abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:30:35 #226
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60913210
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Kijk in de kooi had je het moeilijk bij vlagen, dan lag je onder vuur, maar het gaat er niet om hoe vaak je naar beneden wordt geschopt, maar hoe vaak je weer opstaat,

heb ook heel slecht in de groep gelegen met iedereen tegen mij, bijvoorbeeld mijn eerste vier weken bijvoorbeeld, maar gewoon karakter tonen en de groep jou wil opleggen, dan krijg je vanzelf respect (ook al uitten mensen dat niet, of eigenlijk is het geen respect maar ontzag)
Iemand heeft de uitzendingen van de eerste maanden van jouw verblijf in de Kooi online gezet. Heb wat van jouw eerste afleveringen eens terug zitten kijken...van dec 2006 en jan 2007 dan he...

Wat een menneke was je toen, bizar hoe iemand kan veranderen, eigenlijk het eerste half jaar ben je al enorm veranderd... Wel leuk om te zien dat Nathanael en Bart samen in kantoor zitten en zeggen, die is hier binnen een week weer weg, die gaat het hier nooit lang volhouden, wat een watje is die gast.

Tis leuk om te zien omdat je nu weet hoe de afloop van t geheel is...
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:30:48 #227
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913216
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Klopt ook, maar Dennis verweerde zich in aanvang uitstekend tegen jou (ik genoot ervan ). Nadia deed hem de das om. Liefde in het spel was in zijn geval dodelijk en hij liet zich echt kleineren en koeieneren door die takketeef. Hij had haar beter gelijk alle hoeken van de villa kunnen laten zien (verbaal).
in aanvang zeer zeker, maar hij had toen ook het voordeel van informatie wat iedere nieuwkomer heeft, en hij gebruikte dat redelijk...

maar hij had niet de adem om het vol te houden, hij was geen doorzetter en te weinig wilskracht en een te groot ego. Mijn ego is ook groot maar heb wel veel zelfspot en als het ff niet goed ging was ik niet bang om het proberen te doorbreken, met het risico dat het zou mislukken,

dat risico durfde Dennis op een gegeven moment niet meer te nemen, en kwam toen in een vicieuze cirkel terecht waar hij dus niet meer uitkwam.

Al moet ik ook wel zeggen dat hij het nu behoorlijk goed doet, spreek hem regelmatig en ik mag hem erg graag, het is ook gewoon een prima kerel
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:31:06 #228
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60913222
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, die nacht dat hij eindelijk eens zei wat hij echt vond, dat had hij veel eerder moeten doen bij Nadia. Zich minder afhankelijk opstellen, daardoor respect krijgend. Maar goed, hij was voornamelijk met spel bezig, strategie, dekking, en daardoor vergat hij zichzelf te zijn. Dat was z'n grootste blunder.
oja dat ie voetballiedjes ging zingen, en Nadia allemaal leugens over hem ging verspreiden, dat ie haar geslagen had enzo wat helemaal niet waar was
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:31:53 #229
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60913237
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

in aanvang zeer zeker, maar hij had toen ook het voordeel van informatie wat iedere nieuwkomer heeft, en hij gebruikte dat redelijk...

maar hij had niet de adem om het vol te houden, hij was geen doorzetter en te weinig wilskracht en een te groot ego. Mijn ego is ook groot maar heb wel veel zelfspot en als het ff niet goed ging was ik niet bang om het proberen te doorbreken, met het risico dat het zou mislukken,

dat risico durfde Dennis op een gegeven moment niet meer te nemen, en kwam toen in een vicieuze cirkel terecht waar hij dus niet meer uitkwam.

Al moet ik ook wel zeggen dat hij het nu behoorlijk goed doet, spreek hem regelmatig en ik mag hem erg graag, het is ook gewoon een prima kerel
ehm als hij mocht blijven had ie er tot het einde gezeten hoor
pi_60913262
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

oja dat ie voetballiedjes ging zingen, en Nadia allemaal leugens over hem ging verspreiden, dat ie haar geslagen had enzo wat helemaal niet waar was
Idd. Nadia nam het ook nooit op voor Dennis, van alle Gouden kooi bewonders vind ik nog altijd dat zij het meest verrotte karakter heeft.
Niet om aan te zien hoe zij toen heel subtiel dennis verder en verder in de problemen bracht
pi_60913285
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Hij had het nadeel dat fysiek contact opeens zo streng beboet werd. Dat was zijn grootste wapen tegen jou en dat werd hem opeens ontnomen. Ik vond het prachtig dat hij geen meter voor jou aan de kant ging en hij je daarmee redelijk in z'n zak had.

Daarna kwam Nadia en daar ging hij nat (afhankelijk opstellen). Jammer, en ja, een prima gast
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:34:41 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913286
Dennis hoefde niet weg
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:35:52 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913304
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik stookte hem op om die liedjes te gaan zingen, god wat heb ik gelachen die avond zeg!

brainview waar blijft de quiz?
Nil Volentibus Arduum
pi_60913325
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik stookte hem op om die liedjes te gaan zingen, god wat heb ik gelachen die avond zeg!

brainview waar blijft de quiz?
Ja op de vorige pagina staat de vraag gepubliceerd..
Alleen heb ik wat foutjes gemaakt,
Ff ophelderen.. De uitspraken zijn van Brian en jij speelt natuurlijk een hoofdrol in het geheel
pi_60913358
Huub, hij kreeg je echt wel over de zeik met z'n "poessie" toch?
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:40:11 #236
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913369
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef BrainView het volgende:

[..]

oke..
'Ga je 24 uur aanvragen dan' en 'Over de kop ga je'
Dit zijn 2 citaten van jou midden in een bepaalde gebeurtenis op een doldwaze dag..FOUTJE uitspraken van BRIAN
Voor mij persoonlijk 1 van de heftigste dagen uit de Gouden kooi..
Welke ruzie hoort bij deze uitspraken van BRIAN?
En weet je toevallig ook nog wat er verder nog allemaal boor bizars gebeurde op deze dag uit de gouden kooi.. Jij had het we eens gekscherend over een gekkenhuis, nou dit was zo;n dag

Nou kom maar op
Oow enne de datum, je mag er 7 kalenderdagen vanaf zitten
oke, onduidelijjke vraag maar denk dat ik hem begrijp... heb teveel ruzies gehad met Brian en hij heeft dergelijke uitspraken vaker gedaan (net als iedereen) dus kan echt overal zijn, je moet iets specifiekers zijn
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:42:12 #237
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913393
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub, hij kreeg je echt wel over de zeik met z'n "poessie" toch?
eerlijk is eerlijk, hij heeft mij vaak over de pis gekregen, dat poessie werd ik helemaal gek van
Nil Volentibus Arduum
pi_60913407
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk, hij heeft mij vaak over de pis gekregen, dat poessie werd ik helemaal gek van
Volgens mij was het meer de manier waarop hij het zei he?
Zo'n lompe boer.
pi_60913410
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:40 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

oke, onduidelijjke vraag maar denk dat ik hem begrijp... heb teveel ruzies gehad met Brian en hij heeft dergelijke uitspraken vaker gedaan (net als iedereen) dus kan echt overal zijn, je moet iets specifiekers zijn
Ja maar dan word het een inkoppertjje..
Jullie hebben veel ruzies gehad maar dit is echt een klassiekers met de hele flodder familie erbij *Jaap, Amanda, SPUUG, HAK ZETTEN

Oke 1 hint
TUINSTOELEN
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:44:02 #240
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60913434
Is het waar dat RTL bekend heeft gemaakt dat er streams komen zoals iemand hier meldde?

En stream op Claire d'r salonnetje kan leuke dingen opleveren. Net zoiets als taxi!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60913455
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ja maar dan word het een inkoppertjje..
Jullie hebben veel ruzies gehad maar dit is echt een klassiekers met de hele flodder familie erbij *Jaap, Amanda, SPUUG, HAK ZETTEN

Oke 1 hint
TUINSTOELEN
En ik weet precies de datum en het is aan jou om te schatten wanneer deze 'clash' ongeveer plaatsvond, hebt dus een marge van 7 kalenderdagen
Jij wou quizen
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:45:10 #242
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913457
ja die was schitterend,

Amanda die erbij kwam wij op die stoelen, echt lachen joh

Jaap vond iets (een beestje of een stuk snot ofzo) en veegt het aan Amanda af, die flipt helemaal en brian ook, gooit Jaap van die stoel af, ik lag ze helemaal uit, gooi een kiezeltje richting Brian en hij flipt mij achterover die stoel...

als Brian daarna niet opzij was gestapt toen ik eraan kwam rennen had ik hem op zijn bek geslagen

heb toen Amanda ook in der gezicht gespuugd oops

mijn neefjes kwamen een week later ofzo en mijn kleinste neefje zei

Ome Huub jij deed van die stoelen af vliegen door Brian, Brian is gaaf!

lachen joh
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:46:37 #243
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913485
die datum is beetje lastig, we hadden negen dagen achter elkaar vechten dat weet ik wel, het eindigde met erik dikeb die clip kwam opnemen en die vechtpartij met de stoelen in de woonkamer,

uhm ik zeg 10 juli 2007
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:47:42 #244
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60913497
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
Is het waar dat RTL bekend heeft gemaakt dat er streams komen zoals iemand hier meldde?

En stream op Claire d'r salonnetje kan leuke dingen opleveren. Net zoiets als taxi!!!!
ik praat hier niet over mijn werk, niet inhoudelijk in ieder geval, ben hier als prive persoon
Nil Volentibus Arduum
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:47:57 #245
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60913501
Huub als je gevraagd zou worden voor just the dancing sterren voetballen with the stars op het ijs of us zou je dan meedoen?
pi_60913502
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:45 schreef Huubdgk het volgende:
ja die was schitterend,

Amanda die erbij kwam wij op die stoelen, echt lachen joh

Jaap vond iets (een beestje of een stuk snot ofzo) en veegt het aan Amanda af, die flipt helemaal en brian ook, gooit Jaap van die stoel af, ik lag ze helemaal uit, gooi een kiezeltje richting Brian en hij flipt mij achterover die stoel...

als Brian daarna niet opzij was gestapt toen ik eraan kwam rennen had ik hem op zijn bek geslagen

heb toen Amanda ook in der gezicht gespuugd oops

lachen joh
Idd, ik zweer het je jonguh
Ik zat toen te kijken naar de streams en het waren te gekke capriolen..
Juist omdat het zo echt was, diepste emoties ontaardde in zo'n crazy toestand..
Top man.
Bedankt voor die momenten
pi_60913522
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef Huubdgk het volgende:
die datum is beetje lastig, we hadden negen dagen achter elkaar vechten dat weet ik wel, het eindigde met erik dikeb die clip kwam opnemen en die vechtpartij met de stoelen in de woonkamer,

uhm ik zeg 10 juli 2007
Ik zeg 1 februari 2007. dat was een kutdag
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:50:31 #248
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60913535
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik zeg 1 februari 2007. dat was een kutdag
heb nog nooit iemand zo zien huilen bij het zetten van een tattoo
pi_60913550
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

heb nog nooit iemand zo zien huilen bij het zetten van een tattoo
Oh, jij herinnert je die dag ook
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60913584
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:45 schreef Huubdgk het volgende:

Ja, die kleine kutkoters....
Maar het meest heb ik toch gelachen met Jaap en de camping (juf judith)
En ook toen Jaap loskwam, een beetje bescheten en heel bangig die gaspitten ging verstoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')