Nou dat lukt m niet echt dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon even stoer overkomen²²²²²²²²²²
Heb ik het uiterlijk niet voorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ook proberen om te infiltreren in een hang-jongeren-groep
Meestal niet in je huiskamer nee.quote:
ja jeweet ik ga zo naar me spange chiimeiden toe die diggen mij echt welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel in de achterbuurten, supertard schijnt een goede leermeester te zijn. Die is straattaalvaardig
Blijf daar ook danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef supertard het volgende:
[..]
ja jeweet ik ga zo naar me spange chiimeiden toe die diggen mij echt wel
Doei.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef supertard het volgende:
[..]
ja jeweet ik ga zo naar me spange chiimeiden toe die diggen mij echt wel
Ik zie jou anders ook de hele dag online.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:51 schreef supertard het volgende:
haha fok nerds die de hele dag alleen maar op fok zitten en geen sociaal leven hebben.
loozzssaaaa444hsss
En hij post amperquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook de hele dag online.
gooi het in de groepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niks hoor, een binnenpretje
fok staat open, dat betekent nog niet dat ik altijd op mn pc zitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook de hele dag online.
Waar staat fgsfds nou voor danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
wtf, waarom staat het hele internet vol met fgsfds-plaatjes_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klap in je ballenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En hij post amperStoer overkomen maar ondertussen amper durven reageren
Je meent het ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef supertard het volgende:
[..]
daar heb ik al wel is een week ban voor gehad
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef supertard het volgende:
[..]
daar heb ik al wel is een week ban voor gehad
neequote:
Zoek even in urbandictionary.comquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar staat fgsfds nou voor dan? Zo noem ik mijn bestanden als ik niets weet en snel wat intyp
.
En waarom begint die derde link met pr0n![]()
![]()
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |