ow is het weer zo ver stom dingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
Kijk, daar heb ik nou totaal geen last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
vergeet de verstuurde berichten dan ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Of gewoon je inbox regelmatig legen
Goeiemorgen
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet de verstuurde berichten dan ook niet
ik dus ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door had
Halleuhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef Topspin het volgende:
Nog ff en ik heb de 70 in zicht
Dan is het wel 79 maar een mijlpaal sinds jaren. Ben benieuwd hoe het is om de 79 te zien als ik op de weegschaal ga staan, eerst een 9 toen een 8 en dan een 7, het hoeft geen 6 te worden. Geen obsessie maar gewoon omdat ik een tijd 93 gewogen heb
Goede middag iedereen overigens
Met dit tempo wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Het is ook een poosje erg rustig geweest in de SCquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerEr wordt daar toch behoorlijk wat af geslowchat ook
Senesta goede middag( ik weet dat het avond is dus
)
Lang niet meer gezien ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |