Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef xyz147 het volgende:
Je had ook gewoon met koffie kunnen beginnen...
Precies. Energydrank t.o.v. koffie is als breezer t.o.v. bier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef xyz147 het volgende:
Je had ook gewoon met koffie kunnen beginnen...
Breezer is toch niet sterker dan bier?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies. Energydrank t.o.v. koffie is als breezer t.o.v. bier.
Dat bedoelt ie denk ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Breezer is toch niet sterker dan bier?
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:14 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie denk ik ook.
Energydrank bevat minder cafeine dan koffie (wel veeeeel meer suiker).
Maar dan hoop ik toch klaar te zijn met werken zodat ik thuis mijn bedje in kan duikenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:23 schreef garfield_rules het volgende:
en straks ben je dus helemaal moe...
Dat jou darmpjes niets aankunnen wil niet zeggen dat iedereen van die troep aan de schijt raakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef B.E.D het volgende:
Energydrank
TS zal lekker aan de dunne raken straks.
stel je niet aan, ik drink elke morgen zo een ding en ik merk er niks van (drink het omdat ik het lekker vind)quote:
ja net of je aan de coke zit hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?
je noemt wel meteen de 2 goedequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
red bull of golden power
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?
Om dat uit te vinden, moet je gewoon een wagonlading suiker in je koffie donderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.
Of door andere ingredienten dan cafeine en suiker: taurine en glucoronolactone.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.
Ben ik de enige die golden shower las?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Hè bah, van die vadsige red bull of golden power ofzo, dat is niet te zuipen. Het glazuur springt al van je tanden als je aan zo'n drankje denkt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben ik de enige die golden shower las?
Leg een kussen onder mijn hoofd en ik ben weg, dat is dus slaperig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef El_Rolando het volgende:
TS, er is een verschil tussen slaperigheid en lui zijn.
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben ik de enige die golden shower las?
Als ik lui ben kan ik ook zo slapen heurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Leg een kussen onder mijn hoofd en ik ben weg, dat is dus slaperig.
Lui is meer van, 'ik heb geen zin om iets te doen, maar ik val niet in slaap als ik mijn hoofd op een kussen leg'
Aww zn poezelige darmpjes kunnen het niet aannnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Dat jou darmpjes niets aankunnen wil niet zeggen dat iedereen van die troep aan de schijt raakt.
Voor alsnog ben ik alleen naar het toilet geweest om het overtollig vloeistof kwijt te rakenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Aww zn poezelige darmpjes kunnen het niet aannn
Kan je de pot wel raken met je getril?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Voor alsnog ben ik alleen naar het toilet geweest om het overtollig vloeistof kwijt te raken
Natuurlijk, het is niet net alsof je stomdronken bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan je de pot wel raken met je getril?
Ja, sad hoor! Neem jij anders ff een kop stomende koffie mee in de bus ofzo ok?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sad hoor! Neem jij anders ff een kop stomende koffie mee in de bus ofzo ok?
Wat een dom gelul toch in dat KLB...
Je krijgt er geen kanker van. Alleen je hart kan er problemen door gaan ondervinden. Hartklopping, hoge bloeddruk en zulks soort dingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef reetveter het volgende:
Ik dronk dat in de ochtend op school om zo geschiedenis door te komen, zegt er zoeen moraalridder dat als ik zo doorging ik over 5 jaar kanker zou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef reetveter het volgende:
Ik dronk dat in de ochtend op school om zo geschiedenis door te komen, zegt er zoeen moraalridder dat als ik zo doorging ik over 5 jaar kanker zou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zoeen, nee, dat JIJ misschien ongevoelig bent voor caffeine, maakt het natuurlijk meteen totaal on-fucking-mogelijk dat het spul werkt, want caffeine is een grote HOAX! Dat spul bestaat helemaal niet man!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef DarkSystem het volgende:
Mensen die energy drink daadwerkenlijk voelen
Ik ben niet ongevoelig, ik had welleens een stuk of 4 blikjes leeggedronken tegen de avond, en 's avonds kon ik inderdaad niet slapen.. Niet dat ik barste van de energie hoor. Maar een blikje, kom op heyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zoeen, nee, dat JIJ misschien ongevoelig bent voor caffeine, maakt het natuurlijk meteen totaal on-fucking-mogelijk dat het spul werkt, want caffeine is een grote HOAX! Dat spul bestaat helemaal niet man!
Kopje koffie bevat juist minder cafeinequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:14 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie denk ik ook.
Energydrank bevat minder cafeine dan koffie (wel veeeeel meer suiker).
Iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Soempie het volgende:
Vieze zoete troep.![]()
M'n vriend begint de dag altijd met energy drink of cola. Begrijp niet dat mensen dat wegkrijgen 's morgens.
Nee hoor, koffie bevat ongeveer 0,45 mg cafeine per ml, red bull 0,32.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Kopje koffie bevat juist minder cafeine
Ik merk er ook niks van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef DarkSystem het volgende:
Mensen die energy drink daadwerkenlijk voelen
Inderdaad, ik snap niet dat zoveel mensen dat zo achterover gooien. Verder ziet Red Bull er ongelofelijk smerig uit als je in een glas gaat schenken (zeikkleur).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Hè bah, van die vadsige red bull of golden power ofzo, dat is niet te zuipen. Het glazuur springt al van je tanden als je aan zo'n drankje denkt.
Oh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je krijgt er geen kanker van. Alleen je hart kan er problemen door gaan ondervinden. Hartklopping, hoge bloeddruk en zulks soort dingen.
Dat is een klacht op zich: dikke mensen die te veel eten maar niet sporten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:03 schreef Chillah.Bee het volgende:
Met energy drink is niets mis, mits je er wel genoeg bij sport.
Heb er mensen echt dik van zien worden, die gingen werken of een half jaar stage moesten lopen. Hele dag op hun luie reet op kantoor zitten en elke dag maar meerdere blikjes van dat spul drinken. GA DAN OOK MEER BEWEGEN OF EERDER NAAR BED!
Niet eens teveel, maar verkeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een klacht op zich: dikke mensen die te veel eten maar niet sporten.
Ik drink 1 drankje per dag en heb totaal niks gemerkt. Maar het is wel lekker om 's ochtends te drinken.
Mijn hart klopt zelfs zonder koffie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg al hartkloppingen van drie koppen koffie binnen twee uur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |