dat is de enige dag die ik bijna helemaal heb gezien, avond ervoor de lol van Nena en Huub en het gluren van .NL en Brian bij de fontein, de 1 seconde kus van Nena en Huub boven aan de trap, dan samen naar bed en Natasia die er bijna boven gaat staan om te zien of het wel klopt wat ze ziet... toen d8 ik van hmmmm ik wil weten hoe dit aflooptquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, jij herinnert je die dag ook
Zondag 3 juni 2007.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef Huubdgk het volgende:
die datum is beetje lastig, we hadden negen dagen achter elkaar vechten dat weet ik wel, het eindigde met erik dikeb die clip kwam opnemen en die vechtpartij met de stoelen in de woonkamer,
uhm ik zeg 10 juli 2007
Jaap is een kille, berekenende, pragmatische, zakelijke geldwolf die eerst elke situatie dood analyseert voordat ie een stap zet..quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zet niet snel mensen op een voetstuk, maar Jaap wel. Man, wat een gast
En nooit één keer agressief, geweldig, wat een incasseringsvermogen, niet te evenaren.
had de avond daarvoor met Nena lopen zuipen, lachen en in bed beland, en de avond daarvoor tot zeven uur in kantoor naar hardcore en klassieke muziek zitten luisteren in goed gezelschap van een fles vodka,quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb nog nooit iemand zo zien huilen bij het zetten van een tattoo
Bij Jaap had ik geen enkel momentje waarbij ik dacht: Wauwquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zet niet snel mensen op een voetstuk, maar Jaap wel. Man, wat een gast
En nooit één keer agressief, geweldig, wat een incasseringsvermogen, niet te evenaren.
Jaap was gewoon de man die op onnavolgbare manier kon pieken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap is een kille, berekenende, pragmatische, zakelijke geldwolf die eerst elke situatie dood analyseert voordat ie een stap zet..
kortom wat heb ik me suf gelachen om die gast![]()
maar zeg eerlijk die tussenliggende maanden waar die 10 uur per dag zat te schaken waren vrij saai hoor.. die tijd van de talkshow met Huub en Lieke.. OMG wat was dat boring![]()
Ja, zelf pieken. Maar vergeet ook niet dat hij heel vaak de zaak op de achtergrond aan het draaien bracht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:00 schreef BrainView het volgende:
[..]
Jaap was gewoon de man die op onnavolgbare manier kon pieken..
Vanuit een winterslaap van een maand of 3 als een bezetene tekeer gaan en iedereen verbijsteren
En toen liep dronken Huub door de Villa en de tuin.... Nena, nena, waar ben je nou? Nena, nena? Hilarisch en aandoenlijk was dat.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
had de avond daarvoor met Nena lopen zuipen, lachen en in bed beland, en de avond daarvoor tot zeven uur in kantoor naar hardcore en klassieke muziek zitten luisteren in goed gezelschap van een fles vodka,
of waren die avonden nou andersom nou ja,
iig had een enorme kater en god wat deed dat een zeer zeg, echt fokking niet normaal, duurde ook gewoon een uur of vier werd er helemaal gek van, veel te veel mensen ook in dat hok (naast de tattoeerders ook nog een ENG camera man) en die kapsalon is klein, dus werd helemaal gek van de pijn, en ondertussen komt Nena ook nog eens vertellen dat ze hem heeft geschopt, kut wat was dat verrot,
lag daarna ff op bed om bij te komen, kwam wereldreiziger langs om ff te vragen hoe het ging, zei ik gaan jullie Nena eruitzetten, maar dat wilde hij toen niet zeggen, kut wat baalde ik toen joh, want zag al aan zijn ogen hoe laat het was
met wel het voordeel dat zijn postuur alles 20 keer grappiger maakte,quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:00 schreef BrainView het volgende:
[..]
Jaap was gewoon de man die op onnavolgbare manier kon pieken..
Vanuit een winterslaap van een maand of 3 als een bezetene tekeer gaan en iedereen verbijsteren
Quizzen is top!quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met wel het voordeel dat zijn postuur alles 20 keer grappiger maakte,
ik had het niet gekund, zolang niets doen, maar goed, Jaap kan goed tegen isolement, is niet echt een sociaal dier.
Jaap kwam ook met heel veel dingen weg die jij nooit had kunnen doen, simpelweg door zijn voorkomen en manier van doen. Bij Jaap zijn dingen altijd grappig, bij jou zou t dan meteen ongewenst zijn....quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik had het niet gekund, zolang niets doen, maar goed, Jaap kan goed tegen isolement, is niet echt een sociaal dier.
ja ook zo leuk dat Huub dat verhaal aan iedereen heeft verteld die binnen kwam.. ik ken het alleen van de anekdote, beelden zelf zullen wel niet zo mooi zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En toen liep dronken Huub door de Villa en de tuin.... Nena, nena, waar ben je nou? Nena, nena? Hilarisch en aandoenlijk was dat.....
En toch vond ik dat hij een sterk invoelend vermogen had. Zijn studierichting was HRM en daar zag ik hem eigenlijk ook wel zitten. Hoe raar het misschien ook klinkt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
was toen net bij wereldreiziger en stokbrood geweest toen nog de bazen van de kooi zegmaar,quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En toen liep dronken Huub door de Villa en de tuin.... Nena, nena, waar ben je nou? Nena, nena? Hilarisch en aandoenlijk was dat.....
Dat vat ik dan op alsdat RTL geen officiële aankondiging heeft gedaan en de melder uit zijn nek lulde. Misschien juist om een uitspraak uit te lokken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik praat hier niet over mijn werk, niet inhoudelijk in ieder geval, ben hier als prive persoon
"een lucky maar wat geeft dat"quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:06 schreef BrainView het volgende:
[..]
Quizzen is top!
Wie scoorde het bevrijdende doelpunt tegen Ierland op het EK van 1988?
Oranje, Voetbal!
hehe
geen baan wel nieuw vriendje, een hele leuke jongen, ze zit nu in indonesie voor een maand, vakantie, bellen regelmatig, het is een schatjequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:05 schreef Suikeroom het volgende:
wat doet Nena tegenwoordig, heeft ze een baan? heeft ze een neuwe profvoetballer?
Nee! Nam niet deel aan het spel dus het was sowieso een zuiver doelpuntquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"een lucky maar wat geeft dat"
ja ik was toen net 4 schitterend was dat toen!! wist je trouwens dat van basten buitenspel stond bij die goal?
Zijn mijn posten onzichtbaar voor je of heb je iets tegen me?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geen baan wel nieuw vriendje, een hele leuke jongen, ze zit nu in indonesie voor een maand, vakantie, bellen regelmatig, het is een schatje
zij heeft niets doen echt tot kunst verhevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geen baan wel nieuw vriendje, een hele leuke jongen, ze zit nu in indonesie voor een maand, vakantie, bellen regelmatig, het is een schatje
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:11 schreef spapaars het volgende:
Wordt de kickoff een liveshow of,wil/ mag dat je dat ook nog niet vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |