Foto?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
En?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef denthemen het volgende:
Ik ga dat ei ook eens proberen morgen
whehe ik heb hem ook gemaakt, sommige delen wel smaakloos maar verder wel goed te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was grotendeels op gevoelgeimproviseerd met wat ik had en daarbij het recept. Ik ga eens even goed nadenken
2 eetlepels nutella
2 eetlepels hagelslag » echte chocola is beter, dus 2 gechopte blokjes chocoladereep
3 eetlepels pannekoekenmix
1 eetlepel stroop
2 eetlepels suiker
Die eerst mengen
1 ei
erdoorheen roeren zodat het echt een bruin achtig mengsel wordt.
3 eetlepels melk
3 eetlepels zonnebloemolie
die erbij doen en doorroeren, en dan
in de magnetron op hoogste stand voor ongeveer 3 minuten.
Het eigeel niet kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
Het bloem kan je denk ik niet vervangen (behalve door cakemeel, zelfrijzend bakmeel e.d.). Is toch wel een essentieel onderdeel als je iets cake-igs wilt makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles
Ik heb oliebollenmix gebruikt die ik nog had staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles

Zou je denken??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Fucking great.
http://www.kookotheek.com/ingezonden_recepten/brownies.htm asjequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:03 schreef Pedaalemmer het volgende:
Ik heb het dit weekend ook geprobeerd! Maar ik hield een soort bruine vieze spons over die heel erg stonk.Ik linkte dit topic naar een maatje van me en hij zei dat hij een lekkere brownie had gemaakt! Toen heb ik het nog eens geprobeerd maar weer zonder succes, een harde stinkende spons.
Iemand met hetzelfde resultaat? Of iemand die weet wat het kan zijn? Bij de 2e poging had ik minder zonnebloemolie gebruikt (voor de rest gewoon aan het "recept" gehouden) De 2e poging was wel iets beter maar nog steeds vies.
Update?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb er methamfetamine doorheen geflikkerd.
Verslag volgt.
En en en en?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:56 schreef MASD het volgende:
TVP![]()
Ik ga het recept tot de max verneuken met onnodige toevoegingen. tot volgende week.
Gadverdamme, wat een droge meuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |