Je kunt gewoonweg niet zo slecht in poolen zijn als ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef dawg het volgende:
Als je me wilt horen schelden, moet je eens met me gaan poolen, op een goede dag.
Nee, op een goede dag vind ik mezelf heel goed, op een slechte dag maar zo zo. En dan begin ik te schelden als het even kut gaat, zie de post van JB.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt gewoonweg niet zo slecht in poolen zijn als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JanesBrownie op 14-08-2008 17:56:57 ]dode kippen zijn erg komisch
Jij je zin. dawg dan.quote:
zo goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef dawg het volgende:
Als jij die D verandert, zal ik het overwegen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Best kans dat hij dit specifieke stuk niet zelf geschreven heeft, maar ga eens zoeken op zijn geweldige idee over pixelopslag.
Slechte dag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:21 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb gewon echt nergens zin in, slecht he.;(
Dat ligt er maar net aan. Maar stel dat, dan ga je niet winnen, de hele avond niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:16 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Er kwam toch geen volgende keer?
dacht t wel dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Maar stel dat, dan ga je niet winnen, de hele avond niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |