Iedereen die met of om Brian heendraaide werd reuze irritant en waren met de andere zoveel leukerquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij heeft niets doen echt tot kunst verhevenjammer dat ze tijdens de kooi zo om Brian heen draaide.. die 2 samen waren echt enorm irritant.. ik vond haar met Bart veel leuker.. en met jou tot midden in de nacht computerspelletjes spelen.. maar ja zal wel zijn omdat ze voor de kooi ook al met dat aso volk omging, ik bedoel Amanda was haar beste vriendin
*Bakvismodus aan*quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij heeft niets doen echt tot kunst verhevenjammer dat ze tijdens de kooi zo om Brian heen draaide.. die 2 samen waren echt enorm irritant.. ik vond haar met Bart veel leuker.. en met jou tot midden in de nacht computerspelletjes spelen.. maar ja zal wel zijn omdat ze voor de kooi ook al met dat aso volk omging, ik bedoel Amanda was haar beste vriendin
had hem wel gelezen maar raakte verwikkeld met andere posts,quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn mijn posten onzichtbaar voor je of heb je iets tegen me?
ja jammer dat bart zn tv houdbaarheidsdatum maar 2 maanden was, Natasia heeft trouwens de hoogste tv houdbaarheidsdatum.. 32 jaar heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
*Bakvismodus aan*
Bart was gewoon leuk, ik hoop dat er in CBML een soort van Bart zit, wat een fijne/lekkere vent was dat...
*Bakvismodus uit*
You are saved by the bell. Je was bijna gezonken tot het absolute dieptepuntquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
had hem wel gelezen maar raakte verwikkeld met andere posts,
je bent nena fan hoe kan ik nou iets tegen je hebben
Brian had geluk dat ie the last of the mohicans was.. plus zn levensinstelling, hij is opgevoed met de American Dream.. hij heeft gewoon altijd die dollartekens in zn ogen gehad..quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:17 schreef BrainView het volgende:
Maar jouw rivaal he
Was toch wel Brian, heb je meerdere keren horen zeg dat hij moeilijk te breken is en een moeilijke tegenstander is in het spel in de zin van dat hij maar niet vetrok.
Hij is verbaal niet de snelste en kan zich ook niet uitdrukkelijk goed uitdrukken..
Maar toch heeft hij ruim 20 mensen overleeft en heeft het fokking lang volgehouden, vanaf dag 1
Ik heb altijd gezegd dat Brian bij de laatste komt en heb zelf ook altijd respect gehad voor Brian en ergens ook wel dingen van hem geleerd. Als volger zijnde, wat precies is niet boeiend voor hier..
Hoe heeft hij in jouw ogen zover kunnen komen, wat maakt hem behoorlijk sterk denk je
neem anders een red bull val je gelijk door in slaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:20 schreef Juud79 het volgende:
Slaap lekker Huub.
Ik had er eigenlijk ook al in moeten liggen, wekker gaat om kwart over zeven... :-) Heb nog steeds niet echt slaap...
ik had al eerder gezien dat je vragen een beetje ondersneeuwde, wat je gewoon moet doen is een discussie starten dan gaat het vanzelf over je vraag.. daarom nam ik het ook ff voor je over. .aangezien ik hier vaak degene ben die het onderwerp bepaaltquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You are saved by the bell. Je was bijna gezonken tot het absolute dieptepunt
Jij scoort punten bij mij lullo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik had al eerder gezien dat je vragen een beetje ondersneeuwde, wat je gewoon moet doen is een discussie starten dan gaat het vanzelf over je vraag.. daarom nam ik het ook ff voor je over. .aangezien ik hier vaak degene ben die het onderwerp bepaalt
idd nu is de regel zo, maar toen nog niet heh.. Michels zei achteraf ook bij Jansma "een kleinigheid"quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:10 schreef BrainView het volgende:
[..]
Nee! Nam niet deel aan het spel dus het was sowieso een zuiver doelpunt
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik had al eerder gezien dat je vragen een beetje ondersneeuwde, wat je gewoon moet doen is een discussie starten dan gaat het vanzelf over je vraag.. daarom nam ik het ook ff voor je over. .aangezien ik hier vaak degene ben die het onderwerp bepaalt
Juist! Kieft is een held, dat effectquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd nu is de regel zo, maar toen nog niet heh.. Michels zei achteraf ook bij Jansma "een kleinigheid"
De hoofdpersoon is horizontaal, dus zo storm zal het niet meer lopen. Maar als je er een klaar hebt staan laat het maar weten, dan is ie van jouquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
dan wil best wel een handje helpen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |