!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAhapHAHAHAHAHHAAA...
![]()
![]()
![]()
En het zal hem verdomme genezen!!!!!quote:
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Ik ga meer voor Spring, Spookradio en Straatrapquote:
Omdat hij uit Eindje Gramma komt jeweetz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef -SG- het volgende:
Waarom wist ik, toen ik die tekst zag, dat die tekst van het liedje van kempi was..
7-9 OMIN HARD, DU ZOON GAAT KLARENquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
HOU JEZELLUF VAST WANT DU ALBUM IS NEAR.
re$pectz!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
DIEP IN JE ASSA.
OMINSEKSSAPPEN LOS.
IK BEN DIE PAPA DIE KOMT TAPPEN IN JE STRAKKE GROT.
Over minimaal een jaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef reetveter het volgende:
WANNEER IS ZIJN VOLGENDE OPTREDEN DAN GOOOI IK MIJN SPEEDO OP HET PODIUM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TISSSSSSSSSSSSSSS KAMPERRRRRRRR
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hij heeft ook een track busschauffeur, keihard mang, gaat over die ov tories.
Je klaart iedereen als je een FREE YOUSSEF & KAMAL shirt hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet haten jij, ik heb mijn FREE KEMPI shirt al besteld
Het is toch B E R ? Of kan die zelf niet spellen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
B.EE.R. kennen jullie toch ook wel?
Jonko wordt getemd, jeweettoch.
Het is Beer, maar als je B-E-E-R moet zeggen klinkt het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het is toch B E R ? Of kan die zelf niet spellen?
Dat klinkt dan meer als die voetballer met die dikke neus die bij me in het team zatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef reetveter het volgende:
iek bin un hosseler, ieke ben eun hosseler hoomej
Het is B E R Ik kom spectaculair.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is Beer, maar als je B-E-E-R moet zeggen klinkt het niet!
0:50!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |