Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef xyz147 het volgende:
Je had ook gewoon met koffie kunnen beginnen...
Precies. Energydrank t.o.v. koffie is als breezer t.o.v. bier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef xyz147 het volgende:
Je had ook gewoon met koffie kunnen beginnen...
Breezer is toch niet sterker dan bier?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies. Energydrank t.o.v. koffie is als breezer t.o.v. bier.
Dat bedoelt ie denk ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Breezer is toch niet sterker dan bier?
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:14 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie denk ik ook.
Energydrank bevat minder cafeine dan koffie (wel veeeeel meer suiker).
Maar dan hoop ik toch klaar te zijn met werken zodat ik thuis mijn bedje in kan duikenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:23 schreef garfield_rules het volgende:
en straks ben je dus helemaal moe...
Dat jou darmpjes niets aankunnen wil niet zeggen dat iedereen van die troep aan de schijt raakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef B.E.D het volgende:
Energydrank
TS zal lekker aan de dunne raken straks.
stel je niet aan, ik drink elke morgen zo een ding en ik merk er niks van (drink het omdat ik het lekker vind)quote:
ja net of je aan de coke zit hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?
je noemt wel meteen de 2 goedequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
red bull of golden power
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs van een blikje redbull ga ik harder stuiteren dan van een kommetje koffie. Nouja, stuiteren, ik voel er meer van hoor?
Om dat uit te vinden, moet je gewoon een wagonlading suiker in je koffie donderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.
Of door andere ingredienten dan cafeine en suiker: taurine en glucoronolactone.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt door de suiker. Of het placeboeffect.
Ben ik de enige die golden shower las?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Hè bah, van die vadsige red bull of golden power ofzo, dat is niet te zuipen. Het glazuur springt al van je tanden als je aan zo'n drankje denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |