ik pest jou er toch ook niet mee dat je moeder niet van chocola is? doe eens normaal manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
Wat heb je er in godsnaam ingedaan danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat heb je er in godsnaam ingedaan dan
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
erg slim ben je nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik ga dus zometeen naar de supermarkt om zelfrijzend bakmeel, cacao en suiker te halen... en lekker hagelslag erdoorheen mikken!!! dit is echt briljant als het werkt!!
Er is een reden waarom hageslag altijd zo netjes glad en los van elkaar blijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!
Die van Boes ziet er goed uit!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme. Geen magnetron in de buurt.
Dan maar een banaan met chocola uit de oven.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gast. Dat is het lekkerste toetje *ooit*.
Dus..
Met pindakaas kan het dacht ik ook, maar dat was volgens een Amerikaan en die eten alles met pindakaasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef Public_NME het volgende:
Goed topique, het weekend maar eens proberen. Zijn er ook ander variaties?!
Het plaatje uit de OP is precies hetzelfde recept toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Gemaakt volgens dit recept en hij smaakt inderdaad prima. Van mij mag er iets meer suiker in maar verder is hij lekker.![]()
Mijn magnetron kan maar tot 750 watt dus ik heb hem er iets langer in gedaan en voor een knapperig korstje de grill er bij aan gedaan.
De volgende keer ga ik experimenteren met chocoladestukjes.
Je gooit spullen in een beker, zet het in de magnetron en er zit ineens een brownie in je bekerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is dit dan zo briljant ?Hilarisch topic hoor, maar "gewoon" brownies maken duurt toch ook niet zo lang dan? Als het ook in 4 minuten kan.... :
Oke best handigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je gooit spullen in een beker, zet het in de magnetron en er zit ineens een brownie in je beker
Voor mensen die een hekel hebben aan lang in de keuken staan, een snelle snack willen met weinig in huis, of gewoon zoals mij die het heel gaaf vinden
Ja, dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke best handig![]()
![]()
Nu moeten we eigenlijk nog meer van zulk soort recepten vinden
De plaatjes zijn hetzelfde idd, of de recepten ook hetzelfde zijn weet ik niet want ik heb ze niet vergeleken maar ik had dat recept al een tijdje liggen om eens te proberen. Door dit topic is het er dan eindelijk van gekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het plaatje uit de OP is precies hetzelfde recept toch? Of zie ik iets over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |