quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef santax het volgende:
Dank je voor de eer die je zo hoog hebt gehouden voor Nederland!
En nu niet blijven hangen en een uitkering aanvragen, maar hup hup aan het werk! Bij Nedcar komt er een nieuwe lijn bij dit najaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:06 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter
Bedankt voor de vele mooie sportmomenten en leuke interviews de laatste jaren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef maril het volgende:
Pieter, ik had het je zo gegund vandaag, je laatste kunstje. Je bent een groot sportman.
Hij is geen Amerikaan. Waarom zou hij dan 10x goud halen ? Kan me iets voorstellen bij de estafette nummers (betere mede zemmers) maar op de individuele nummers zou hij hetzelfde presteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Laatst stond ergens in een topic wat VdH had gewonnen als ie Amerikaan was. Dan had ie nu ook 10 goud gehad ofzo.
Spelen van sydney en athenequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is geen Amerikaan. Waarom zou hij dan 10x goud halen ? Kan me iets voorstellen bij de estafette nummers (betere mede zemmers) maar op de individuele nummers zou hij hetzelfde presteren.
4x100m, 4x200m. Dat zijn al 4 gouden medailles totaal er bij in Sidney en Athene. Als je Atlanta en Beijing meetelt had VDH al bij de estaffettes op het dubbele gestaan. Nu won USA niet alle keren de 4x100m maar met VDH in de ploeg is dat toch wel meer een zekerheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is geen Amerikaan. Waarom zou hij dan 10x goud halen ? Kan me iets voorstellen bij de estafette nummers (betere mede zemmers) maar op de individuele nummers zou hij hetzelfde presteren.
Wat zijn dit voor vergelijkingen ? Dit kun je ook zeggen van alle topzwemmers uit andere landen dan Amerika. Maar nogmaals, hij is geen Amerikaan (gelukkig niet voor ons) dus heeft het geen zin om dit soort bespiegelingen te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Spelen van sydney en athene
4 X 100 vrij en 4 X 200 vrij op 2 spelen is 4 X goud en dan nog medley is 6 X goud
jij vraagt hoe ze aan 10 goud zijn gekomen als hij amerikaan was, nou zo komen ze er dus aan. Inderdaad zegt dit niets maar zo zie je toch maar weer dat phelps nooit 8 maal haalt (als hij het al haat). Waaneer hij bijvoorbeeld uit Belgie kwam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor vergelijkingen ? Dit kun je ook zeggen van alle topzwemmers uit andere landen dan Amerika. Maar nogmaals, hij is geen Amerikaan (gelukkig niet voor ons) dus heeft het geen zin om dit soort bespiegelingen te maken.
Het heeft ook geen zin. Maar ik vond het wel leuk bedacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor vergelijkingen ? Dit kun je ook zeggen van alle topzwemmers uit andere landen dan Amerika. Maar nogmaals, hij is geen Amerikaan (gelukkig niet voor ons) dus heeft het geen zin om dit soort bespiegelingen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |