omdat je faalt?quote:
jij jaquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zeg je over mijn moeder?
/carequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef makkie88 het volgende:
euhm..
ik zit hier met 3 nerds naar southpark te kijken
Niet verstandigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
jordeeeh doet aan multiquoten in de bagger SC_!
Die zal het gezellig hebben aangezien jij grotendeels zit te Fok!kenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
euhm..
ik zit met een maat miami ink te kijken
Dus? Met quickquote net zo handigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
jordeeeh doet aan multiquoten in de bagger SC_!
Want?quote:
Sugababiaans.quote:
Ik alleenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
euhm..
ik zit met een maat miami ink te kijken
Ik in mn eentjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef makkie88 het volgende:
euhm..
Hier is het baggeren tochquote:
ja hij vind het heel eutrofiërend.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die zal het gezellig hebben aangezien jij grotendeels zit te Fok!ken
Edit: CHECK OOK MIJN HOMOPI
jonge jwt ik klap je moeder, bek houwe dan krijg nog wisselgeld van d'r he, komop dan, of moet je nog een klap op je bekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zeg je over mijn moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:41 schreef makkie88 het volgende:
euhm..
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef supertard het volgende:
[..]
jonge jwt ik klap je moeder, bek houwe dan krijg nog wisselgeld van d'r he, komop dan, of moet je nog een klap op je bekDat eerste kon ik hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die foto GADVERDAMME
I never workout
[..]
jonge jwt ik klap je moeder, bek houwe dan krijg nog wisselgeld van d'r he, komop dan, of moet je nog een klap op je bekDat heeft ze gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Nou oke danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier is het baggeren tochAnders moet ik als ik jou dan weer quote een deel weghalen
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ja hij vind het heel eutrofiërend.
het is sad. en slecht voor jepostcountquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus? Met quickquote net zo handig
[..]
Want?
[..]
jonge jwt ik klap je moeder, bek houwe dan krijg nog wisselgeld van d'r he, komop dan, of moet je nog een klap op je bekDoe anders normaal ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Ik ben dan stiekem ook wel zielig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
het is sad. en slecht voor jepostcount
hihi
[..]
jonge jwt ik klap je moeder, bek houwe dan krijg nog wisselgeld van d'r he, komop dan, of moet je nog een klap op je bekwtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dankje voor je verdediging
ik weetquote:
Hij is vast een negerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon even stoer overkomen²²²²²²²²²²
Zou je dat willen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is daar een LOI-cursus voor van stoute wouter?
jaaaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon even stoer overkomen²²²²²²²²²²
Natuurlijk wel in de achterbuurten, supertard schijnt een goede leermeester te zijn. Die is straattaalvaardigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je dat willen?
Dat leer je gewoon op de straat hoor.
over stabiele négers gesproken. hadden jullie toenstraks gillend naar huis gezien met Gordon die steeds negergrapjes maalte?quote:
Straat = buitenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je dat willen?
Dat leer je gewoon op de straat hoor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
over stabiele négers gesproken. hadden jullie toenstraks gillend naar huis gezien met Gordon die steeds negergrapjes maalte?![]()
Je kan ook proberen om te infiltreren in een hang-jongeren-groepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel in de achterbuurten, supertard superretarded schijnt een goede leermeester te zijn. Die is straattaalvaardig
Ik kijk niet naar homo'squote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
over stabiele négers gesproken. hadden jullie toenstraks gillend naar huis gezien met Gordon die steeds negergrapjes maalte?![]()
Ohja jij woont hier nog maar 8 jaar he. Dat is bij de wc beneden door die deur links ervan. Dan kom je opeens in zo'n andere wereld terecht. Snap je?quote:
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |