Airwin is er gewoon nog hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Het eerste topic zonder de LowLands gangers. Ben benieuwd hoe snel/langzaam het nu zal gaan lopen,
Oh ja, das waar ookquote:
Ik denk dat het een slap weekend wordt, Fok!wise.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Het eerste topic zonder de LowLands gangers. Ben benieuwd hoe snel/langzaam het nu zal gaan lopen,
Zo'n flauw vermoeden heb ik ook ja. Maar het weekend maakt mij niks uit, gaat me meer om morgen overdag als ik me dood verveel op kantoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat het een slap weekend wordt, Fok!wise.
Tis nu al erg doods hierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n flauw vermoeden heb ik ook ja. Maar het weekend maakt mij niks uit, gaat me meer om morgen overdag als ik me dood verveel op kantoor.
OH NOES!!!!11!!1!quote:
Tss ben al dik een maand 'vrij'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef Dickies het volgende:
Morgen ben ik vrij.
Inderdaad, ik denk dat morgen een van de traagste vrijdagen gaat worden van de SCquote:
En? Iemand al single af?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
Airwin is er gewoon nog hoor.
Spuit 11quote:
Werken zal je!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat morgen een van de traagste vrijdagen gaat worden van de SC
Ik zal wel wat tieten posten morgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat morgen een van de traagste vrijdagen gaat worden van de SC
Leuk toch? Je begint aan een nieuwe studie of ben je intro mamma?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn intro begint de 18e
En jij wil ze wel introduceren?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:32 schreef Feitosa het volgende:
Allemaal vers intro vlees dat er nu rondhuppelt
Ik wil ze best een prive rondleiding geven hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij wil ze wel introduceren?.
Nee, ik weiger dat vanwege mijn principes!quote:
Nee, maar vanmorgen het zag er pijnlijk uit. Ik denk dat hij langer dan een maand "vrij" is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Iemand gister die OS dude gezien die een epic fail had bij gewichtsheffen
Ik begin aan een nieuwe studiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Leuk toch? Je begint aan een nieuwe studie of ben je intro mamma?
Mss had je dan een studie aan de uva moeten kiezen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik begin aan een nieuwe studie
nou ja aan een studie
maar ik wil liever met de intreeweek van de uva meedoen
En in uw rechterhand...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil ze best een prive rondleiding geven hoor.
Wat wil je horen jongen....quote:
misschien had ik dan moeten slagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss had je dan een studie aan de uva moeten kiezen ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
misschien had ik dan moeten slagen
Ik? Niets. Bewaar dat maar voor je introductiequote:
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Is Q. ook naar Lowlands?
Nog genoeg mensen om het hier vol te spammen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n flauw vermoeden heb ik ook ja. Maar het weekend maakt mij niks uit, gaat me meer om morgen overdag als ik me dood verveel op kantoor.
Hey Cuequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen om het hier vol te spammen hoor
Heyhey.. hoe ist dan?quote:
Het is bijna afquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen om het hier vol te spammen hoor
Ja, lachen.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik? Niets. Bewaar dat maar voor je introductie.
quote:
en noem eens iets uit de overige 25%?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
75% van mijn cdcollectie is niet aan jou besteed, denk ik.
Gezellig is altijd goed, slapen kan je straks weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed zo
![]()
Hier uhm moe, maar wel gezellig..
Lit
Denk dat ik wat weinig slaap krijg dit weekend, maar komt wel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef mrbox het volgende:
Gezellig is altijd goed, slapen kan je straks weer
Litboyquote:
Morgen zwaar stappen iigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat ik wat weinig slaap krijg dit weekend, maar komt wel goed
Jij nog weekendplannen?
[..]
Litboy
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:23 schreef mrbox het volgende:
Morgen zwaar stappen iig![]()
Wat voor plannen heb jij dit weekend dan ?
The Beach Boys natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
en noem eens iets uit de overige 25%?
Waar is Kluts om dat te youtuben en dan heel teleurgesteld te komen melden dat dat best wel oud is?quote:
Jepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt goedIn apeldoorn?
Vriendin uit Antwerpen komt het weekend langs.. dus afwachten wat de plannen zijn..
Anthraxx
prrrrrrrrachtig..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef dawg het volgende:
Ik weet het niet Lit.
En Aarti, niet die.
Als het goed is welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef mrbox het volgende:
Jep
Vriendin uit Antwerpen, wordt vast gezellig
Oh, dat zal. Men heeft toendertijd aan mij gevraagd om hem te mirroren en zo af en toe trek ik hem nog wel eens uit de kast. Maar het mag uiteraard niet standaard in de OP want dat zou kliekvorming bevorderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt, samen met een vriend.
Was dat niet alleen als je alle icons van de vaste bezoekers in de OP zet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, dat zal. Men heeft toendertijd aan mij gevraagd om hem te mirroren en zo af en toe trek ik hem nog wel eens uit de kast. Maar het mag uiteraard niet standaard in de OP want dat zou kliekvorming bevorderen.
waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:01 schreef Dickies het volgende:
Tieten?
Dat hebben we bij de stage sc wel ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Was dat niet alleen als je alle icons van de vaste bezoekers in de OP zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |