en dat doet Giel dan ook, en per 1 sept nog een uur langer ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol alsof Giel geen oneliners heeft? hij leeft ervan....
al minstens 3 jaar exact hetzelfde, het enige dat verandert steeds is het nieuws, voor de rest kan die gewoon een kopietje afspelen van de vorige dag.
Of je luistert niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat doet Giel dan ook, en per 1 sept nog een uur langer ook![]()
met z'n freakin' SMS
stik in je pet en je peuken Giel
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:55 schreef sinadO het volgende:
Hoofdklacht, vrouwen op de radio. Ook vrouwen in cabaret.
quote:
NIENKE DISCO!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Dat wijf is zo slecht he. Sinds ze Ekdom vervangt geen 3FM meer in de ochtend op mijn werk.
Kan me sowieso geen goede radio vrouw voor de geest halen.
quote:
Hij had het over een goede radiovrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Dat wijf is zo slecht he. Sinds ze Ekdom vervangt geen 3FM meer in de ochtend op mijn werk.
waarom denk je dat per 1 september pas om 10 uur de radio aangaatquote:
Omdat Giel weer een uurtje mag bijkletsen zeker?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom denk je dat per 1 september pas om 10 uur de radio aangaat
iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat Giel weer een uurtje mag bijkletsen zeker?
"Sinds ze Ekdom vervangt..."?! Nou, daar zullen ze van onder de indruk zijn. Ze zat er alleen donderdag en vrijdag!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze zat er alleen donderdag en vrijdag!
Daarom moeten op de radio meer muziekspecials (zoals de Radio Top2000).quote:
Ga es effe heul snel naar skyradio jijquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom moeten op de radio meer muziekspecials (zoals de Radio Top2000).
Weinig geklets, veel gedraai.
De Radio Top2000 draait veel meer plaatjes dan Giel Beelen in één jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |