Nee, sorry..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie ook zo lkkr als Cristinano Ronaldo??
zo schattig als wat?quote:En zijn jullie zo sgattig
jaquote:durfen jullie je gevoel te uiten
quote:
je mag ook wel iets minder lkkr als hem zijn hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Gibeon het volgende:
Net of dat iets uitmaaktMeisjes van 14 en hun visie op liefde
Ik ga niet in het profiel van zo'n meiske zitten wroeten. Ik ben toch geen pedo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Beetje slim om kunnen gaan met de hedendaagse technieken wijst uit dat ze 14 jaar oud is
set dan foto neer oordeel ik wel of je lkkr en sgattig bent..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef rilozzo het volgende:
Nou Noulekker gezllig hier hee
kep net ff wat gelezen xD waar gaat dit heen?!
Nou jah ehm...ik vind cristiano ronaldo eigenlijk neit zon lekker stuk
want ik ben hetero xD
Of ik ook zo schattig en lekker ben,
dat mogen jullie zeggeh xD
Greetzzz
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Gibeon het volgende:
Net of dat iets uitmaaktMeisjes van 14 en hun visie op liefde
dames en heren vooral heren hiero..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:39 schreef rilozzo het volgende:
Jammer dat de hele wereld dan meegeniet xD
carequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:39 schreef rilozzo het volgende:
Jammer dat de hele wereld dan meegeniet xD
Eerst goed leren typen, en heb jij zelf alle gevraagde foto's gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dames en heren vooral heren hiero..
Dese kerel is PREUTS !
dus kijkt u uit wat u egt want we willen hem nie verlegen maken..
Psst. Het is: ik word. Zonder tquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
het is gwn een feit nu dat je Preuts bent!!!
en daar lul je je echt nie om heen..
ik ben dus echt nie preuts.. voor dat ik verdacht wordt..
Maar ken me grensen ook weer wel..
Ik heb meer dan genoeg foto's gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
wat moet ik in me foto boek doen..
heb ie zo veel foto's van mezelf
Wat leuke dingen neerzetten en je kunt al beginnen met de twee foto's die je hier hebt geplaatst. Op de homepage van het fotoboek staat ook een grabbelton met willekeurige fotoboeken, kun je daar eens in kijken om ideeën op te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
wat moet ik in me foto boek doen..
heb ie zo veel foto's van mezelf
Ja hey, waarom open je dan zo'n kansloos topicquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:51 schreef superXmacho het volgende:
als je zo graag wil wrommen .. ga je naar klaag afdeling en ga je daar lkkr klagen..
doei!!
moest jij nie naar de klaag afdeling??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja hey, waarom open je dan zo'n kansloos topic? "Kijk mij ik ben blond en heb bruine ogen, OH EN EEN PUNTKIN MAAR SSSST!" . Who cares.
Ik heb niks te klagen, dit is puur leedvermaak. Zou jou topic niet naar de "klaag afdelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moest jij nie naar de klaag afdeling??
TS is een beetje domquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:56 schreef Gibeon het volgende:
Het hele topic slaat nergens op, en TS schijnt nog steeds niet door te hebben dat iedereen hier alleen maar komt om dr af te zeiken, want verder valt er niks te doen in dit topic.
But I don't care!
Reallyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef bierzuipert het volgende:
Godfokkindamn... wat typt de TS verrot Nederlands
quote:Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.
Maar ik heb nog al een rare combinatie van haar en kleur ogen,
Ben van mezelf zwartharig, en heb bruine ogen.
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een grote neus heb maar dat heb ik echt niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
En wat vinden julie van de combinatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
set dan foto neer oordeel ik wel of je lkkr en sgattig bent..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ts i$ En b3tJuH OnZ3K3R Ov3r hArZeLf dEnK Ik.
oF1!111!!11!!!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ze wIl $Ti3kEm cOmPlIm3nTeN VaN On$ OmD4T Ze sTiEkEm d3nKt dAt zE W3L KnAp i$
mij o0rDeEl is sQatJuhhhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, wat is je oordeel?
Leuke jaren 70 gordijntjes voor je raamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, wat is je oordeel?
Hij kan anders beter Nederlands als dat jij ooit zal kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef superXmacho het volgende:
niet sgattig..
en je bent een viese buitenlander..
MwAh vAlT WeL Me hOr.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
duurde ff maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hij kan anders beter Nederlands als dat jij ooit zal kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |