Hij ruikt lekker, maar wel sterk, en zoet, en je ruikt hem op 2 meter afstand ook nog. Dus goed voor uitgaan of zoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Intietable?
Ze had toch implantaten?
Overigens zijn die geuren van David Beckham erg goed voor wat ze zijn. Dus wellicht dat die van Victoria Beckham niet eens zo slecht zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Intietable?
Ze had toch implantaten?
Overigens zijn die geuren van David Beckham erg goed voor wat ze zijn. Dus wellicht dat die van Victoria Beckham niet eens zo slecht zijn.
Ik vind het zo duur dat ik het eigenlijk cadeautjes vind.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ik ga echt niet wachten tot ik geurtjes krijg, ik koop ze altijd zelf. Volgens mij moet je iemand wel erg goed kennen om een geurtje voor hem/haar te kopen. Mijn mister zie ik niet zomaar iets uitzoeken voor me
PF, Chance van Chanel is toch vrij zoet? Ik heb een tijdje Allure gehad; het enige draagbare vanilleluchtje
Hoe doe je dat dan, kopen op Ebay?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, op Ebay kun je voor zeer redelijke prijzen Contradiction kopen!
Deze bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, kopen op Ebay?
eensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ik ga echt niet wachten tot ik geurtjes krijg, ik koop ze altijd zelf. Volgens mij moet je iemand wel erg goed kennen om een geurtje voor hem/haar te kopen. Mijn mister zie ik niet zomaar iets uitzoeken voor me
PF, Chance van Chanel is toch vrij zoet? Ik heb een tijdje Allure gehad; het enige draagbare vanilleluchtje
Ik geloof dat ik in dit geval gewoon Buy-it-now zou doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En je moet in de laatste 20 seconden bieden
anders drijf je de prijs alleen maar op..
Ik heb al 3 jaar geen creditcard meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Deze bijvoorbeeld.
En gewoon bieden en betalen met een creditcard, toch?
Ik zou echt niet zonder mijn creditcard kunnen leven! Zo handig! Ik vind het online ook zo veel handiger dan met dat kloterige iDeal waarvoor ik weer mn bankpasje en dat ding van de bank nodig heb wat ik nooit kan vinden. Dat bankpasje is niet zo erg, maar ik heb dat ding van de bank gewoon nooit bij de hand.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar geen creditcard meer![]()
Badboys ftw
Dus dan moet ik zo'n muffe parfumerie in????quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kijkt naar mooie flesjes in de douglas
dan kies je er 5 uit
ruik je aan de dop
als het wel redelijk ruikt doe je 1 links en 1 rechts op je pols
dan ga je naar buiten en ruik je of je ze na 1/2/3/4/5/ uur nog lekker vindt
Eensch. Handig voor impulsieve aankopen zoals vliegtickets! Zo kom je nog eens ergens!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder mijn creditcard kunnen leven! Zo handig! Ik vind het online ook zo veel handiger dan met dat kloterige iDeal waarvoor ik weer mn bankpasje en dat ding van de bank nodig heb wat ik nooit kan vinden. Dat bankpasje is niet zo erg, maar ik heb dat ding van de bank gewoon nooit bij de hand.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW Isa, neem je volgende week vrijdag mijn boek mee? Ik wil m graag terug
Mwoah, zo sterk geparfumeerd is mijn deo ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Flink geparfumeerde deo en eau de toiette zijn ook een slechte combinatie, Lianne. Het is het een of het ander, natuurlijk.
Isa, dan leen je toch iemands creditcard?
of je gaat gewoon aan de slag met teststrookjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet meer dan drie tegelijk ruiken
en altijd even naar buiten/paar uur later weer ruiken
Owja, je hebt ook nog een boek van mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch. Handig voor impulsieve aankopen zoals vliegtickets! Zo kom je nog eens ergens!
Kom je ook bij me solliciteeren Steer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Lianne, het schijnt dat recruiters automatisch knappere mensen aannemen.
't is toch wel een flirtspelletje soms hoor, dat sollicteren. Soort speeddaten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef octopussy het volgende:
[..]
of je gaat gewoon aan de slag met teststrookjes![]()
Heb je het tegen Isa? Ik had je je boek al teruggegeven, toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, je hebt ook nog een boek van mij.Neem je dat ook mee? Boek van
Peter Moore
The full montezuma.
[..]Ik heb nog geen ticket naar Japan hoor. Het is een optie.
Eerst maar eens overleggen met mijn nieuwe werkgever of het kant.
Nee, jij bent te lang. En te oud.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kom je ook bij me solliciteeren Steer?
Ik heb ooit zo'n kristaldeo gekocht. Lang geleden. Dat was eigenlijk perfect. Nu zoek ik vooral iets waar ik wat minder mee zweet, want die zeiknatte vlekken onder mn armen ziet er natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ik vind het sowieso een slecht plan om spuitbus-deo icm geurtjes te gebruiken. Maar ik ben een redelijke nazi op dat gebied
En Etos FTW, absoluut. Maar die hebben ze hier niet; wel kruidvat
daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn uitgewerkt.![]()
Ik gooi ze zodadelijk wel weg.
Ja, dat boek had ik terug. Isa heeft volgens mij nog The full montezuma (tof boek, allemaal lezen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je het tegen Isa? Ik had je je boek al teruggegeven, toch?
IJslandse panfluit muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n kristaldeo gekocht. Lang geleden. Dat was eigenlijk perfect. Nu zoek ik vooral iets waar ik wat minder mee zweet, want die zeiknatte vlekken onder mn armen ziet er natuurlijk niet uit.
Nouja, ik ga nog even een uurtje werken. Of misschien wel anderhalf uur.
Sigur Ros staat hard aan iig!
Dan heb je nog iets meer dan een week, daarna is ze voor eeuwig verloren van de marktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent meer van mijn leeftijd.
eh, wie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Percy Irausquin is overleden!!!!!!!!
Reminds me. Lianne, heb je Dilbert al uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nee! Nog niet eens in begonnen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Reminds me. Lianne, heb je Dilbert al uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |